درمان کویتیشن برای سلولیت چیست؟

درمان سلولیت

سلولیت کاویتیشن یک جایگزین بدون نیاز به جراحی برای کاهش سلولیت می باشد. این فرایند شامل حذف چربی های زیر پوستی از طریق اجرای درمان های آلتراسوند روی بخش های خارجی بدن است.

در 2011 این روش، نسبتا روش جدیدی برای درمان سلولیت محسوب می شد و به اندازه ی لیپوساکشن یا دیگر روش های گسترش یافته، اجرا نمی شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آلتراسونیک سلولیت کاویتیشن در ایتالیا گسترش پیدا کرد. این روش هنوز در ایالات متحده زیاد محبوبیت پیدا نکرده، گرچه روش های غیرجراحی مشابه دیگری در اینجا متداول هستند. سالن های زیبایی در ایتالیا، چین، استرالیا و دیگر کشورهای دنیا این روش را ارائه می دهند. این فرایند معمولا سریعتر و کم هزینه تر از روش های دیگر درمان سلولیت که با جراحی نیز همراه هستند، می باشد.

سلولیت

سلولیت شرایطی است که در آن پوست و بافت های داخلی به شکل توده توده ظاهر می شوند. خانم ها مستعد سلولیت هستند و معمولا آن را در قسمت هایی از بدن خود مشاهده می کنند که بیشتر چربی ها در آن قسمت ها تجمع پیدا می کنند، از جمله باسن و ران.

دلیل سلولیت کاهش جریان خون در قسمت های خاصی از بدن می باشد که این امر نیز منجر به تورم بافت های چربی و راکد شدن مایعات لنفاوی می شود. تجمع این بافت های چربی و مایعات منجر به ایجاد ظاهری توده توده و دارای غده روی پوست خارجی می شود.

در طول دوره ی سلولیت کاویتیشن، امواج ماورا صوت، سلول های چربی و محتویات آن ها را می شکنند. سپس سلول های چربی و مایع آزاد شده و از طریق خون وارد ادرار می شوند. استفاده از روش ماوراء صوت برای درمان سلولیت، دردناک نیست و یک جلسه درمان آن بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشد. کاویتیشن سلولیت باعث بهبود بافت پوست شده و ظاهر سلولیت ها را کاهش می دهد، گرچه نتیجه ی آن در مورد افراد مختلف یکسان نیست.

این روش درمانی یک فرایند بدون جراحی است که عوارض جانبی کمی دارد و بیمار درد کمی متحمل می شود. بیشتر مکان هایی که درمان سلولیت را انجام می دهند، حداقل 4 جلسه را برای بهبود ظاهر آن پیشنهاد می دهند. تعداد دقیق جلسات درمانی مورد نیاز، بستگی به میزان و شدت مشکل سلولیت دارد.

جایگزین های مختلفی برای سلولیت کاویتیشن وجود دارند. برخی پزشکان از برش های کوچک برای شکستن بافت های سلولیت استفاده می کنند. لیپوساکشن یک فرایند بهینه می باشد، همانند لیپودیسالو، که برمبنای تزریق می باشد. روش های دیگر عبارتند از استفاده از الکترودها، ماساژسنگین، امواج صوتی، لیزر و نور مادون قرمز می باشد.

کرم ها و ژل های موثری نیز برای کاهش سلولیت استفاده می شوند، اما تاثیر آنها به اندازه ی روش های استفاده شده در جراحی ها و دیگر روش های حرفه ای نیست.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

کلینیک تناسب اندام آلومینا ارائه دهنده کاملترین خدمات درمان چاقی با ترکیب شیوه های علمی و استاندارد است.

درمان جامع چاقی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تناسب اندام و قیمت ها،اینجا کلیک کنید.

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments