دستگاه لیزر مناسب برای افرادی که در شهر همدان زندگی می کنند

[su_animate type=”rollIn” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

اقلیم استان همدان

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_heading]

اقلیم استان همدان

[/su_heading]

همدان ناحیه ای مرتفع است، زیرا این شهر در کنار کوه الوند قرار گرفته است. این کوه در جنوب غربی استان همدان واقع شده است، نتیجه باید اینگونه گفت که استان همدان منطقه کوهستانی است.

از مناطق مرتفع در این استان می توان به این مناطق اشاره نمود:

  •  رشته کوه زاگرس و کوه الوند در کنار همدان تویسرکان
  •  گرویاگری جنوب نهاوند
  •  بوقطی در کبودراهنگ
  • آلما بلاغ کنار بهار کوه و اسد آباد
  • گرمه  و سرده در ملایر

در شمال و شمال شرقی همدان ارتفاعات الوند وجود دارد، در این دشتها بادهای شدیدی می ورزد.

به طور کلی همدان شهری باد خیز است.

از دیگر عواملی که در شرایط آب و هوایی استان همدان موثر است، می‌توان به جریانهای پرفشار هوای سرد شمال و غرب اشاره کرد. و همچنین دور بودن این استان از دریا را می توان دلیلی بر این عامل دانست. به طور کلی همدان دارای آب و هوای کوهستانی است و مناطق جنوبی آن مانند نهاوند و ملایر دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است.

وزش باد در استان همدان تقریبا همیشه و در تمام ماه‌ های سال ادامه دارد، این جریان های هوایی عبارتند از :

-بادهای شمال و شمال غربی که در فصل بهار و زمستان بیشتر می وزند و غالبا مرطوب و باران زا هستند.

-باد های غربی و شرقی که بیشتر در فصل پاییز جریان دارند.

-بادهای محلی که معمولاً بر اثر اختلاف فشار بین دشت ها و نقاط مرتفع به وجود می‌ آیند مانند باد کور در منطقه اسد آباد.

[su_note note_color=”#f993aa” text_color=”#110f0f” radius=”13″]
[masterslider id=”44″]




[/su_note]

 برای اطلاعات بیشتر مطالب زیر را مطالعه کنید???:

[toggle title=”هشت نکته طلایی که با رعایت کردن آنها در هوای سرد موهای زیبا خواهید داشت:?” state=”close” ]

مراقبت از مو

هشت نکته طلایی که با رعایت کردن آنها در هوای سرد موهای زیبا خواهید داشت:

شما در مورد عوارض هوای گرم بر مو اطلاعات زیادی دارید، ولی آیا می دانید که هوای سرد هم عوارض زیادی برای مو دارند؟! در این قسمت سعی کرده ایم تا تمام نکاتی که هر کسی باید در مورد تاثیر هوای سرد بر مو را بداند، برشمریم.

البته به طور کلی شرایط موهای شما به محل زندگی شما بستگی دارد.  اگر شما در محلی زندگی می کنید که همه چیز وفق مراد است، برای مثال تابستان‌ ها هوای گرم و زمستان ها هوایی کاملاً سرد دارد، پس شما تحت تأثیر آب و هوای هر فصل قرار خواهید گرفت.  افرادی که در محل هایی زندگی می کنند که همیشه هوایی سرد دارد ، باید طبق توصیه های متخصص پوست و مو جلو بروند.

 همیشه موهای تان را مرطوب نگه دارید

خشکی باعث می ‌شود که رطوبت از مو خارج شود. بنابراین همیشه از مرطوب بودن موهای تان با یک روغن و یا یک کاندیشنر مناسب مطمئن شوید.  همیشه از یک مرطوب کننده مو یک بار در هفته یا دو بار در هفته با توجه به نوع موهایتان استفاده کنید . کرم مرطوب کننده ی مو نیز باعث می ‌شود ، الکتریسیته موجود در مو که در اثر کلاه ها و یا پوشش هایی که بر سر استفاده می کنیم کمتر شود.

 یک دستگاه بخور و خنک کننده هوا برای منزل خود تهیه کنید

یکی از عواملی که سبب می شود رطوبت مو از بین برود در واقع گرمایی است، که در خانه تولید می شود ، گرمایی که در اثر بخاری ، شومینه و شوفاژ ها در خانه تولید می شود.  برای کاهش این حالت بهتر است که از یک دستگاه بخور و معتدل کننده هوا در خانه استفاده کنید.  حتی این دستگاه حالت الکتریسیته مو را نیز کاهش می دهد و سبب بهبود حالت وزی آن می شود.  این موضوع سبب می‌شود که ما دیگر احساس خشکی در پوست و موی خود نداشته باشیم.

فراموش نکنید برای مرطوب نگه داشتن پوست سر و پوست بدن خود می توانید ، از لوسیون ها و کرم های مرطوب کننده و همچنین روغن های مرطوب کننده برای پوست سر استفاده نمایید. محصولاتی مانند؛ Joico K-Pak Reconstructor.

Joico K-Pak Reconstructor

 از شستن بیش از حد مو های خود در مناطق سردسیر خودداری کنید

مطمئن شود که دو تا سه بار در هفته موهای خود را می شویید ، همچنین به یاد داشته باشید که در زمانی که موهای شما خیس است و یا تازه از حمام بیرون آمده اید از سشوار استفاده نکنید چرا که موی مرطوب و خیس بیشترین آسیب را می بیند.

ناگهان شامپویی که استفاده میکنید را تغییر ندهید و کم‌ کم از شامپوی گذشته به شامپویی با رطوبت متوسط بروید. محصولاتی با قابلیت هایی مانند ؛ Moisture& Control, Beautiful Color, و Ultra-Gentle عالی هستند.

کاندیشنر و یا مرطوب کننده بر روی موهای خود قرار دهید و پس از چند دقیقه شروع به سشوار کردن مو کنید.

مراقبت از مو

 مراقب باشید که موهای تان در هم گره نخورد

همیشه در زمستان تا سعی کنید تا موهای خود را براش کنید و یا برس بکشید.  همیشه شانه ای کوچک و زیبا با خود حمل کنید ، در صورت گره خوردن انتهای موهایتان آنها را از هم جدا کنید. به یاد داشته باشید که در مکان ‌هایی که باد خیز است ، همیشه مو در هم گره می‌ خورد و این گره ها سبب ایجاد مو خوره در انتهای مو می‌ شود.

در مناطق سرد و باد خیز سر کنید تا هر ماه انتهای موی خود را کوتاه کنید

 حتما موهای بلند خود را از یقه بیرون بگذارید

قرار دادن مو در درون یقه باعث می‌ شود، که انتهای مو تحریک شود و یا محلی که مو با یقه در تماس است، تحریک شود و شکستگی بر مو ایجاد گردد.  در هوای سرد کلاه های مناسب و ابریشمی بر سر بگذارید، تا از ایجاد الکتریسیته و شکستگی بر مو جلوگیری شود.

[/toggle]

[toggle title=”لیزر موهای زائد” state=”close” ]

لیزر موهای زائد

 لیزر موهای زائد

همیشه به فکر وکس کردن و شیو کردن و کندن موها از ریشه هستید و نگران این موضوعی که دوباره این موها باز گردند ، با لیزر شما دیگر از شر موهای زائد برای همیشه خلاص میشوید.

لیزر موهای زائد در واقع پرتو های منسجمی از نور هستند ، که به سطح پوست تابانده می شوند و به دلیل داشتن طول موج های متفاوت این پرتو ها به درون پوست نفوذ می ‌کنند و ریشه های مو یا فولیکول های مو را تحت تأثیر خود قرار میدهند.

سپس این حرارت بر ریشه های مو تاثیر گذاشته و آنها را از بین می برد.  در واقع ملانین و یا رنگدانه های موجود در مو هستند که این حرارت و پرتو های لیزر را به خود جذب می کنند.

معمولا افراد برای درمان و از بین بردن موها نسبت به وسعت سطح منطقه ی درمان، جنس موها، رنگ پوست و نوع دستگاه لیزر به بین ۳ تا ۱۲ جلسه درمانی نیاز دارند.

اکثر افراد پس از لیزر موهای زائد چندین ماه بدون مو خواهند بود و در صورت رشد مجدد موها برای جلسه درمانی بعدی اقدام خواهند کرد، فاصله بین جلسات معمولاً بین ۴ تا ۶ هفته است.

 آمادگی برای انجام لیزر موهای زائد

قبل از لیزر موهای زائد، شما باید کلینیکی را انتخاب کنید، که کاملاً معتبر باشد و پزشکانی متخصص داشته باشد، در نتیجه با این پزشکان متخصص مشاوره کنید و سپس به لیزر موهای زائد اقدام نمایید.

سپس در جلسه درمانی شما باید از عینک های محافظ در مقابل اشعه لیزر استفاده نمایید.  پس از قرار دادن عینک بر روی چشم، پزشک از ژل خنک کننده و یا کولر های زیمر برای کاهش درد استفاده می کند، در صورت پایین بودن آستانه درد بیمار ، پزشک از بیحسی های موضعی استفاده می نماید ، البته به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد یکی از بی دردترین روش های رفع موهای زائد است.

لیزر موهای زائد معمولا بین ۱۰ تا ۱ ساعت طول می کشد که این تغییر زمانی به دلیل وسعت سطح درمان است.  پس از لیزر هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد و شما بلافاصله پس از آن می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید.  پس از لیزر ممکن است قرمزی و تورم در سطح پوست مشاهده شود که اصلا نگران نباشید در روز بعد از لیزر کاملاً این علائم از بین خواهند رفت و تنها در صورت مشاهده سوختگی با پزشک خود تماس بگیرید تا داروهای مناسب را برای شما تجویز کند.

[/toggle]

[toggle title=”سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد” state=”close” ]

سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد

سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد

 چه زمانی باید به لیزر موهای زائد پرداخت؟

بهترین زمان برای لیزر موهای زائد فصل زمستان است، در نتیجه افرادی که در مکان های سرد زندگی می کنند، بهترین شرایط را برای لیزر موهای زائد دارند.

 بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

نمی ‌توان گفت که یک دستگاه برای تمام انواع پوست ها مناسب است اما در صورتی که افراد در مناطق گرمسیر زندگی کنند دستگاه دایود و ان دی یگ به دلیل تیرگی پوست این افراد مناسب ترین دستگاههای لیزر هستند.

در صورتی که افراد در مناطق سردسیر و یا سرد زندگی کنند معمولاً دستگاه الکساندرایت بهترین دستگاه لیزر برای افراد آن منطقه است چرا که دارای پوست های روشن هستند.

پس از لیزر موهای زائد چه اقداماتی باید انجام شود

۴ تا ۶ هفته قبل و بعد از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید اجتناب کنید

از برنزه کردن به وسیله اسپری ها حمام آفتاب گرفتن و یا اتاقک‌ های برنزه کننده خودداری کنید

داروهای که متخصص شما برای تان تجویز می ‌کند را استفاده نمایید.

 آیا این روش دوره نقاهتی دارد؟

لیزر موهای زائد هیچ دوره نقاهتی ندارد و بلافاصله پس از انجام لیزر شما به راحتی می توانید به منزل خود باز گردید و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

 نتایج اصلی و پایانی لیزر موهای زائد چه زمانی بر پوست مشخص می شود؟

نتایج به دست آمده از لیزر موهای زائد از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با توجه به رنگ و ضخامت موها و نوع و رنگ پوست، نتایج پایانی متفاوت هستند حدود ۱۰ درصد تا ۲۵ درصد موها در اولین جلسه از بین خواهند رفت.

برای رسیدن به بهترین نتایج از لیزر موهای زائد باید تمام جلسات درمانی که پزشک در اولین جلسه مشاوره با شما در میان گذاشته را طی کنید.

 نتایج لیزر موهای زائد تا چه زمان ماندگاری دارند؟

اکثر افراد تا ماه ها بدنشان و پوستشان بدون مو باقی می‌ ماند. اما برای رسیدن به نتایج دائمی و ماندگار باید جلسات را ادامه دهید و در صورت پایان یافتن جلسات هر سال یک بار یا دو بار به کلینیک مراجعه نمایید.

 با استفاده از لیزر، موهای چه مناطقی از بدن را می توان از بین برد؟

لیزر برای تمام مناطق بدن قابل استفاده است برای مثال؛

  • موهای بالای لب
  • چانه
  • خط ریش ها
  • ریش و سبیل
  • پشت
  • گردن
  • قفسه سینه
  • زیر بغل
  • دستها و بازوها
  • پاها و ران ها و ساق پاها
  • اندام تناسلی
  • گوش ها

 عوارض جانبی لیزر موهای زائد چه چیزهایی هستند؟

عوارضی که در یک تا سه روز اول لیزر موهای زائد مشاهده می شوند شامل؛

  • قرمزی
  • تورم
  • خارش

عوارضی که با داروهایی که پزشکتان تجویز می کند قابل درمان هستند، شامل؛

  • تاول
  • زخم های سرد مانند تبخال
  • عفونت
  • اسکار
  • ایجاد لکه های تیره و روشن روی پوست

البته بیاد داشته باشید که بازگشت رنگ پوست به حالت اولیه کاری بسیار دشوار و زمان بر است. در حدود 2 تا 4 ماه ممکن است طول بکشد. پس صبور و شکیبا باشید.

آیا لیزر موهای زائد برای تمام افراد مناسب است؟

لیزر موهای زائد برای تمام افراد مناسب نیست بلکه افراد با پوست روشن و موهای تیره مناسب ترین گزینه برای انجام لیزر هستند،  همچنین افرادی که دارای پوست های تیره و پوستهای متوسط هستند، با دستگاه های لیزر موجود قابل درمان هستند.  اما متاسفانه افرادی که دارای موهای روشن، بلوند، قرمز روشن، خاکستری و سفید هستند ، به لیزر موهای زاید پاسخ مناسبی نمی دهند و تنها با استفاده از روش الکترولیز قابل درمان هستند.  البته اینطور گفته می شود که با استفاده از لیزر الکساندرایت در جلسات درمانی زیادی می توان موهای روشن را نیز با لیزر از بین برد.

 آیا این لیزر مانند لیزر است که در فیلم ها می بینیم؟

خیر این لیزر تنها از گرما و نور تشکیل شده است و طول موج آن به حدی نیست که تنها به ریشه موها می رسد و به درون بدن نفوذ نمی کند.

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

  • لیزر موهای زائد بسیار سریع است، به این معنا که دیگر نیاز نیست وقت خود را صرف شیو کردن و وکس کردن کنید و تنها جلسات درمانی لیزر در بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه و در صورت وسیع بودن سطح درمان تا یک ساعت طول می کشد.
  • شما با لیزر موهای زائد پول خود را پس انداز کرده اید به این صورت که شما ممکن است که دو سال به لیزر موهای زائد بپردازید و پس از آن هزینه ی و کس کردن ، شیو کردند و اپیلاسیون را برای همیشه کنار بگذارید و این خود ذخیره کردن پول ست.
  • همچنین دیگر نیازی به صرف کردن وقت زیاد برای از بین بردن موهای زائد خود ندارید

 [/toggle]

[toggle title=”دستگاه لیزر مناسب برای افرادی که در شهر همدان زندگی می کنند” state=”close” ]

همدان

دستگاه لیزر مناسب رفع موهای زائد برای مردم همدان

با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله به شما داده شد اینگونه نتیجه میگیریم بهترین دستگاه لیزر برای افرادی که در مناطق کوهستانی و سرد زندگی می کند،  لیزر الکساندرایت است.

شهر همدان به این دلیل که در منطقه کوهستانی قرار گرفته است و همیشه بارانی است نور خورشید کمتری به پوست افراد تابیده می‌شود و افراد در نتیجه پوستی روشن تر دارند. دستگاه مناسب برای افراد با پوست روشن دستگاه لیزر الکساندرایت و دایود است.

[/toggle]

[su_animate type=”swing” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[su_note note_color=”#f9ad93″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

منابع

میدان-امام-همدان

www.bustle.com

www.aad.org

www.irimo.ir

health.clevelandclinic.org

www.freshvancouver.com

[/su_note]

[/su_animate]

[su_animate type=”pulse” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

محقق : میترا کرمانیان

[/su_animate]

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments