درمان قطعی موهای زائد !!!

درمان قطعی موهای زائد !!!

رفع موهای زائد بدن کاری دشوار و وقت گیر است و روش های سنتی مانند اپیلاسیون، تراشیدن و بند انداختن فقط برای مدت زمان کوتاهی می توانند موها را از بین ببرند و دائمی هم نیستند .

 

بیش از یک دهه است که با پیشرفت تکنولوژی های جدید ، لیزر پا به عرصه حضور گذاشته و توانسته به خوبی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و رشد موهای زائد را به طور قابل توجه ای کاهش دهد  .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزردرمانی یکی از سریع ترین روش های رفع موهای زائد بدن است .  لیزر همچنین روشی ایمن و بدون درد است که می توان آن را در هر نقطه از  بدن که دارای موهای زائد است ، انجام داد .

 

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزردرمانی درمیان افراد ، کاهش رشد موهای زائد  می باشد . اما باید به خاطر داشت که هیچ روشی به طور صد در صد موهای زائد را برای همیشه از بین نمی برد اما  این روش می‌تواند به میزان ۵۰ تا ۹۵ درصد رشد موهای زائد را کاهش دهد .

 

البته این امکان وجود دارد که پس از مدتی موهای زائد رشد نمایند ولی رشد آن‌ها خیلی کمتر از قبل خواهد بود و البته ضخامت موهای رشد کرده هم به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

 

مزایای لیزر درمانی

لیزر به عنوان بهترین روش رفع موهای زائد انتخاب شده است که مزایای بسیاری دارد . در اینجا به ۵ دلیل اصلی برتری این روش نسبت به سایر روش ها می‌پردازیم:

 

سرعت در انجام لیزر  ؛  لیزر موهای زائد خیلی سریع‌تر از آنچه که انتظار دارید ، انجام میگیرد به عنوان مثال لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل فقط ۲۰ دقیقه طول میکشد.

 

صرفه جویی در هزینه  ؛ با کاهش موهای زائد ، دیگر نیازی به خرید وسایل از بین برنده موهای زائد مانند ژیلت ، کرم های موبر و یا انجام اپیلاسیون ماهانه ندارید و همین امر خود نیز موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود . نتایج حاصل از لیزر خیلی بهتر از اپیلاسیون بوده و با هزینه کمتری هم در مدتی طولانی انجام می‌گیرد.

 

خلاصی از دست موهای زیر پوستی ؛ تعداد زیادی از روش‌های رفع موهای زائد باعث بروز موهای زیر پوستی می‌شوند و برداشتن آن‌ها نیز کار چندان ساده ای نیست ولی با لیزر این کار به سادگی انجام میگیرد. همچنین در افرادی که پوست حساسی دارند این روش بهترین گزینه برای رفع موهای زائدشان محسوب می شود .

 

صرفه جویی در وقت ؛ معمولا هر روز یا یک روز درمیان باید موهای زائد را تراشید اما لیزردرمانی یک بار در ماه انجام می شود و همین امر موجب صرفه جویی در وقت می گردد .

 

تراشیدن موهای زائد بین فواصل جلسات درمانی ؛  بر خلاف اپیلاسیون، شما می توانید بین جلسات درمانی موهای زائد خود را اصلاح کنید و نیازی نیست تا منتظر بمانید موها به طور کامل رشد کنند .

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments