آژانس همسریابی اینترنتی

داستان پولدارشدن کارآفرینی بنام دارن ریچاردز

تصویر مرتبط

داستان پولدارشدن کارآفرینی بنام دارن ریچاردز     

بنیانگذارآژانس همسریابی اینترنتی

دارن ریچاردزبنیانگذارسایت دوستیابی اینترنتی ، کارخود را ازصفرشروع کرد و درحل حاضر این سایت بیش از5 میلیون نفرکاربردارد.

دارن ریچاردزدرسن شانزده سالگی ترک تحصیل کرد و چندین سال در یک هتل رستوران پیشخدمت بود.  پس از آن به عنوان تعمیرکارمشغول کارشد اما همیشه دراین آرزو بود که خودش کاری را شروع کند و پول زیادی دربیاورد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

او می گوید: فکرم همیشه جای دیگری بود. حتی وقتی در رستوران در حال گرفتن سفارش غذا بودم.

آنقدر این در و آن در زده بودم و هر کاری را انجام داده بودم که دوستانم با دیدن من می گفتند: آها دارن آمد ببینیم امروز چه ایده جدیدی دارد.

ناگهان متوجه شد که اینترنت میتواند محل خوبی برای آشنایی افراد مجرد با یکدیگرباشد.  اما به نظر میرسید که هیچ سایتی  از ایده همسریابی اینترنتی به طور جدی استقبال نکرده و حتی از اعضا میخواستند که از نام های مستعار استفاده کنند.

اومی گوید  به نظر می رسید تنها کسی که میخواست از اینترنت به طور جدی برای این کار استفاده کند خود من بودم.

ریچارد یک طرح کلی از آنچه در نظر داشت و آن را آژانس دوست یابی بریتانیا می نامید تدوین کرد. سپس به مدت سه ماه به تحقیق در باره بازار کار پرداخت.

درخیابان نظر مردم را در این باره می خواست و عقیده دوستانش را می پرسید.

با شنیدن پاسخ ها دلگرم شد و سایتی را به وجود آورد که افراد می توانستند مشخصات خود را در آنجا بگذارند.

او می گوید: این سایت خیلی ابتدایی بود و کار پیشرفت خوبی نداشت.  اما حرف و حدیث در مورد کارمان زیاد بود.

من متوجه شدم که عده زیادی مایل هستند به ما ملحق شوند اما ازاینکارشرم دارند.  به همین دلیل ریچاردز  تصمیم گرفت وب سایتی طراحی کند که در آن اعضا بتوانند مستقیماً با همدیگر تماس بگیرند.

 

تصویر مرتبط

برای انجام این کار نیاز به وب سایت جدیدی داشت. به چندین متخصص مراجعه کرد اما هیچیک از عهده این کار برنیامدند تا اینکه بالاخره کسی را یافت که با اشتیاق انجام دادن کار را به عهده گرفت.

ریچارد در ازای این کار۲۰ ٪  از سهام شرکت را به او پرداخت کرد.  این وب سایت در سال ۱۹۹۹با هزینه ۲۵۰۰پوند آغاز به کار کرد.

درعرض سه ماه تعداد اعضای این سایت به چهل هزار نفر رسید.

اما ریچارد هنوز مشکل بزرگی داشت و آن نحوه دریافت پول از مشتریانی بود که از خدمات شرکتش استفاده میکردند. تنها راه این بود که آنها پول را از طریق کارت اعتباری و به صورت اینترنتی بپردازند.

ریچاردز می گوید: این مشکل برایم به یک کابوس تبدیل شده بود و من می دانستم تا زمانی که  دریافت پول توسط کارت اعتباری انجام نشود شرکت ما پا نخواهد گرفت.

اما شرکت کارت اعتباری  بارکلی  کار ما را در رده کارهایی مانند قمار و فحشا گذاشته و اهمیت چندانی برای ما قایل نبود و باعث شد که ما سه باربه ورشکستگی نزدیک شویم.

ریچارد برای دیدن مسئول رسیدگی به درخواست های کارت اعتباری بارکلی به نورتامپتون رفت تا نحوهً عملکرد سایت خود را به او نشان دهد و نمی خواست که از او پاسخ منفی بشنود.

آن شخص بقدری تحت تأثیر قرار گرفت که بلافاصله ضمانت کارت های اعتباری را بر عهده گرفت. این تصمیم همه چیز را تغییر داد.

ریچارد کار واردات اسباب بازی های ژاپنی را کنارگذاشت تا بتواند توجه خود را بر روی کار دوست یابی اینترنتی متمرکز کند و از کسانی که مایل بودند در این سایت عضو باشند ماهانه مبلغ ۱۵ پوند آبونمان گرفت.

او خیلی زود متوجه شد که افراد زیادی برای پرداخت این مبلغ آماده اند.

درسال ۲۰۰۵ که فقط پنج سال از از شروع کار این شرکت می گذشت  تعداد اعضای فعال به ۵/۱ میلیون نفررسید و گردش مالی شرکت بیش از ۱۰ میلیون پوند بود.

نتیجه تصویری برای آژانس همسریابی اینترنتی

افراد زیادی از طریق این شرکت با هم ازدواج کردند و برای وب سایت های دیگری مانند جم تی وی و کانال ۴ برنامه های دوست یابی ترتیب دادند.

تعداد اعضای فعال در سال ۲۰۰۷ به ۵ میلیون نفررسید و ریچاردز این شرکت را به کمپانی فرانسوی متس به مبلغ ۳۰ میلیون پوند فروخت.

در اواخر همان سال اویک شرکت اینترنتی دیگر به نام پراپرتی اندیکس را تأسیس کرد که شروعی بود برای فروش و یا اجاره اینترنتی املاک خارج از کشور.

این وب سایت ۳۰ کارمند و ۱۵۰ هزار ملک برای فروش داشت.  ریچاردز مقداری از سود حاصل از فروش آژانس دوست یابی خود را صرف خرید سه قطعه زمین در تنهریف کرد.

او اکنون ۴۲ سال دارد و به گفته خودش هنوز نمیتواند باور کند که در عرض هشت سال توانسته با خلاقیت خود کاری را شروع کند و آن را به قیمت میلیونها پوند بفروشد.

او میگوید: کم کم باورم شده بود که طرحم شکست می خورد اما نتیجه اخلاقی  داستان من این است که اگر شما فکر میکنید ایده خوبی در سر دارید آنقدردنبال آن را بگیرید تا به نتیجه برسید.

در این راه ممکن است مقداری از پول و وقت خود را از دست بدهید اما مسلماً نتیجه خوبی عایدتان خواهد شد.

نتیجه تصویری برای آژانس همسریابی اینترنتی[toggle title=”مصاحبه با دارن ریچاردز، بنیانگذارآژانس همسیریابی اینترنتی” state=”close” ]

[starlist][/starlist]آقای زیچاردرز چگونه درآن واحد دو سایت را که کاریکی دوستیابی و کاردیگری املاک است رو مدیریت می کنید؟

این دو چالش در واقع بسیار مشابه هستن. هر دو کسب و کار اینترنتی و معرفی افراد در یک تاریخ و یا معرفی خریداران به فروشندگان است.

[starlist][/starlist]تجربه اول شما درآژانس دوستیابی اینترنتی چگونه بود؟

ما همیشه کاربرانمان را درقلب تجربیات قرارمیدهیم و ازسایرسایتها دو قدم جلو هستیم.

[starlist][/starlist]کارهای مربوط به املاک را چگونه برنامه ریزی می کنید؟

قیمتهای پیشنهادی ما رقابتی است اما درارائه خدمات به مصرف کنندگان نوآوری داریم.

نتیجه تصویری برای آژانس همسریابی اینترنتی

[/toggle]

محقق و مترجم: مینو شفیعی

منابع: 

http://www.thetimes.co.uk/magazine/the-sunday-times-magazine

http://www.onlinepersonalswatch.com

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments