رفع خالهای گوشتی به کمک لیزر

رفع خال گوشتی
رفع خالهای  گوشتی

معمولاً افرادی که به خالهای گوشتی دچار هستند،گزینه های کمی برای رفع آن‌ها دارند .معمول ترین متد های موجود برای برداشت این ضایعات جراحی و یا سوزاندن محل با گرما است .میتوان هر دو روش را در مطب دکتر و به صورت سرپایی و با استفاده از مواد بی حسی موضعی انجام داد .اگرچه احتمال بروز زخم وجود دارد به‌خصوص اگر خال بزرگ بوده و یا ریشه‌های عمیقی داشته باشد .

شاید شما به دنبال روش ساده‌تری برای رفع خالی های خود بگردید و یا از خود بپرسید که لیزر این امکان را برای شما فراهم میکند با خیر .رفع خالهای گوشتی به کمک لیزر روشی نوین و ساده برای بهبود زیبایی شماست .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله اطلاعاتی در خصوص این روش در اختیار شما قرار می‌دهیم و شما میتوانید دید بهتری از آن بدست اورید .

پروسیجر رفع خالهای گوشتی با لیزر

در این روش ابتدا از مواد بی حسی موضعی استفاده می‌شود و سپس لیزر رنگدانه های خال را بیرون می‌کشد .سپس رنگدانه ها با فرانید بهبود طبیعی تمیز می‌شوند .اثر زخم بروی ناحیه درمانی باقی می‌ماند که پس از مدتی می‌افتد .

ممکن است تا چندین روز پس از پروسیجر ،ناحیه درمانی تیره تر باشد .اگرچه میتوان آن را با مواد ارایشی پوشاند .بیماران نباید حداقل تا 6 هفته پس از درمان در معرض نور آفتاب قرار گیرند و زمانی که بیرون از خانه می روند،از کرم ضد آفتاب مصرف کنند .

این روش درمانی به طور کلی ایمن است و احتمال بروز زخم در آن کمینه است حدود یک درصد .احتمال بروز درد هم به استانه تحمل درد فرد بستگی دارد .تعدادی از بیماران کمی مور مور را در طی درمان حس میکنند .

مزایا و معایب رفع خالهای گوشتی با لیزر

مزایا

  1. این روش غیر تهاجمی است و از برش یا سوزاندن بخشی از پوست استفاده نمیشود .احتمال بروز عفونت هم کاهش می‌یابد .

  2. با لیزر میتوان خالهای گوشتی ناحیه بینی و یا روی صورت را هم برداشت .برداشت خالهای ناحیه صورت با استفاده از سایر روش‌های موجود دشوار است .میتوان چندین خال را در طی یک جلسه درمان نمود .

معایب

  1. یکی از بزرگترین معایب لیزر این است که نمیتواند به لایه‌های عمیق پوستی نفوذ کند .بنابراین فقط قادر است تا خالهای سطحی را از بین ببرد .در صورتی که یک خال ریشه‌های عمیقی داشته باشد ،نمیتوان آن را به خوبی با لیزر رفع نمود .

  2. لیزر خال را به صورت کامل از بین می‌برد و افرادی که میخواهند از این روش درمانی استفاده کنند،ابتدا باید احتمال سرطانی بودن خال را بررسی کنند .

لیزر روشی ساده و سریع برای رفع خالهای گوشتی است ولی بهتر است بدانید که این متد نمیتواند تمام انواع خالها را از بین ببرد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments