دلیل محبوبیت لیزر برای حذف موهای زائد چیست؟

لیزر 2

دلایل زیادی برای انتخاب لیزر موها به عنوان روشی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. مطمئنا امکان از بین بردن دائم یا حداقل کم کردن موها، یکی از چندین دلیل محبوبیت لیزرمی باشد.

بالا بردن اعتماد به نفس یکی دیگر از دلایلی است که بیشتر افراد لیزر را برای حذف موهای زائد انتخاب می کنند. بسیاری از افراد، به ویژه خانم ها، تمایل دارند که قبل از وارد شدن به جمع موهای زائد بخش های مختلف بدن خود ر از بین ببرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 لیزر موها به وسیله ی از بین بردن موهای آزار دهنده، می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس فرد شود. اینکه دیگر نیازی به تلاش مجدد برای از بین بردن این موها وجود ندارد، حس خوبی به فرد می دهد.

تصور داشتن یک پوست صاف و عاری از مو یک دلیل مهم برای انتخاب لیزر برای از بین بردن موهای بدن می باشد. تراشیدن موها با استفاده از تیغ یا دیگر ابزار کاملا موها را از بین نمی برد و حتی پس از اتمام کار سایه ی موها در زیر پوست دیده می شود.

به هرحال لیزر می تواند تمام این موارد را از بین ببرد و پوست شما را شفاف سازد. استفاده از وکس هم در از بین بردن تمام موها موثر است، اما برای استفاده از آن مو باید به اندازه ی کافی بلند باشد تا وکس موثر باشد و فاصله ی بین دو دوره استفاده از وکس و حفظ موها در این فاصله کمی ناراحت کننده است.

درست است که لیزر کردن موها درد و ناراحتی بیشتری نسبت به استفاده از تیغ برای فرد ایجاد می کند، اما مطمئنا به اندازه ی وکس دردناک نیست. هرکس که از وکس استفاده کرده، می داند که تا چه اندازه این روش دردناک است و لیزر در مقایسه با آن درد بسیار کمتری دارد.

علاوه بر موارد بیان شده، لیزر هزینه ی کمتری را به فرد تحمیل می کند. گرچه این صحبت در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد و لیزر موها برای اکثر افراد یک روش گران می باشد، اما مطمئنا در طولانی مدت می توانند پول خود را ذخیره کنند، چرا که هزینه ی دیگر روش ها مانند وکس و تیغ و الکترولیز نیز به راحتی افزایش می یابد.

لیزر موها ممکن است پرهزینه به نظر برسد، اما در طول زمان پولی صرف از بین بردن موهای زائد خود نخواهید کرد.

حقیقت دیگر در ارتباط با لیزر ذخیره وقت می باشد. هرکسی که از تیغ یا وکس استفاده می کند، می داند که کار با آنها وقت گیر می باشد، در حالیکه این زمان می تواند صرف انجام کارهای بهتر شود. وقتی مجبور نباشید که زمان زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد خود با استفاده از روش های سنتی کنید، می توانید کارهای موثرتری انجام دهید.

لیزر موها قادر است که موهای زیر پوستی را نیز از بین برده و از هرگونه عفونت جلوگیری کند. از بین بردن برجستگی های قرمز که به خاطر موهای زیر پوستی به وجود آمده بودند، دلیل دیگر انتخاب لیزر برای از بین بردن موهای بدن است.

گرچه هر کسی دلایل شخصی خود را برای انتخاب لیزر دارد، اما یکی از مهم ترین دلایل انتخاب لیزر برای از بین بردن موها این است که افراد دیگر نگران رشد مجدد موهای زائد خود نیستند.

شما از کدام روش برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کنید؟ اگر لیزر را انتخاب کزده اید، دلیل این انتخاب شما چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments