رفع موهای زائد با استفاده از لیزر

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر
رفع موهای زائد با استفاده از لیزر

بررسی های علمی در اوایل دهه 1990 ثابت کرد که لیزر روش موثری برای رفع موهای زائد بدن می باشد و در سال 1996 اولین دستگاه لیزر در امریکا مورد تایید قرار گرفت. از آن زمان به بعد دستگاه های مختلفی درست شده اند و روز به روز کاربرد دستگاه ها بهبود پیدا کرده تا اینکه امروزه دستگاه های موجود قابل استفاده برای انواع پوست ها و همه بخش های بدن می باشند.

هیچ یک از دستگاه های موجود نمی تواند ادعا کنند موهای زائد را به طور دائم از بین می برند، اما می توانند ادعا داشته باشند که موهای زائد را به طور دائم به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در طول فرایند لیزر درمانی یک دستگاه کوچک که به راحتی در دست گرفته می شود، با پوست تماس پیدا می کند و با پالس هایی از نور موهای زائد را برطرف می کند. برخی افراد در زمان انجام این فرایند احساس سوزن سوزن شدن یا سوزش بر روی پوست خود می کنند. جلسات درمانی در فواصل 4 هفته یا یک ماه انجام می شود و حدود 2 تا 7 جلسه لازم خواهد بود.

چگونگی عملکرد لیزر و IPL

لیزر یک اشعه با انرژی بالاست که می تواند انرژی خود را از طریق پوست به بخش های خاصی از بدن انتقال دهد. قدرت این پرتوها با توجه به بافت مورد هدف متفاوت خواهد بود. در مورد لیزر موهای زائد، رنگدانه های موجود در ساقه مو هدف قرار می گیرند و پس از آن جذب گرمای ناشی از لیزر توسط این رنگدانه ها باعث آسیب رسیدن به ریشه مو شده و در نتیجه رش مو متوقف می شود. اگر میزان این آسیب رسانی به اندازه کافی باشد، رشد مو به طور کامل متوقف خواهد شد.

لیزر بیشترین تاثیر را در دوره فعالیت رشد مو دارد. این دوره آناژن نامیده می شود و مو در این دوره فعال است. دوره های دیگر مو در حال استراحت است یا برای یک دوره رشد جدید آماده می شود. طول دوره آناژن ژنتیکی است و در بخش های مختلف بدن متفاوت خواهد بود.

در دوره آناژن یا دوره فعال بودن مو رنگدانه ها و رشد سلول های جدید افزایش می یابد و در نتیجه نور لیزر آسیب بیشتری به ریشه مو می رساند.

IPL
سیستم IPL متفاوت از دستگاه های لیزر می باشد. IPL در هر بار انتشار نور صدها طول موج انتقال داده می شوند. فیلترهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند تا این طول موج ها مانند لیزر دقیق عمل کنند. رسیدن نور به مو باعث آسیب دیدن فولیکول می شود، درست مانند عملکرد لیزر، و پس از آن رشد مو متوقف خواهد شد.

منبع:

http://www.consultingroom.com/Treatment/Laser-Hair-Removal

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

تهران اسکین  بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات  در زمینه لیزر موهای زائد بدن با نازلترین قیمت ها  !!

عوامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی عبارتند از : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین آموزش دیده و مورد تایید در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجهی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود. این مرکز شعبه های مختلفی در سراسر کشور دارد. یکی از جدیدترین شعبات افتتاح شده، شعبه لیزر موهای زائد تهران اسکین در همدان می باشد.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments