بهترین روش لیزر ابرو

زمان مناسب برای مشاهده ی نتیجه ی لیزر موهای زائد

انواع لیزر1

لیزر موهای زائد در طول زمان انجام می شود، اما نتایج آن را درست پس از جلسه ی اول مشاهده خواهید کرد. لیزر موهای زائد یک فرایند دائمی برای از بین بردن موها می باشد که توانایی رشد مجدد موها را طی چند جلسه از بین می برد. تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به میزان موها، نوع پوست و سن شما دارد. تعادل هورمونی بدن و رنگ و بافت موها نیز بر روی فرایند لیزر تاثیر می گذارند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن 90 درصداز موهای وسیع ترین قسمت های بدن 6 جلسه می باشد. شرلیط لیست شده در بالا به علاوه ی موقعیت موها نیر بر روی تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موها تاثیر خواهد گذاشت. چرا که هر قسمت بدن روش درمانی خاص خود را نیاز دارد.

برنامه ی لیزر موهای زائد: ناحیه ی صورت

10 روز پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد، موهای صورت می ریزد. محدوده ی لیزر شده به مدت 6 تا 8 هفته بدون مو باقی می ماند. زمانی که رشد مجدد موهای نازک را مشاهده کردید، جلسه ی دوم لیزر باید انجام شود. موی جدید دارای بافت نازکتر می باشد که توجه زیادی را هم به خود جلب نمی کند.

پس از 3 جلسه، تنها 50 درصد موها قادر به رشد مجدد خواهند بود. تا زمانی که 6 جلسه ی درمانی داشته باشید، تمام موهای صورت و یا 90 درصد آنها از بین خواهند رفت. بین جلسات نباید موها را بچینید، بلکه باید موهای قبل از هر جلسه منطقه ی مورد نظر را بتراشید تا برای انجام لیزر بعدی مو کوتاه باشد.

برنامه ی لیزر موهای زائد: پاها

برنامه ی لیزر موهای زائد روی پاها به خوبی عمل می کند. پس از اولین جلسه ی لیزر، پاهای شما بسیار صاف خواهند بود و تمام موهای زیر پوستی باید از بین رفته باشند. رشد مجدد موها در مراحل اولیه سریع است و سه جلسه ی اول باید با فاصله های زمانی حداقل 6 تا 8 هفته باشد. پس از این سرعت رشد مجدد موها کم می شود و جلسات بعدی پس از 8 تا 12 هفته انجام خواهند شد. در بین جلسات پاهای شما صاف خواهند بود و نیازی به تمیز کردن و تراشیدن موها نیست.

برنامه ی لیزر موهای زائد: موهای زیر پوستی

موهای زیرپوستی روی صورت، پاها و کشاله های ران اصلا جذاب نبوده و به علاوه ممکن است باعث عفونت شوند. لیزر موهای زائد بسیاری از موهای زیرپوستی را نیز در طی جلسه ی اول از بین می برد. زمانیکه موهای زیرپوستی از بین می روند، رنگ پوست به حالت طبیعی خود بازمی گردد و دیگر موی زیرپوستی رشد نخواهد کرد. این روش یک روش سریع برای از بین بردن یک مشکل ناسالم می باشد.

در بین جلسات میزان موها چقدر خواهد بود؟

10 روز پس از لیزر موهای شما می ریزد. جلسه ی بعد شما پس از آغاز رشد موهای نازک می باشد. این به این معناست که از زمان آغاز لیزر درمانی پوست شما صاف و بدون مو خواهد بود.

پس از یک جلسه لیزر موها چه کاری باید انجام داد؟

پوست شما تا 24 ساعت پس از لیزر حساس خواهد بود. در این مدت هرگونه ماده ی شیمیایی یا روش های لایه برداری خشن روی پوست نباید انجام شود. برای جلوگیری از تحریک پوست با آب ولرم حمام کنید و نه آب داغ و از فعالیت های شدید بدنی که باعث تعریق زیاد می شود، جلوگیری کنید. پس از گذشت 24 ساعت به حالت عادی بازگشته و می توانید کارهای قبل را انجام دهید.

به منظور از بین بردن دائمی موها، باید قرار ملاقات های برنامه ریزی شده داشته باشید. این قرار ملاقات ها در اولین جلسه مربوط به رشد موهای جدید و حاصل شدن اطمینان که پوست شما نرم و بدون مو باقی می ماند،  تکمیل خواهد شد.

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments