رادیوفرکانسی و جوانسازی پوست صورت

جوانسازی با آر اف فرکشنال

ظاهر پوست صورت شما میتواند به میزان زیادی زیبایی شما را تحت تأثیر قرار دهد و به همین دلیل است که انسان‌ها از مدتها پیش به دنبال روش‌هایی برای بهبود ظاهر صورت خود بوده‌اند .

امروزه ار اف و یا رادیوفرکانسی نقش مهمی در زیبایی و جوانی پوست ایفا میکند و همانند لیزر و سایر پروسیجر های جوانسازی در مراکز زیبایی انجام میگیرد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع چروک های پوستی

تغییر روند بروز چروک های پوستی چالشی بزرگ در عرصه پزشکی است .روش های زیادی برای پیشگیری از بروز چروک های پوستی وجود دارد مانند کرمهای موضعی ولی پس از آنکه این چروک های بروی صورت شما پدیدار شدند ،رفع آن‌ها به سختی انجام خواهد گرفت و گزینه های زیادی برای این کار در دسترس شما نخواهد بود .

در گذشته از لیفت صورت برای رفع این چین و چروک ها استفاده میشد که نوعی جراحی به حساب می‌آید .این روش هزینه بر بوده و دوران نقاحت چندین هفته‌ای دارد و همچنین احتمال بروز پیامدها و عوارض جانبی جدی نیز هست .ولی رادیوفرکانسی روشی بدون بیهوشی و دوران نقاحت است و میتواند بدون بروز پیامدهای جدی به رفع چروک های شما بپردازد .

نحوه عمل‌کرد ار اف بروی پوست

در این روش انرژی الکترومغناطیسی ار اف از طریق الکترود های بروی پوست صورت گسیل می‌شود .ابتدا انرژی توسط لایه‌های بیرونی پوست جذب شده و پس از آن به حرارت به سایر لایه‌ها منتقل می‌شود .این حرارت اسیبی کنترل شده به لایه‌های زیرین پوست وارد میکند و زخم های میکروسکوپی را در این بخش بوجود می آورد و در نهایت پوست منقبض شده و کلاژن سازی آغاز می‌شود .

این روش بروی چروک های عمیق پوستی اثر گذاشته و آن‌ها را از بین میبرد و به سفتی و استحکام و جوانی بیشتر پوست نیز کمک میکند .

رادیوفرکانسی تک قطبی و دو قطبی

رادیوفرکانسی صورت به دو دسته ی تک قطبی و دو قطبی تقسیم میشود.در حالت تک قطبی امواج تا 20 میلی متر زیر سطح پوست جریان پیدا میکنند که باعث رفع چروک های پوستی و شلی و افتادگی پوست و سلولیت های میشود.

در نوع دو قطبی از دو الکترود کنار هم استفاده می‌شود و این حالت باعث می‌شود تا امواج تا 2 تا 4 میلی متری زیر پوست نفوذ کنند ..ممکن است این نوع در مان با سایر روش‌ها ی موجود مانند لیزر و یا ای پی ال ترکیب شود

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

برای تماس با مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments