خطوطی که بر زندگی شما تاثیر می گذارند

جوانسازی صورت

نقش چین و چروک بر روابط اجتماعی

بطور معمول از سن 30 سالگی چین و چروک در صورت ایجاد می شود. این خطوط هر چند ناچیز، اغلب باعث پیر، خسته، عصبانی ، نگران و مضطرب به نظر رسیدن فرد می شود. امروزه از بین بردن این خطوط نه تنها برای زیبایی بیشتر بلکه برای داشتن روابط اجتماعی بهتر توصیه می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دو نوع چین و چروک وجود دارد: ثابت و پویا

در نوع ثابت، حتی وقتی صورت در استراحت کامل است، نمایان هستند. این چین و چروک ها با کاهش کلاژن در لایه های عمیق تر پوست بوجود می آید. در موارد پیشرفته و عمیق این نوع از چین و چروک تنها راه درمان استفاده از فیلرها و پرکننده ها می باشد.

در نوع پویا این چین ها فقط در زمان فعالیت صورت دیده می شوند بطور مثال در هنگام اخم کردن یا خندیدن و یا صحبت کردن. به این چین و چروک ها خط خنده، خط اخم و چین و چروک پنجه کلاغی دور چشم گفته می شود. تنها راه از بین بردن این خطوط استفاده از سم بوتولیسم می باشد.

علت:

دلیل اصلی بروز چین و چروک،کاهش کلاژن و الاستین در پوست و کند شدن روند تقسیم سلولی  در نتیجه افزایش سن می باشد. بر طبق مطالعات استرس یکی از مهم ترین دلیل پیری است. داشتن استرس موجب انقباض عروق خون ، سفت شدن پوست و در نتیجه ایجاد چین و چروک در پوست می شود. ضمن اینکه بطور ناخوداگاه در زمان استرس اخم کرده یا صورت خود را منقبض می کنیم و در صورت خط ایجاد می کنیم.

درمانهای فوق روشهایی برای رفع چین و چروک می باشد اما در بسیاری موارد دارای عوارض می باشند همچنین پرکننده ها و بوتاکس ضمن برطرف کردن چین و چروکهای صورت خطوط طبیعی را نیز از بین می برند و موجب مصنوعی شدن حالت طبیعی صورت می گردند.

متخصصین زیبایی بر این باور می باشند که نگهداری صورت و تامین سلامتی پوست بهترین روش برای داشتن صورتی زیبا بدون چین و چروک و همچنین حفظ وضعیت طبیعی پوست می باشد. زندگی سالم و بدون استرس، ورزش، ترک دخانیات و مواد مضر، مراقبت دائم از پوست می تواند صورت شما را سالم و طبیعی نگه دارد.

چنانچه در نواحی از صورت مستعد چین و چروک می باشید، استفاده از کرمهای تقویت کننده پوست و همچنین روشهای غیر تهاجمی مانند استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی (RF)و یا دستگاههای محرک کلاژن سازی طبیعی پیشنهاد می گردد که بدون عارضه موجب جلوگیری از افتادگی ، شفافیت و استحکام پوست می شود.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments