چگونه درد ناشی از لیزر را کاهش دهیم؟

کاهش درد لیزر0

لیزر موهای زائد فرایندی است که از انرژی لیزر برای نفوذ به عمق فولیکول های مو استفاده می کند. نتیجه استفاده از این فن آوری کاهش چشمگیر موها و یا حتی از بین رفتن دائم موها می باشد. گرچه معمولا در هنگام لیزر درمانی درد کمی در محل های استفاده از لیزر بروز می کند، اما هر بیمار متفاوت است و در نتیجه واکنش های بدن در مقابل لیزر نیز متفاوت خواهد بود. عواملی مانند مهارت متخصص لیزر درمانی، سن تجهیزات و میزان تحمل فرد در مقابل درد، تعیین کننده میزان درد در زمان انجام درمان می باشند. به علاوه بخش های خاصی از بدن و قسمت هایی که دارای موهای ضخیم تر هستند، در زمان انجام درمان به درد لیزر بسیار حساس تر هستند. قبل از شروع درمان بهتر است بدانید که چگونه این درد را کاهش دهید، این امر اضطراب را نیز کم کرده و باعث راحتی بیشتر شما در زمان و پس از درمان می شود.

برای این کار اقدامات زیر را انجام دهید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. به متخصصی مراجعه کنید که مهارت لازم در انجام این کار را دارد و به علاوه شما می توانید به راحتی در مورد فرایند لیزر با وی صحبت کنید.
  2. برای طرح نگرانی های خود در مورد کنترل درد در طی درمان و پس از آن برنامه مشاوره ترتیب دهید.
  3. در مورد بهترین روش برای انجام لیزر و مدیریت هر گونه ناراحتی و دستورالعمل های پس از آن با متخصص خود صحبت کنید. پزشک متخصص احتمالا بی حس کننده ها و ضد دردهای موضعی را توصیه خواهد کرد که چند دقیقه قبل از شروع درمان استفاده می شوند. به علاوه می توانید از ضد دردهای موجود در بازار نیز استفاده کنید.
  4. سعی کنید روز انجام لیزر درمانی تا حد امکان راحت و بدون هر گونه اضطراب باشید.
  5. حتما قبل از شروع درمان چند بار به متخصص خود مراجعه کرده و در مورد روش انجام لیزر هرگونه سوال که دارید بپرسید و تمام ابهامات را برطرف کنید.
  6. پس از انجام لیزر از کمپرس های خنک کننده استفاده کنید تا هر گونه درد را کاهش دهید.
  7. تا چند روز پس از لیزر درمانی از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید و یا تخت های برنز کننده اجتناب کنید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.
  8. پس از انجام درمان با متخصص خود در تماس باشید و در صورت بروز نگرانی و داشتن سوال به وی مراجعه کنید.

چند نکته مهم

  • اگر پس از لیزر درمانی عوارض جانبی جزئی، مانند قرمزی و تورم، مشاهده کردید از خارش یا مالش این بخش ها خودداری کنید. این امر باعث التهاب بیشتر شده و درمان را کندتر می کند.
  • برای اینکه اطمینان حاصل کنید که در انجام لیزر درمانی درد زیادی نخواهید کشید، اعتبار و تجربه متخصص خود را بررسی کنید. یک متخصص پوست واجد شرایط یا جراح زیبایی با تجربه به بهترین شکل درد ناشی از درمان را مدیریت کرده و ایمنی و نتایج مطلوب را تضمین می کند.
  • شب قبل از درمان به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید. این امر به آرامش و آمادگی شما کمک کرده و در نتیجه میزان درد را کاهش می دهد.
  • برای رسیدن به نتیجه بهتر همیشه توصیه ها و راهنمایی های متخصص خود را دنبال کنید.
  • در روز انجام درمان یکی از دوستان یا نزدیکان خود را همراه خود ببرید تا میزان اضطراب شما کاهش یابد.

هشدارهای لازم

  • هرگز به یک تکنیسین بی تجربه اجازه انجام لیزر درمانی ندهید. این امر نه تنها باعث بروز درد شدید می شود، بلکه پیامدهایی نیز در پی خواهد داشت.
  • هرگز بدون مشورت و نظارت پزشک از کرم های بی حس کننده استفاده نکنید. اگر مقدار زیادی از این کرم استفاده کنید یا آن را به طور نادرست به کار برید، کرم وارد جریان خون شده و باعث بروز پیامدهای جدی می شود. بهتر است انجام این فرایند نیز توسط پزشک انجام شود.
  • چند هفته قبل از انجام لیزر درمانی قسمت های مورد نظر را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید یا از تخت های برنزه کننده استفاده نکنید. این امر باعث سوختگی پوست شده و در نتیجه بخش را در مقابل درد حساس تر می کند.
نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود. در این مطب ها و مراکز تخصصی لیزر با بهترین قیمت در سطح کیفی بسیار بالا ارائه میشود.

در شهرهای مختلف همکاران این مرکز، از جمله شعبه های تهران، مشهد و اصفهان، از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سالار
سالار
8 years ago

با سلام.میخواستم بپرسم که شعبه تبریز افتتاحش به تعویق افتاده؟
اخه قرار بود تا اخر سال 94 افتتاح بشه