راز زیبایی و جوانی این خانم 43 ساله چیست؟

لایه بردارهای شیمیایی

النا اسمیت 43 ساله خیلی جوان تر از سنش به نظر میرسد و خیلی از دوستان او میخواهند راز این جوانی و زیبایی را بدانند

النا در طی 6 سال پیش هر ماه از لایه بردار شیمیایی استفاده میکرده است .در این روش از محلول های شیمیایی متفاوت برای بهبود بافت صورت استفاده میشود و در واقع لایه بیرونی برداشته میشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روش باعث درخشش و زیبایی پوست میشود و چرو کهای پوستی را کاهش میدهد،پوستتان را سفت میکند  و در نهایت شما خیلی جوان تر به نظر میرسید.

بنا بر مرکز جراحی های زیبایی ،بیش از 840 هزار نفر در سال پیش از لایه برداری شیمیایی استفاده کردند که همین رقم باعث شد تا لایه بردار های شیمیایی به عنوان پرطرفدار ترین روش جوان سازی انتخاب شوند.پس از ان بوتاکس و رفع موهای زائد در لیست پرطرفدارترین روش ها قرار میگیرند.

لایه برداری شیمیایی حاوی موادی است که درجه شدت انها متفاوت است.معمولا بیشتر مردم ازلایه برداری با مواد متناسب استفاده میکنند و باید تعدادی از جلسات درمانی را بگذارنند تا ظاهر زیبایی داشته باشند.

بهبود ظاهر انها هم  میتواند از درخشندگی پوست تا رفع لکه های پوستی متفاوت باشدو در بهترین حالت هم چروک های پوستی از بین میروند.حتی تعدادی از افراد به منظور پیشگیری از افتاب سوختگی به سراغ لایه بردار های شیمیایی میروند.

نوع ملایم لایه بردار ها برای انواع پوست ها استفاده میشود و زمان انجام ان فقط یک ساعت است .ممکن است فرد دو ساعت پس از جلسه درمانی کمی درد داشته باشد .

از نوع متوسط لایه بردار ها برای جوانسازی پوستهای متناسب استفاده میشود و حدود یک هفته طول میکشد تا پس از درمان وضعیت پوست بهبود یابد.این نوع از لایه برداری باعث میشود تا چروک ها و لکه های  پوستی از بین بروند و پوست سفت شود ولی تا یک ماه پس از درمان پوست صورتی رنگ خواهد بود .

در لایه برداری قوی از ماده ای به نام فنول استفاده میشود و لایه خارجی پوست را کاملا بر میدارد و فقط برای افرادی استفاده میشود که چروک های عمیق پوستی و یا اسکار اکنه و یا پوست چرم مانند دارند .10 روز طول میکشد تا وضعیت پوست بهتر شود و قرمزی پوست هم تا حدود 6 ماه پس از جلسه درمانی باقی می ماند.افرادی که رنگ پوست تیره ای دارند نمیتوانند از این روش استفاده کنند زیرا احتمال تغییر رنگ پوست وجود دارد.

در هر صورت لایه برداری شیمیایی یک روش تخصصی است و پیش از مراجعه برای درمان ،باید حتما از مهارت و میزان تجربه پزشک خود اطمینان حاصل نمایید.

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا

لیزر موهای زائد

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments