درمان جدید: “بی نقص سازی”

درمان جدید: “بی نقص  سازی”

FRACTIONAL NEEDLING

“بی نقص سازی” و یا فلوولس (Flawless)، سیستمی مقرون به صرفه است که از ترکیب میکرو نیدلینگ و فرکشنال نیدلینگ با استفاده از برش فلیپینی توسط متخصصین پوست ایجاد شد. با این روش عیوب و نقص هایی همچون جای زخم، آکنه، چین و چروک، لکه های سیاه، علائم کشیدگی پوست، و علائم کشیدگی پوست از بین برده می شوند.

با استفاده از سوزنهای ریز، سرمی موثر و بی خطر جهت بالا کشیدن/لیفتینگ، صاف کردن، روشن سازی، اصلاح، بازگرداندن جوانی و درخشندگی به تمامی نقاط پوست، حتی نقاط غیر قابل دسترس تزریق می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بنابراین برای داشتن پوستی زیبا و بی نقص بیایید “فرکشن و رول” را امتحان کنیم:

 آکنه:

آکنه و جوش باعث آزار شما هستند؟ تغییرات هورمونی، استرس طولانی مدت، آلودگی، و لوازم آرایشی چرب باعث ایجاد آکنه و جوش می باشند. درمان “بی نفص سازی” با به کارگیری میکرونیدلینگ و فرکشنال نیدلینگ، یکی از “سرمهای عجیب” به نام ” سرم متشکل از سلول های بنیادی بیولوژیکی (BSC)” را برای رفع آکنه و جوش به پوست تزریق می کند و موجب افزایش رشد کلاژن و الاستین سالم تر و در نتیجه ایجاد الیاف پوست تازه و بی عیب و نقص است.

زخم:

زمان، درمانگر تمامی زخمها است! اما، برخی زخمها ماندگارند و مانند جزیی از پوست شما می شوند. حال، این زخمهای ماندگار را می توان با درمان “بی نفص سازی” با به کارگیری میکرونیدلینگ و فرکشنال نیدلینگ، با تزریق داروی متشکل از سلول های بنیادی بیولوژیکی (BSC) از بین برد و پوست را روشن تر، درخشان تر و جوان تر کرد. پس از اولین جلسه درمانی نیز می توانید بهبود بیش از حد زخمها را مشاهده کنید!!

علائم کشیدگی پوست:

تغییرات هورمونی به دلیل اضافه و یا کم کردن وزن باعث این علایم هستند. با درمان “بی نفص سازی” با به کارگیری میکرونیدلینگ و فرکشنال نیدلینگ، با تزریق دارو توسط سوزنهای ریز به پوست رشد کلاژن و الاستین افزایش می یابد و در نتیجه پوست نرم تر، صاف تر و انعطاف پذیر تر می شود.

 لکه های تیره:

گرفتار لکه های تیره و تجمع رنگدانه ها /پیگمنتیشن هستید؟ ترس و اضطراب را از خودتان دور کنید، چراکه درمان “بی نفص سازی” با به کارگیری میکرونیدلینگ و فرکشنال نیدلینگ ، با تزریق سرم سلول های بنیادی بیولوژیکی ، پس از اولین جلسه درمانی، لکه ها را تا حد زیادی از بین می برد. قبل از آنکه متوجه روند درمان شوید، پوستتان درخشنده، مرطوب و جوان می شود.

چین و چروک:

ظاهرا زمان یک شفادهنده است، اما نه در خصوص چین و چروک!!! زمان را نگه دارید و پوستتان را دوباره جوان کنید با درمان “بی نفص سازی” با به کارگیری میکرونیدلینگ و فرکشنال نیدلینگ. با این روش نه تنها چین و چروک از بین می رود، بلکه چین و چروک هایی آتی نیز به تاخیر می افتد.

و اینچنین جوانتر به نظر می رسید برای مدتهایی طولانی….

 ریزش مو:

آلوپسی، یائسگی، کم شدن مو،  طاسی مردانه، ریزش مو را می توان با درمان “بی نفص سازی” با به کارگیری میکرونیدلینگ و فرکشنال نیدلینگ، با تزریق داروی تحریک رشد مو درمان کرد. سوزنهای ریز داروی محرک رشد را به فولیکولها رسانده و باعث رشد دوباره موهای سالم تر، قوی تر و ضخیم تر می شود.

[divider]

نگارنده: شیرین قلی زاده

کلنیک فوق تخصصی پوست و لیزر آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
sami
sami
8 years ago

سلام.چندروز پیش پیام گذاشتم.هنوز جوابی نگرفتم.میشه لطفا جواب بدید.ممنون.و به نکته دیگه لیزر کل بدنتون ۴۵۰هست.در حالیکه همون نواحی را اگر جدا جمع بزنیم میشه ۴۴۰.فکر میکنم اشتباهي صورت گرفته.و اینکه جذابیت پکیج به آینه که وقتی کسی نواحی رو جدا جمع میزنه بیشتر از پکیج بشه و براش به صرفه باشه پکیج را انتخاب کنه.نه اینکه هم قیمت بشن.مثلا من اگه پکیج ۵۰يا۶۰تومن ارزونتر از جمع همون نواحی باشه ترجیح میدم پکیج را انتخاب کنم.حتی اگه از بودجه من بیشتر بشه.و این برای مرکز هم بنظرم بهتره.که مراجع فول بادی داشته باشه تا فقط پا..ممنون اگه به این پیشنهاد… بیشتر بخونید

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  sami

سلام سوال قبلی شما نیز پاسخ داده شده است. خیلی ممنون از دقت شما ، بله لیزر کل بدن ما همراه با لیزر تمام صورت رایگان (full face) در کنار کل بدن است که زمانی که به کلینیک که مراجعه کنید این مورد را به عنوان اشانتیون به لیزر کل بدن اضافه کرده ایم. در مورد تخفیف شهرستانها نیز کاملا با شما موافقیم ولی در حاضر چون کل قیمتها را بسیار پایین آورده ایم این مورد فعلا امکان پذیر نیست ولی پس از پایان دوره تخفیف ویژه ممکن است یک دوره تخفیف فقط ویژه مراجعین شهرستانها داشته باشیم. با سپاس… بیشتر بخونید