روش هایی برای داشتن گونه های چاق و برجسته

روش هایی برای داشتن گونه های چاق و برجسته
روش هایی برای داشتن گونه های چاق و برجسته

گونه های شما تاثیر زیادی بر روی چهره تان دارند. گونه های تپل و چاق باعث طراوت و جذابیت می شوند، در حالیکه گونه های مسطح علائمی از افزایش سن هستند. اکثر نوزادان دارای لپ ها و گونه های برآمده هستند که باعث زیبایی و معصومیت چهره آنها می شود.

داشتن گونه های برجسته مانند اکثر افراد مشهور، رویای بسیاری از خانم هاست. اما همه خانم ها آنقدر خوش شانس نیستند که شبیه به فرد مشهور مورد علاقه خود شوند. این مسئله به خاطر اختلاات خوردن یا مشکلات پوستی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جالب است که خانم ها به فکر آب کردن چربی های بخش های مختلف بدن خود هستند، اما در مورد چربی های گونه این اشتیاق را ندارند. ویژگی پر بودن گونه ها چیست؟ گونه های پر و برجسته آرایش را نیز زیباتر می کند.

همیشه لازم نیست برای داشتن گونه های برآمده و چاق چربی به صورت تزریق کنید، بلکه با روش های طبیعی و تمرین و انجام اقداماتی در خانه می توانید گونه های خود را چاق تر کنید. در ادامه به روش هایی برای رسیدن به گونه های برآمده می پردازیم.

  1. گلاب و گلیسیرین

گلاب و گلیسیرین ترکیب بسیار مناسبی برای چاق کردن گونه هاست. این دو مزیت های زیادی برای پوست دارند و دارای خاصیت مرطوب کنندگی نیز می باشند. گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کرده و در هنگام شب آن را روی گونه های خود بمالید، ترجیحا بهتر است قبل از خواب این کار را انجام دهید. این ترکیب تمام شب روی صورت شما می ماند و صبح روز بعد صورت خود را با آب گرم بشویید. ترکیب این دو پوست را تغذیه می کند و به پوست آبرسانی می کند. این کار را به طور منظم تا مدتی انجام دهید.

  1. عسل

عسل به عنوان یکی از موثرترین روش های درمان خانگی برای به دست آوردن گونه های چاق است. عسل باعث حفظ رطوبت در پوست شده، در نتیجه پوست شاداب و سالم می ماند. وجود آنتی اکسیدان در عسل پوست را در مقابل رادیکال های آزاد حفظ می کند. عسل را با پاپایا مخلوط کرده و خمیر درست کنید. این خمیر را روی گونه های خود گذاشته و به مدت 10 تا 15 دقیقه بگذارید بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید. بهتر است این کار را در هنگام صبح انجام دهید. استفاده منظم از این ترکیب نیز نتایج موثری خواهد داشت.

  1. آلوئه ورا

آلوئه ورا باعث سفتی پوست می شود و از صاف شدن گونه ها جلوگیری کرده و به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست نیز کمک می کند. وجود آنتی اکسیدان فراوان در آلوئه ورا از بروز آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. به علاوه آلوئه ورا به تولید کلاژن نیز کمک می کند که باعث طراوت پوست می شود. پوست خود را به آرامی و به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید. پس از آن برای مدتی ژل را روی صورت رها کنید و به آن دست نزنید و سپس با آب گرم بشویید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب این کار را دو بار در روز انجام دهید. به علاوه می توان آب آلوئه ورا نیز نوشید که بهتر است روزی یک بار آب آن را مصرف کنید.

  1. استفاده از کره

مطمئنا تاکنون فکر نمی کرده اید که کره می تواند به چاق شدن گونه ها کمک کند، اما در حقیقت استفاده از کره یکی از بهترین روش های خانگی است. کره  و شکر را با هم ترکیب کرده و خمیر درست کنید و آن را روی گونه های خود قرار دهید. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این ترکیب نرم شدن پوست است. پس از قرار دادن کره بر روی پوست خود لازم است صورتتان را با آب گرم بشویید.

  1. شنبلیله

شنبلیله در کوتاه ترین مدت به شما کمک می کند که گونه هایی تپل و برآمده داشته باشید. شنبلیله سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان است که از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد پیشگیری کرده و باعث سلامت و لطافت پوست می شود. با یک قاشق چایخوری پودر شنبلیله و آب خمیر درست کنید. این خمیر را روی گونه های خود قرار داده و به آرامی ماساژ دهید. پس از آن به مدت 10 تا 15 دقیقه به صورت خود دست نزنید. زمانی که خمیر کاملا به صورت چسبید، می توانید آن را با آب گرم بشویید. این خمیر را می توانید یک یا دو بار در روز استفاده کنید.

  1. روغن زیتون

روغن زیتون یک روش درمانی آزمایش شده برای داشتن گونه های پر و برجسته می باشد. روغن زیتون یکی از چربی های اشباع نشده است که به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می کند. این روغن به عنوان یک مرطوب کننده کامل برای پوست های خشک است و باعث نرمی و لطافت پوست می شود. لازم است روزانه به اندازه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص مصرف کنید. این روغن را به آرامی روی گونه های خود ماساژ دهید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه روی صورت بماند، سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

  1. سیب

حتما همه شما در مورد خواص سیب شنیده اید. اما بهتر است بدانید که سیب بیش از آنچه تاکنون شنیده اید برای شما مفید است. سیب به چاق شدن گونه نیز کمک می کند. سیب را بجوشانید و سپس به شکل پوره درآورید. خمیر به دست آمده را هر روز صبح روی صورت خود قرار دهید و به آرامی آن را ماساژ دهید. طی چند روز مطمئنا تفاوت را احساس خواهید کرد.

  1. شیر

%d8%b4%db%8c%d8%b10

شیر بهترین رژیم غذایی برای تمام افراد از هر گروه سنی می باشد. شیر حاوی مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و پروتئین می باشد که نیازهای غذایی روزانه ما را برآورده می کند. اگر به مدت 3 ماه هر روز دو لیوان شیر بنوشید، متوجه تغییر در گونه های خود خواهید شد.

  1. غذاهای سرشار از کربوهیدرات

این غذاها حاوی مقداری مناسب کربوهیدرات هستند. نان، برنج، پاستا و غیره به عنوان غذاهای حاوی کربوهیدرات در نظر گرفته می شوند. شکی نیست که کربوهیدرات یکی از مهم ترین تامین کننده های انرژی بدن می باشد. کربوهیدرات کمتر در رژیم غذایی به معنای سوختن چربی های بیشتر زیر پوست است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی شما حاوی مقداری مناسب کربوهیدرات است.

  1. غذاهای سالم بخورید.

بسیاری از مواد غذایی مصرفی ما حاوی ویتامین ها، آنتی اکسیدان و مواد معدنی هستند که برای سلامت بدن و همچنین تقویت گونه ها مناسب و ضروری می باشند. بهتر است به اندازه مناسب به غذاهای خود چربی اضافه کنید تا بتوانید گونه های برجسته تری داشته باشید. غذاهایی مانند جو، پنیر، آجیل و دانه ها موادی هستند که دارای چربی مناسب می باشند. این غذاها به سلامت پوست نیز کمک می کنند.

  1. مکمل ها

مکمل های غذایی موجود در بازار نیز در چاق شدن گونه ها و صورت به شما کمک می کنند. مکمل های غذایی حاوی مقدار کافی کالری هستند که به افزایش وزن کمک می کنند. بنابراین اگر وزن افزایش یابد، به چاق شدن صورت نیز کمک می کند. مکمل های غذایی بهترین گزینه هستند برای خانم هایی که به راحتی با مواد غذایی طبیعی وزن اضافه نمی کنند.

  1. آب کافی بنوشید

نوشیدن آب یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن گونه های برجسته می باشد. اهمیت آب در زندگی ما فرای کلام است و اثرات آن بر بدن نیز بیشمار می باشد. لازم است روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید تا هم آبرسانی به بدن انجام شود و گونه ها پر شوند. علاوه بر نوشیدن آب می توانید مایعات را از طریق وعده های غذایی نیز جذب کنید. خوردن میوه و سبزیجات راه هوشمندانه و نسبتا ارزان برای چاق کردن گونه ها می باشد.

منبع:

http://www.goodhealthacademy.com/how-to/how-to-get-chubby-cheeks-naturally/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments