روش های مختلف پیوند موی طبیعی

روش های مختلف پیوند موی طبیعی

روش های مختلف پیوند موی طبیعی

در پیوند موی طبیعی از پشت و کناره های سر مو برداشته شده و در بخش های طاس شامل سر، ریش، سبیل و ابرو کاشته می شود.این کار به دو روش میکروسرجری(FUT) و روش غیر جراحی (FIT)انجام می شود.طریقه کاشت موهای برداشته شده در هر دو روش نام برده شده یکسان است و موها بصورت میکروگرافت کاشته می شوند.لذا اختلاف این دو روش فقط در نوع برداشت موهاست.

بطور کلی در حال حاضر FUT متد استاندارد پیوند مو در دنیا بوده و روش FIT بیشتر به عنوان روش کمکی و به جهت افزایش تعداد گرافت های برداشته شده مورد استفاده قرار می گیرد و فقط موارد کمی هست که از روش FIT به عنوان جلسه اول پیوند مو استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت مو در یک عمل جراحی سرپایی محسوب شده و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد.این کار در اتاق عمل کلینیک و یا مرکز جراحی محدود و با ابزارهای عمدتا یک بار مصرف انجام و احتمال بروز عفونت به دلیل ماهیت سرپایی آن و رعایت احتیاط های لازمه تقریبا صفر است.

کدام روش برای کاشت مو بهتر است؟

معمولا سوالی که از سوی فرد متقاضی پیوند موی طبیعی مطرح می شود این است که باید از کدام روش استفاده شود تا بهترین نتیجه به دست آید؟پاسخ این سوال آسان است.

اگر تحقیقات کافی در مورد متخصص پوست خود انجام داده اید و ایشان اعتماد کافی دارید انتخاب روش مناسب را به اختیار وی بگذارید ولی بطور کلی همانطور که قبلا گفته شده است روش FUT استاندارد طلائی پیوند موی طبیعی بوده و اگر کشش پوست پشت سر خوب باشد FUT همیشه انتخاب اول خواهد بود و حتی در جلسات دوم و سوم نیز به شرط کشش مناسب پوست پشت سر باز هم روش FUT انجام خواهد پذیرفت زیرا در این روش مقدار زیادی مو برداشته و کاشته خواهد شد، بانک موی فرد کمتر آسیب می بیند، تراکم بالاتری قابل حصول است و نتیجه طبیعی تر و بهتری بوجود می آید.

به جز مواردی که روش FIT به صلاح بیمار است در سایر موارد این روش همیشه کمک کننده FUT است و هیچگاه نباید به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد.

معیار دیگر برای انتخاب روش مناسب تعداد گرافت های مورد نیاز بیمار است.اگر تعداد مورد نیاز کم باشد (تا 2500 گرافت) آنگاه روش FIT ممکن است مناسب باشد.در صورتی که این تعداد به 3500-4000 برسد روش FUT کاربرد داشته و اگر بیشتر از 4000 گرافت مورد نیاز باشد روش ترکیبی ضرورت پیدا می کند.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments