زیبایی و بهبود وضعیت فیزیکی و احساسی

زیبایی

اگر شما از گرفتن عکس های جمعی و یا حضور در مراسم دوستانه خودداری میکنید و عزت نفس پایینی دارید ,پروسیجرهای زیبایی میتوانند به شما کمک نمایند .این یک حقیقت نامطلوب است ولی بسیاری از مردم توجه بیش از اندازه ای به ظاهر خود دارند .

عمل های زیبایی میتوانند تعدادی از مشکلات همانند پیری پوست ,جای زخم بروی پوست ,تغییر رنگ پوست و دیگر موارد را از بین ببرد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با یک یا دو پروسیجر زیبایی شما میتوانید حس خوبی به خود داشته باشید و زیبا به نظر بیایید .در این حالت شما خود را به گونه ای دیگر میبینید .

تعدادی از عمل های جراحی تاثیر بسیاری بر زیبایی فردی دارند و شامل این موارد میشوند :

روش درمان بوتاکس

برتاکس یک روش درمانی نوین است که خطوط کوچک و چروکها را از بین میبرد که به علت پیری و یا فعالیت ماهیچه ایجاد شده اند .

نقاطی که بیشتری تاثیر را از تزریق بوتاکس میکیرند خطوط بالای پیشانی ,خطوط دور چشم ,خط لبخند میباشد .معمولا افراد 40 سال به بالا به میزان بیشتری از دیگران از بوتاکس استفاده میکنند .

فرایند تزریق بوتاکس بسیار بی خطر میباشد زیرا مواد بوتاکس بسیار رقیق بوده و به میزان بسیار کمی تزریق میشوند .شما میتوانید از قابلیت اطمینان این روش و افراد تزریق کننده ان مطلع شوید .

در تعدادی از موارد باید مشکلات مرتبط با سلامتی را پیش از انجام بوتاکس یا متخصص پوست درمیان گذاشت مانند اختلال در حرکت ماهیچه ها زیرا این نوع از اختلالات میتوانند روند تزریق را دشوارساخته و یا نتیجه نهایی را تغییر دهند .

پوست اندازی

پوست اندازی یک روش درمانی غیر قابل جلوگیری میباشد که از پوست محافظت میکند .از این روش درمانی در مواردی همانند رفع جوش های پوستی ,تغییر رنگ ,افتاب سوختگی ,لکه های بر اثر پیری و دیگر موارد به کار میرود .

در این روش سطحی ترین لایه پوست برداشته میشود و سپس پس از مدتی پوست خود را التیام داده و در نهایت به وضعیت مطلوب تری میرسد .

ممکن است شما درد و حساسیت پپوستی را طی یک یا دو روز احساس نمایید ولی پزشک شما دارو هایی را تجویز خواهد کرد که پوستتان به روش مطلوبی بازسازی شود .

تمام مردان و زنان نیتوانند از این روش استفاده نمایند زیرا مقرون به صرفه و سریع میباشد .

روش های درمانی با لیزر

لیزر میتواند برای موارد متفاوتی به کار رود مانند رفع اکنه های پوستی و درمان انها و حفظ رنگ صورت به حالت ثابت و بهبود لایه های خارجی پوست .

اسکالپترا

پر کنند های اسکالپترا یکی از انواع پر کننده میباشند که باعث میشوند سطح پوست جوان تر و زیبا تر به نظر بیاید .این ماده از اسید لاکتیک بوجود امده و لایه ی زیرپوستی را تحریک میکند که بخشی از پوست میباشد .

در این جالت پوست شاداب تر و سالم تر به نظر می اید .فقط یک متخصص ماهر و اموزش دیده میتواند این کار را انجام دهد.شما میتوانید به طور مرتب این عمل را انجام دهید تا به نتایج دلخواه دست یابید .

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments