خلاصی از شر موهای زائد صورت برای همیشه ! مگه میشه ؟

 

خلاصی از شر موهای زائد صورت برای همیشه ! مگه میشه  ؟
خلاصی از شر موهای زائد صورت برای همیشه ! مگه میشه ؟

رشد موهای زائد صورت حتی در میان خانم ها امری طبیعی است . رشد این موها در صورت بویژه در بین خانمها آزاردهنده و شرم آور است .

رشد موهای زائد علل مختلفی دارد و ممکن است دلایل ژنتیکی داشته باشد یا بر اثر مصرف داروهای خاصی مثل هورمون ها یا استروئیدها باشد. البته موهای زیر بغل و ناحیه  ژنیتال و دست و پا جزو موارد بیماری هورمونی نمی باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

گاهی ناهنجاری های پزشکی مثل بالابودن هورمون مردانه ی آندروژن یا وجود تخمدان های پلی کیستیک باعث بروز این اتفاق می شود.

اگر در مورد موهای زائد صورتتان احساس نارضایتی می کنید و می خواهید با روشهای رفع موهای زائد این ناحیه آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید .

 

استفاده از موچین

برداشتن موهای زائد با موچین روشی ارزان و موثراست  که می توان از این روش برای تمامی نواحی صورت استفاده کرد . از اصلی ترین معایب این روش می توان به وقت گیر بودن و تا دردناک بودن این روش اشاره نمود  به ویژه در مناطق حساس.

 

استفاده از اپی لیدی

اپیلاتور از یک ردیف موچین تشکیل شده است که معمولا موهای بدن را تقریبا از ریشه خارج می کند. اثر دراز مدت استفاده از اپیلاتور های دوار، میتواند باعث افزایش رشد درون پوستی مو به خصوص در مناطق حساس مانند خط بیکینی شود و در نهایت موجب التهاب و سرخ شدگی و عفونت آن ناحیه گردد و در موارد نادر اسکار (جای زخم) بجا بگذارد. سوزش و تحریک پوست یکی از عوارض جانبی استفاده از اپیلاتور است. درجه قرمزی پوست،بستگی به حساسیت پوست دارد.

 

دکلره کردن موهای صورت

با استفاده از دکلره می توان موهای صورت را بی رنگ کرد به طوریکه به رنگ پوست صورت در آیند . این روش باعث می شود این موها کمتر به نظر برسند.

 

اپیلاسیون

اپیلاسیون یکی از شایع ترین روشی است که برای رفع موهای زائد صورت استفاده می شود . هزینه این روش بسیار گران نیست اما بسیار آزاردهنده و دردناک است . معمولا اثر ماندگاری این روش چندین هفته خواهد بود . از معایب این روش می توان به موهای زیر پوستی اشاره کرد .

 

روش بند انداختن برای رفع موهای صورت

این روش می تواندجزو دردناک ترین روشها باشد، اما اگر تعداد موهای زائد اندک است جزو بهترین روشهای حذف موی زائد است ؛ مثلا” استفاده از موچین برای کندن موهایی که تک و توک در صورت وجود دارند یا برای کندن موهای ابرو روش متداولی است.

 

لیزر درمانی

در این روش با استفاده از لیزر، فولیكول موهای زائد تخریب می‌شود و امكان رشد مجدد موهای زائد در ناحیه خاص از بین می‌رود، یا خیلی كم می شود.این درمان در چند مرحله و طی چند ماه انجام می‌شود.نتیجه حاصل از این روش در اغلب مواقع، موفقیت‌آمیز و دائمی است.

 

امروزه لیزر به عنوان ، بهترین ، موثرترین و سریعترین روش از بین بردن موها ی زائد جای خود را در سراسر دنیا باز کرده است .

اشعه لیزر بدون آنکه به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست می شود و جذب فولیکولهای مو می گردد . بدین ترتیب به طور همزمان صدها فولیکول مو تخریب می شوند . در روش لیزر از یک نور با یک طول موج مشخص که توسط رنگدانه ملانین داخل مو جذب می شود استفاده می گردد ؛ نور در محل هدف به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول و پیاز مو را از بین می برد، بدون اینکه به پوست اطراف صدمه ای برساند.

 

[divider]

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments