فیلر پوستی

داغ ترین جراحی زیبایی- پرکننده (فیلر) پوستی

 

فیلر پوستی

 

فیلر یا پر کننده پوستی موادی هستند که زیر پوست تزریق شده، پوست را پر و جوان و بدون چروک می کنند.

 

ریستایلین یکی از محبوب ترین فیلر ها است که از اسید هیالورونیک، ماده طبیعی موجود در بدن انسان، ساخته می شود. ریستایلین باعث چین نازولابیال و یا خطوط چین بین بینی و دهان است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همچنین می تواند چین و چروک در مناطق پیشانی و چشم را صاف کند.قبل از تزریق ریستایلین نباید آسپرین و ویتامین E مصرف شود، زیرا باعث کبودی و تورم بیش از حد پوست می شود.

 

با در نظر گرفتن این خطر کوچک، ریستایلین یکی از امن ترین و موفق ترین فیلرها است.تزریق شش ماه دوام دارد، اما برای بدست آوردن نتیجه بهتر درمانهای دیگری نیز توصیه می شود. بسیاری از بیماران این تزریق هر ششماهه را موفق آمیز می دانند.

 

بوتاکس یکی دیگر از پرکننده های محبوب در بازار است، اما عملکرد آن به طور قابل توجهی متفاوت با ریستایلین است. ریستایلین چین و چروک پوست را پر و چاق می کند، در حالیکه تزریق بوتاکس عضلات ایجاد کننده چین و چروک را به طور موقت فلج میکند و در نتیجه خطوط صورت را نرم و شل می کند.

 

مورد دیگر در خصوص ریستایلین، تقریبا بدون درد بودن پروسه آن است. پزشک قبل از تزریق می تواند محل آن را با یخ و یا ماده بی حس کننده، بی حس کند؛ ولیکن تزریق بدون بی حس کننده، درد بسیار اندک مانند سوزن سوزن شدن جزئی دارد که به سرعت از بین می رود.

 

به طور کلی ریستایلین باعث نرمی، صافی و طراوت پوست می شود. می تواند پیری صورت را از بین ببرد و ظاهری جذاب تر ایجاد کند و اعتماد به نفس را برگرداند.

 

دیگر پر کننده های پوستی پلی ال لاکتیک اسید است. مانند اسید هیالورونیک، این ماده در بدن ساخته می شود و در بازگرداندن حالت طبیعی پوست پس از لاغری پوست کمک کننده است.

 

با پیر شدن پوست ضخیم تر می شود که تزریق فیلر ها این حالت را از بین می برد. معمولا یک یا دو روز پس از تزریق تورم وجود دارد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب به تزریق مرتب نیاز است.

 

اکثر پزشکان بین 3 تا 6 جلسه درمان را توصیه می کنند تا درمان مدت بیشتری دوام داشته ، تا دو سال، و نسبتا بدون درد باشد. با مشاوره با پزشک بهترین پرکننده برای پوستتان را انتخاب کنید.

 

[divider]

مرکز تحقیقات زیبایی ،پوست و تناسب اندام الومینا 

 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments