بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه های لیزر خانگی

دستگاه های لیزر خانگی
دستگاه های لیزر خانگی

محبوبیت لیزرهای خانگی از زمان تولید آنها در اواخر سال 2005 در حال افزایش است. به هرحال افراد بسیاری همچنان این سوال را دارند که آیا این دستگاه ها واقعا موثرند؟ در ادامه به بررسی چگونگی عملکرد و میزان تاثیر این دستگاه ها می پردازیم.

دستگاه لیزر خانگی چگونه کار می کند؟

دانشمندان هنوز برخی نکات ظریف مربوط به دستگاه های لیزر را درک نکرده اند، از جمله اینکه چرا این دستگاه ها برای برخی افراد تاحدودی موثر هستند و در مورد بعضی دیگر تاثیر زیادی ندارند. به هرحال موارد زیر براساس یافته های علمی اخیر می باشد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • پرتو متمرکزی از نور از دستگاه خارج شده و به سمت هدف مورد نظر تابانده می شود.
  • نور تابانده شده توسط ماده ای به نام ملانین جذب می شود، ملانین هم در پوست و هم در مو وجود دارد و مسئول رنگدانه های هردو می باشد. هرچه رنگدانه ها تیره تر باشند، غلظت ملانین بیشتر خواهد بود.
  • انرژی جذب شده از لیزر ملانین را گرم می کند – این تاثیر ترمولیز نامیده می شود.
  • گرم شدن منطقه باعث وارد شدن آسیب موضعی به فولیکول مو شده و موی زائد مورد نظر از بین می رود.

آیا دستگاه های لیزر خانگی ایمن هستند؟

بررسی های زیادی حاکی از این واقعیت هستند که دستگاه های لیزر خانگی هم ایمن و هم تاحدودی موثر برای انواع پوست ها هستند. مقیاس فیتزپاتریک نیز برای تعیین نوع پوست افراد و تعیین میزان تیرگی یا روشنایی آن استفاده می شود. با مطالعه مقالات مربوط به فیتزپاتریک در همین سایت می توانید نوع رنگ پوست خود و ویژگی های منحصر به آن را بشناسید.

سازمان FDA تعدادی دستگاه لیزر خانگی را تایید کرده که مستقیما به مشتری فروخته می شوند. این دستگاه ها دارای ویژگی های ایمنی خاصی هستند که از بروز آسیب های فیزیکی جلوگیری می کنند.

به عنوان مثال همه این دستگاه ها دارای حسگرهای پوستی هستند که رنگدانه های پوست را ارزیابی می کنند. اگر این حسگرها تشخیص دهند که فرد استفاده کننده از لیزر دارای رنگدانه هایی بسیار تیره برای دستگاه می باشد، بنابراین استفاده از دستگاه برای این فرد مناسب نیست.

ویژگی دیگر لیزرهای خانگی این است که این دستگاه ها کار نمی کنند، مگر اینکه به یک سطح سخت فشرده شوند. این ویژگی برای جلوگیری از آسیب های چشمی به فرد مصرف کننده در هنگام نگاه کردن به دستگاه می باشد. بطور کلی این دستگاهها بی اثر نیستند ولی تاثیر آنها در بیشترین حالت به اندازه یک سوم تاثیر دستگاههای لیزر دایود و الکساندرایت داخل مطب ها است.

منبع:

http://hairfreelife.com/truth-home-laser-ipl-hair-removal-kits/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان جایروس

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
رها
رها
7 years ago

بچه ها من یه دونه لیزر تریا خریدم میخواستم تجربه مو اینجا بنویسم براتون
اولا که اولش آداپتورش خراب بود کار نکرد بعدم با کلی دردسر درست شد و الان 5 ماهه دارم لیزر میکنم هرماه ولی یه درصدم تاثیر نداشته
بنطرم پولتونو دور نریزین ،تازه من بهترین مدلشو خریدم واقعا پشیمونم