سه روش برتر برای از بین بردن سلولیت

کویتیشن لیپو

وقتی که هوا گرم می شود، تنها یک معنی دارد: پوست بیشتر در معرض نور خورشید است! در تمام زمستان پوست خود را با لباس کاملا پوشانده بودیم، اکنون که دمای هوا افزایش می یابد، زمان استفاده از کرم های ضد آفتاب و در نتیجه افزایش سلولیت می باشد.

برجستی های کوچکی که بر روی پاها و در نواحی ران خود می بینیم، چیزی نیست که منتظر آن باشیم، اما به هرحال با آن مواجه می شویم. آمار نشان می دهد که 90 درصد خانم ها دارای سلولیت هستند – سلول های چربی در زیر بیرونی ترین لایه ی پوست که بین بافت های متصل کننده ی ماهیچه ها و پوست قرار می گیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به هرحال سلولیت باعث ناراحتی بسیاری از خانم ها می شود. گرچه سلولیت قابل درمان می باشد، اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که باعث به وجود آمدن برجستگی ها و دست اندازهایی روی پوست می شوند، عواملی مانند رژیم غذایی، بهداشت، نارسایی گردش خون و ترشحات هورمونی.

بنابراین هنوز که وقت هست، رژیم غذایی خود را تغییر دهید، هر روز تمرین کنید، کرم کافئین خود را طبق یک برنامه ی منظم به کار بگیرید، با همه ی اینها اگر هنوز هم سلولیت را در بدن خود مشاهده می کنید، درمان های دیگری وجود دارند که موثر خواهند بود.

زمانی سلولیت یک مشکل مهم محسوب می شد، اما روش های درمانی جدید بدون نیاز به رفتن به باشگاه و خیلی سریع این مشکل را برطرف می سازد. گرچه سلولیت به طور کامل برطرف نمی شود، اما روش های درمانی وجود دارند که بهبود قابل ملاحظه ای را نشان می دهند.

به عنوان مثال کویتیشن اولتراسونیک یک روش درمانی است که برای گرم کردن بخش مورد نظر از انرژی نور استفاده می کند. به طور همزمان یک ساکشن ملایم و ماساژ نیز به نفوذ بیشتر امواج رادیویی کمک می کند – این کار به وسیله ی توزیع چربی و افزایش سوخت و ساز بدن از چربی و بافت هم بند انجام می شود.

علاوه بر تمام مراحل انجام شده در فرایند، گردش خون نیز به پیشروی پروسه کمک می کند. این روش درمانی در کلینیک تناسب اندام آلومینا در دسترس است.

ولاسموث

سلولاز (Cellulaze) روش درمانی دیگری می باشد که مشکلات ساختاری اصلی را در لایه ی زیرین پوست هدف قرار می دهد. این روش می تواند نتیجه ای با ماندگاری بسیار بیشتری از روش های دیگر به شما ارائه دهد.

برش های بسیار کوچکی در قسمت های مورد نظر ایجاد می شوند و فیبر لیزر از طریق یک لوله ی بسیار کوچک وارد قسمت برش می شود. برجستگی ها درمان می شوند و پس از آن چربی مایع به طور فشرده خارج می شود. با هر بار درمان سلولیت، در طی   تا  ماه نتایج بهتر و بهتر خواهند شد و به مدت یک سال یا بیشتر بر جای می مانند.

سلولاز

اما فرایند دیگری نیز وجود دارد که مشابه سلولاز می باشد و به تازگی وارد بازار عمل های زیبایی شده است. این فرایند بی نام برای بهبود کوتاه مدت سلولیت استفاده می شود. پروفسور بن برایان مدیر مسئول این پروژه ی درمانی، نسبت به این روش درمانی سلولیت بسیار خوش بین می باشد و نمونه های موفقی را بین بیماران خود مثال می زند. به عنوان مثال، پس از  ماه 85 درصد از بیماران و پس از یک سال 94 درصد از بیماران بسیار راضی از این روش درمانی بودند. از آنجایی که بسیاری از خانم ها حساسیت بالایی روی سلولیت ها دارند، این آمار رضایت بسیار امیدوار کننده می باشد.

به هرحال با وجود فن آوری های نوین و شرکت هایی که با هم کار می کنند، جای نگرانی در مورد سلولیت وجود ندارد.

برای درمان سلولیت کافی است برای یک متخصص پوست نوبت ویزیت بگیرید و بقیه کار را به ایشان بسپارید.

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام آلومینا 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments