خواص شگفت انگیز کره بادام زمینی

177505262

هیچ غذایی کامل نیست، با این حال برخی از آنها خواص بیشتر دارند و در عین حال مضرات کمتری نیز دارند. بادام زمینی جز این گروه از مواد غذایی می باشد.

پروتئین، فیبر، چربی های سالم، پتاسیم و آنتی اکسیدان ها، منیزیم بخشی از  موادی است که کره بادام زمینی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خوردن یک وعده کره بادام زمینی، حداقل 3 میلی گرم آنتی اکسیدان  و ویتامین E و علاوه بر این، منیزیم (در حدود 49g) که برای ساختمان استخوان و بهبود عضلات بسیار مفید می باشد، و مقدار ویتامین های B موجود  در آن بویژه ویتامین B6 در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد.

خواص کره  بادام زمینی

  • جلو گیری از گرسنگی و مفید برای کاهش وزن

خوردن بادام زمینی گرسنگی شما را کنترل می کند بدون اینکه منجر به افزایش در شما شود. کره بادام زمینی به دلیل دارا بودن چربی ها ی مفید کالری زیادی دارد و مقدار انرژی زیادی برای شما فراهم می کند و خوردن آن برای وعده صبحانه انرژی خوبی در شما برای کل روز ایجاد خواهد کرد.

 

  • قلب شما عاشق بادام زمینی می باشد.

نگرانی بزرگ در مورد بادام زمینی چربی بالای آن می باشد اما باید بدانید چربی های بادام زمینی جزء چربی های لازم و مناسب برای بدن می باشد .کره بادام زمینی به دلیل دارا بودن چربی های اشباع نشده زیاد به کنترل سطح کلسترول بد خون کمک می کند.

 

 

  • خطر ابتلا به سرطان کولون را کاهش می دهد.

خوردن کره بادام زمینی سرطان روده را در زنان کاهش می دهد. بعلاوه رژیم غذایی ما بیش از حد سدیم دارد و کره بادام زمینی به دلیل دارا بودن پتاسیم راه خوبی برای  مقابله با خطرات ناشی از سدیم می باشد. مصرف دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، نه تنها پروتئین و کالری لازم را  به بدنتان می رساند بلکه مصرف آن به تأمین فیبر و عملکرد بهتر بدن و دستگاه گوارشی کمک می کند.

خواص شگفت انگیز کره بادام زمینی

 

  • گردش خون را بهبود می دهد.

ضعف گردش خون علت بسیاری از مسائل مربوط به بیماری می باشد. کره بادام زمینی به دلیل دارا بودن آهن، پتاسیم و منیزیم می باشد و همه این مواد نقش بسزایی در سلامت گردش خون دارند.

 

  • به سلامت پوست شما کمک می کند.

کره بادام زمینی به دلیل دارا بودن ویتامین B2 و B12  به داشتن پوستی صاف و هیدراته کمک می کند. مبتلایان به بیماری روزاسه برای دریافت ویتامین B12 می توانند کره بادام زمینی مصرف کنید.

منبع:

care2

 healthambition

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments