در 10 روز جوان شوید!!!!!

راه های طبیعی برای از بین بردن چین و چروک

جوان شدن

احتمالا کلماتی مانند COQ 10، پپتید، گلیکولیک اسید، کلاژن و یا هر اصطلاح دیگر “علمی” را در تبلیغات مربوط به ” ازبین برنده چین و چروک ” شنیده اید! حتما از مارک های مختلف کرم ، سرم و لوسیون ضد چروک تهیه کرده اید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

این درست است که مواد تشکیل دهنده مانند A، C، E و K تحریک کننده تولید کلاژن و ایجاد کننده پوست صاف هستند، ولیکن اینطور نیست که این مواد تنها و تنها در اختیار متخصصین زیبایی باشد!!!

 

بسیاری از این محصولات ” ضد چروک و ازبین برنده چین و چروک”  گرانقیمت موجود در بازار را می توان در فرم اولیه شان در میوه، سبزی، و روغن و چربی پیدا کرد. بسیاری از این مواد در واقع مشتقی از مواد طبیعی مانند ویتامین، مواد معدنی، پپتید و یا آنزیم هستند.

 

ترکیبات شیمیایی در مقابل ترکیبات طبیعی

 

محصولات مراقبت پوستی حاوی موادی چون نرم کننده، مرطوب کننده، تثبیت کننده، عطر و مواد نگهدارنده است که  مواد “فعال” به آن اضافه شده است. بعضی از آنها شیمیایی و دارای عوارض جانبی بالقوه مانند سوزش و عدم تعادل تولید سبوم پوست هستند.

 

نرم کننده ها مثالی از این نوع مواد هستند. این مواد بین مایع پوستی و چربی اتصال ایجاد کرده و باعث رطوبت و نرمی پوست می شوند.

 

مرطوب کننده مثال دیگری از این نوع مواد است که با گرفتن رطوبت هوا باعث مرطوب شدن پوست می شود. مرطوب کننده شیمایی پروپیلن گلیکول از عسل، آلوئه ورا، روغن کرچک و گلیسیرین تهیه می شود. بسیاری از روغن ها مثل روغن جوجوبا (در واقع یک موم کارخانه ایی) نرم کننده طبیعی هستند و بسیار مفیدند زمانیکه با سایر روغن ها استفاده شوند.

 

بسیاری از مردم به مواد تشکیل دهنده مصنوعی حساسیت دارند و حتی از این موضوع اطلاع ندارند!!!! برخی از نشانه مانند پوسته پوسته شدن، پیری و از دست دادن آب می تواند علامت حساسیت پوستی باشد که به راحتی می توانید آن را با جایگزینی مواد طبیعی به جای مواد شیمیایی اصلاح کنید.

 

در ادامه : مواد طبیعی به جای مواد شیمیایی

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments