رفع موهای زائد با موچین و خطرات ان

موهای زائد
رفع موهای زائد با موچین

بسیاری از خانمها با مشاهده موهای زائد بروی صورت خود ،با استفاده از موچین مو را بر میدارند .ولی بهتر است پیش از گزینش موچین برای رفع موهای خود،به خطرات و عوارض جانبی ان هم کمی بیندیشید .

عوارض ناشی از استفاده از موچین برای بیشتر خانمها کمینه بوده و ارزش تحمل درد رادارد و در واقع انها به وسیله این روش به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی میکنند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع موهای زائد ناحیه چانه با موچین میتواند خطرات جدی را به همراه داشته باشد و اشنایی با انها تاثیر زیادی بر روند کار دارد .

در واقع اسان ترین و اقتصادی ترین روش رفع موهای زائد صورت برای خانمها ،استفاده از موچین است ولی این کار باعث بروز مشکلات و اثراتی میشود که در این پست به انها می پردازیم :

1.درد و حساست پوستی

استفاده از موچین کمی دردناک است و البته رفع موها به صورت جداگانه هم بسیار زمان بر است و کار راحتی نیست .این درد میتواند برای خانمهایی که قبلا هیچ وقت از این روش استفاده نکرده اند،بیشتر باشد

این روش علاوه بر درد در بروز قرمزی و حساسیت پوستی هم موثر است و تعداد زیادی از خانمها این قرمزی و التهاب را با ارایش مخفی میکنند ولی این متد برای عده ای دیگر ناکارامد است .

2.بروز موهای زیر پوستی 

در صورتی که شما موهای ضخیمی را با موچین رفع کنید ،پس از ان با موهای زیر پوستی روبرو خواهید شد که در ان مو در زیر پوست خم  شده و نوعی زخم را بوجود می اورد و در نهایت منجر به قرمزی و تورم و خارش و عفونت شود .

خوش بختانه موهای زیر پوستی بیشتر در حالتی بروز میکنند که مو به قطعات کوچک تری تقسیم میشود ولی رفع موهای زائد با موچین هم همین نتایج را به دنبال دارد با تفاوت اینکه ممکن است این موها در اثر رفع نادرست و نامطلوب بوجود امده باشند .به منظور پیشگیری از بروز موهای زیر پوستی ،سعی کنید موها را از ریشه و به صورت کامل با موچین رفع کنید .

3.فولیکولیت 

مهمترین بخش رفع موهای زائد با موچین ،تکنیک کاربردی شما است  و در صورتی که این تکنیک نادرست باشد ،میتواند منجر به اسیب دیدگی رگهای خونی دور فولیکول مو شود که به ان فولیکولیت می گویند.فولیکولیت حالتی است که در ان فولیکول مو متورم و عفونی میشود و به صورت دانه های اکنه مانند و کوچک بروی صورت ظاهر میشود و با خارش و درد همراه است .

ممکن است فولیکولیت با اکنه های پوستی اشتباه گرفته شود .در صورتی که این عارضه خفیف باشد ،خود بخود و در طی چندین روز بهبود می یابد ولی در انواع شدید و حاد ان ،زخم و ریزش مو بوجود می ایند و باید توسط متخصص پوست درمان شود .

4.هایپرپیگمنتاسیون 

هایپرپیگمنتاسیون یکی از عوارض جدی و نامطلوب رفع موهای زائد با موچین است که در ان بخش هایی از پوست ناحیه مورد نظر تیره میشوند .این عارضه زمانی بروز میکند که ملانین به دلیل التهاب طولانی مدت ناشی از رفع موها ،ذخیره هایی را در زیر پوست انباشته میکند .البته این وضعیت  در بعضی از انواع پوست ها بروز کرده و عمومیت ندارد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments