دی دی کرم (DD Cream) چیست؟

دی دی کرم (DD Cream) چیست؟

دی دی کرم چیست؟

دی دی کرم، مخفف DAILY DEFENSE CREAM و به معنای کرم محافظ روزانه است. دی دی کرم همچون یک ضد آفتاب قوی عمل می کند. دی دی کرم، معمولا بافت سبک تری نسبت به سی سی کرم دارد و مانند بی بی کرم دارای ترکیبات روشن کننده و ضد پیری است.

اما آیا دی دی کرم واقعا با کرم های ضد آفتاب، بی بی کرم و سی سی کرم تفاوت دارد؟ پاسخ منفی است. در حقیقت ورود دی دی کرم در عرصه محصولات زیبایی، تنها روشی برای بازاریابی بوده است و در حقیقت این کرم تفاوت چندانی با سایر کرم های الفبایی یا ضد آفتاب ها ندارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما چیزی که در دی دی کرم ها بسیار پسندیده است، سبکی، نداشتن چربی و SPF 30 به بالای آن ها است. ضد آفتاب موجود در دی دی کرم بسیار نرم و سبک است و حاوی انواع آنتی اکسیدان ها می باشد.

یکی از وجوه تمایز دی دی کرم نسبت به سی سی کرم و بی بی کرم این است که هم برای صورت و هم بدن مناسب است. با این تفاسیر، می توان گفت که دی دی کرم گوی سبقت را از سایر رقبای کرم های الفبایی خود ربوده و از آن ها پیشی گرفته است.

 

دی دی کرم برای چه کسانی مناسب است؟

دی دی کرم

چنانچه خواستار پوشش بیشتری هستید، این کرم برای تان مناسب است. همچنین دی دی کرم بسیار مناسب پوست های بالغ است. یک لایه نازک از دی دی کرم برابر با یک کرم پودر قوی با پوشانندگی بالا می باشد، به همین دلیل صورت تان احساس سنگینی نخواهد داشت.

 

بهترین دی دی کرم های دنیا

[toggle title=”دی دی کرم اوتوگراف با SPF 30″ state=”open” ]

دی دی کرم اوتوگراف

این کرم پویای همه کاره رنگی با فرمول چند منظوره ای که دارد قادر است ظهور چین و چروک ها و عیوب ظاهری را به حداقل برساند. [/toggle]

[toggle title=”دی دی کرم مادارا” state=”open” ]

دی دی کرم مادارا

این دی دی کرم در حقیقت کرم دست، بدن و بالم صورت است که به خشکی و زبری پوست کمک می کند و از پوست در مقابل هوای سرد و باد های خشک محافظت می کند. روغن سرشار از انواع ویتامین تمشک شمالی و روغن سنجد تلخ به کار رفته در این کرم پوست را تسکین می دهد و آن را آبرسانی می کند که نتیجه آن نرمی و لطافت پوست است. [/toggle]

[toggle title=”دی دی کرم نیوکس” state=”open” ]

دی دی کرم نیوکس

این دی دی کرم دارای SPF 30، نرم کننده 8 ساعته، ترکیبات زیبایی و محافظ پوست در مقابل عوامل خارجی مانند استرس اکسیداتیو (حاصل عدم توازن میان تولید رادیکال‌ های آزاد و دفاع آنتی اکسیدان‌ های بدن)، آلودگی و اشعه های مضر UVA و UVB می باشد. [/toggle]

 

کلام آخر

بر خلاف متفاوت بودن حرف اول کرم های الفبایی، همگی از پایه و اساس مزایای یکسانی دارند. بی بی کرم برای افرادی با پوست خشک تا معمولی مناسب است. سی سی کرم، بهترین گزینه برای افراد دارای پوست چرب محسوب می شود. دی دی کرم نیز مناسب برای افرادی با پوست خشک می باشد. این گونه افراد می توانند زیر دی دی کرم یک لایه مرطوب کننده استفاده کنند و افرادی که پوست چرب دارند می توانند دی دی کرم را به تنهایی مصرف نمایند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.marieclaire.co.uk/beauty/skincare/dd-cream-118262″ ]لینک 1[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.futurederm.com/what-are-the-differences-between-a-bb-cc-dd-and-ee-cream-and-which-do-you-actually-need/” ]لینک 2[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.refinery29.com/natural-bb-cc-dd-creams#slide-19″ ]لینک 3[/button]

2.8 9 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments