مهمترین نکات دستگاه لیزر خانگی

رفع موهای زائد با لیزرهای خانگی ,دائمی یا موقتی ؟

 

رفع موهای زائد با لیزر های خانگی
رفع موهای زائد با لیزر های خانگی

 

رفع موهای زائد با لیزر های خانگی از عباراتی است که معمولاً با واژه دائمی شناخته می‌شود و بسیاری از مردم توقع دارند که نتایج حاصل از آن برای همیشه ماندگاری داشته باشند .در واقع لیزر های خانگی به تازگی از واژه کاهش دائمی موهای زائد به جای رفع دائمی آن‌ها استفاده میکنند .

[toggle title=”هیچ چیزی ماندگاری همیشگی ندارد حتی لیزر ” state=”open” ]رفع موهای زائد با لیزر های خانگی اثر بخشی خوبی نداشته و نتایج حاصل از آن هم برای مدتی طولای باقی نمی‌مانند .رفع موهای زائد با لیزر های خانگی های هم به نسبت سالنهای پیلاسیون و یا لیزر های حرفه‌ای مقرون به صرفه تر بوده و ساده‌تر میباشد .شما میتواند در طی 4 تا 6 جلسه درمانی شاهد کاهش رشد موهای زائد یا کم‌تر و کم‌رنگ تر شدن آن‌ها باشید . البته واجب است بدانید که وضعیت پوست هر فرد با دیگری متفاوت است .ضخامت لایه‌های پوستی ،مقدار رنگدانه های پوستی ،ضخامت موها ،نرخ رشد موها ،رطوبت پوست ،غدد چربی پوست و بسیاری از فاکتور های دیگر میتوانند تأثیری مستقیم بر میزان موفقیت یا ناکامی حاصل از رفع موهای زائد با لیزر های خانگی داشته باشند . به طور کلی این لیزر ها اثر بخشی خیلی کمی دارند [/toggle]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[toggle title=”میزان ماندگاری نتایج حاصل از لیزر چقدر است ؟” state=”open” ] همانطور که گفته شد ،نتایج نهایی برای هر فردی با دیگری متفاوت خواهد بود و همه مراجعین وضعیت مشابهی ندارند .بیشتر بیماران تا چندین ماه بعد پس از درمان شاهد کاهش ناچیزی در رشد موهای ناحیه درمانی هستند و در عده زیادی هم مقدار از موهای ناحیه مربوطه مجدداً رشد میکند .بیشتر افرادی که از لیزر های حرفه ای  برای رفع موهای خود استفاده میکنند،کاهش رشد 50 تا 80 درصدی موهای زائد را دارند که تا چندین ماه بعد ادامه خواهد داشت . در‌واقع رفع موهای زائد با لیزر های خانگی و نحوه عمل‌کرد این لیزر ها به گونه‌ای است که موها پس از چندین ماه مجدداً رشد میکنند و به جلسات درمانی بیشتر نیاز دارند که معمولاً یک بار در هر شش ماه انجام میگیرد .این جلسات کمک میکنند تا موهای زائد باقی‌مانده و یا رشد کرده به خوبی رفع شوند . اگرچه با این متد رشد موهای زائد مجدداً آغاز خواهد شد ولی نرخ رشد آن هیچ وقت همانند قبل نخواهد بود و کم می‌شود .بنابراین رفع موهای زائد با لیزر های خانگی به نسبت اپیلاسیون و شیو و سایر متد ها ماندگاری بیشتری داشته و نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت .بنابراین لیزر های حرفه ای به نسبت خانگی گزینه خیلی بهتری برای رفع موهای زائد هستند

رفع موهای زائد با لیزر های خانگی
رفع موهای زائد با لیزر های خانگی

[/toggle]

[su_box title=”بهترین سیستم‌های خانگی به منظور دست یابی به نتایج بهتر” style=”bubbles” box_color=”#f991aa” title_color=”#110e0e”]در گذشته لیزر موهای زائد برای همه افراد به کاربرده نمیشد و فقط افرادی با شرایط مناسب از لحاظ نوع مو و پوست می توانستند برای این روش درمانی اقدام نمایند و البته همین نکات و تضاد کافی بین رنگ مو و پوست برای لیزر های خانگی هم صدق می‌کردند .

 

لیزر تریا:این لیزر نیز یکی از سیستم‌های کاربردی  و مطلوب است زیرا شهرت خوبی داشته و توسط سازمان غذا و دارو نیز تأیید شده است .سیستم یاد شده بدون سیم است و میتوان از آن به راحتی و در هر مکانی از خانه استفاده نمود .همچنین قدرت لیزر آن به گونه‌ای است که برای مصارف خانگی بهترین گزینه میباشد .البته لیزر تریا بی عیب هم نیست زیرا به نسبت ای پی ال درد بیشتری داشته .مدت درمان با آن خیلی طولانی بوده و همچنین افراد تیره پوست کاندیدای خوبی برای آن نمی باشند .سایر انواع لیزر های خانگی بیشتر از نوع ای پی ال هستند نه لیزر .در واقع فقط افرادی با تن پست نسبتاً روشن موهای تیره میتوانند نتایج خوبی از لیزر تریا کسب نمایند .این لیزر دارای سنسور های تعیین رنگ پوست میباشد و دومین سنسور برای ناحیه تماس با پوست است تا در صورت تماس با سایر موارد عمل نکند .بنابراین لیزر تریا از نظر ایمنی به نسبت مورد قبل پیشرفته‌تر بوده و همچنین تماس آن با چشم خطرات بیشتری خواهد داشت . در‌واقع مقایسه این دو لیزر با هم همانند مقایسه ایفون یا مدلهای قدیمی نوکیاست .درمان با مدل الوس پس از 7 جلسه درمانی برابر است با کاهش 90 درصدی رشد موهای زائد .همچنین این دستگاه مجز به یک شیور است که کل فرایند رفع موهای زائد را ساده و سریع میکند .

برای تصمیم گیری در مورد به صرفه بودن این لیزرها نقاط ضعف و قدرت این لیزرها را مرور میکنیم:

نقاط قوت لیزرهای خانگی:

1-قیمت ارزان (حتی گران ترین لیزرهای خانگی هم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند که این نکته مثبتی است)

2-احتمال سوختگی بسیار بسیار اندک (به دلیل انرژی پایین این دستگاهها احتمال سوختگی با این دستگاهها بسیار اندک است)

3- صرفه جویی در وقت (نیازی به رفتن به کلینیک نیست)

نقاط ضعف لیزرهای خانگی:

1-اثر بخشی بسیار بسیار کمتر از لیزرهای کلینیکی

لیزرهای کلینیکی استاندارد انواع دایود و الکساندرایت هستند. دستگاههای خانگی چندین برابر ضعیف تر از لیزرهای کلینیکی واقعی هستند و حتی ضعیف ترین لیزرهای کلینیکی (انواع IPL ) نیز حدود 2-3 برابر لیزرهای خانگی قدرت تخریبی روی فولیکول مو دارند.

2- احتمال افزایش موها

این عارضه با لیزرهای خانگی با احتمال زیادی و با لیزرهای ضعیف کلینیکی (انواع IPL و SHR) با درصد کمتری وجود دارد. علت این موضوع نیز تا حدودی واضح است, در ساخت لیزرهای خانگی چون متخصص و پزشک در هنگام استفاده دستگاه در منزل حضور ندارند این دستگاهها طوری طراحی میشوند که انرژی شان هیچگاه درحدی بالا نرود که پوست را بسوزاند و این یعنی انرژی پایین اجتناب ناپذیر است و استفاده از انرژی پایین در بسیاری افراد سبب تحریک بیشتر فولیکول های مو بجای تخریب آنها میشود!

3- محدودیت استفاده

اغلب لیزرهای خانگی برای مناطقی مانند ناحیه ژنیتال و یا صورت مجوز ندارند و این محدودیت بزرگی در استفاده ازاین لیزرها ایجاد میکند.

در کشورهای پیشرفته مانند آمریکا هزینه یک جلسه لیزر در مطب پزشک فقط برای زیربغل برابر با هزینه خرید دو عدد دستگاه لیزر خانگی است و با این وجود اغلب مردم ترجیح میدهند این.کار را در مطب پزشک انجام دهند. که با توضیحات فوق احتمالا علت این موضوع برای شما هم روشن گردیده است. در ایران که هزینه لیزر در مطب چندین برابر کمتر از کشورهای پیشرفته است و همچنین هزینه لیزرهای خانگی نیز چند برابر گران تر از امریکا و اروپا است به نظر میرسد گزینه لیزر در مطب برای همه افراد مطلوب تر باشد,حتی از نظر مالی

[/su_box]

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[su_button url=”http://dangersoflaserhairremoval.org/how-long-does-laser-hair-removal-last/” target=”blank” style=”3d” background=”#ff26d6″ color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک1 [/su_button]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments