روشهای از بین بردن موهای زائد صورت

روشهای از بین بردن موهای زائد صورت

لیزر موهای صورت

مزایای از بین بردن موهای زائد صورت

برای زنانی که دارای موی زیاد در صورت هستند شاید دلگرم کننده باشد که بدانند اصلاح صورت امری روزانه در اکثر زنان است. این رشد مو می تواند یکی از عوارض افزایش سن باشد، با این حال مجموعه ای از روشهای حذف مو در لب، چانه، گونه در دسترس است.

اپیلاسیون/موم/وکس، اصلاح کردن، بند انداختن دکلره کردن اجزای اصلی برنامه روزانه بسیاری از زنان است که اغلب خسته کننده و وقت گیرند. یک راه حل ساده و دائمی لیزر مو است. با لیزر کردن، موی زائد به طور دائمی برداشته می شود و نیازی به نگرانی برای اپیلاسیون مجدد نیست. درمردان، لیزر موهای صورت یک جایگزین عالی برای اصلاح روزانه است تا ظاهر خوب و مرتب همیشگی داشته باشند. از مزایای دیگر نماندن و نسوختن جای تیغ و موی برگشته در پوست است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اپیلاسیون و یا موبر با برداشتن مو، فولیکولهای مو را تحریک می کنند. اما لیزر مو در مقایسه با آنها باعث حداقل تحریک فولیکولها است. اپیلاسیون دردناک و باعث برگشتن مو به داخل پوست است که با لیزر تمامی اینها درمان می شود.

شیو کردن سایه ایی پنج مانند روی صورت می گذارد، بند انداختن فولیکوله را تحریک و زخم ایجاد می کند، کرمهای مو بر ریشه ایی در هنگام استفاده بر صورت مشکل زا هستند چراکه پوست را حساس و دردناک می کنند و به طور کامل موها را از بین نمی برند، الکترولیز صورت به خصوص در پوست های تیره بالقوه می تواند باعث برآمدگی پوست، بی رنگی وتغییر رنگ بیش از حد رنگدانه ها / پوست شود.

لیزر موی صورت: مناطق معمول

تمامی مناطق صورت به غیر از داخل سوراخ بینی و داخل گوش را می توان لیزر کرد. محبوب ترین منطقه برای لیزر مو صورت در زنان، لیزر موهای روییده پشت لب بالا است. مناطق بعدی چانه و گونه است. جدیدترین منطقه لیزر ابرو، بخصوص منطقه بین ابروها/گلابلا است تا فرم و تمیزی همیشگی به آن بدهند. توجه شود که در هنگام لیزر ابرو حتما عینک محافظ استفاده شود تا به چشم آسیبی نرسد.

لیزر مو در سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS / PCOD) 

رشد موهای زائد صورت می تواند به دلیل تغییرات هورمونی از جمله یائسگی، که در آن نسبت هورمون های مردانه به استروژن در نوسان است، باشد. اختلال هورمونی دیگر سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS یا PCO)- پلی کیستیک تخمدان (PCOD)، و یا سندرم استین-لونتال است که در10 درصد زنان باعث ناباروری، افزایش وزن، فشار خون بالا، کیست تخمدان، و رشد بیش از حد مو می شود. خوشبختانه، PCOS قابل درمان است، و بعد از هورمون درمانی، لیزر مو کمک کننده است تا آرامشی پس از تجربه ایی دردناک و آسیب زا باشد.

 

گروه پزشکان تهران اسکین

 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 2

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments