لیزر موهای زائد

حقایقی در مورد نتایج حاصل از لیزر موهای زائد

[su_animate type=”flash” duration=”2.5″]

لیزر موهای زائد
حقایقی در مورد نتایج حاصل از لیزر موهای زائد

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به طور قطع نمی توان تعیین کرد که آیا نتایج  حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است یا خیر .

عوامل زیادی مشخص کننده نحوه ی پاسخ گویی بدن یک فرد به لیزر موهای زائد می باشد ، مانند نوع پوست و مو ، نوع لیزر به کاربرده شده ،  بیماری های فرد و البته این موارد بر زمان مجدد رشد موهای زائد هم موثرند.

بنابراین پاسخ‌گویی به این سؤال چندان راحت نیست. می توان با گردآوری اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌های فردی و لیزرهای به کاربرده شده برای درمان، احتمال رشد مجدد این موها و یا پایداری نتایج حاصل از لیزر موهای زائد را تخمین زد .

 

[su_box title=”حقایقی در مورد پایداری نتایج حاصل از لیزر موهای زائد” style=”noise” box_color=”#32f814″ title_color=”#110e0e”]

[su_animate type=”bounce” duration=”2.5″]

[/su_animate]

در حالی که آمارحاصله از نتایج لیزر موهای زائد در همه افراد یکسان نیست اما بر طبق مطالعات انجام شده بر افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند ، رشد موهای زائد به طور متوسط حدود 20 تا 90 درصد کاهش داشته است .

میزان کاهش رشد مجدد موهای زائد در هرفردی متفاوت است ولی بنا برمطالعات انجام شده، حداقل تعداد جلسات لازم برای دست یابی به نتایج لازم در زمینه لیزر موهای زائد ، 6 تا 8 جلسه میباشد که در طی چندین ماه و با فواصل معین صورت میگیرد.

همچنین بهتر است بدانید که تعداد جلسات درمانی نمیتوانند تعیین کننده ی احتمال رفع دائمی موهای زائد باشند. لیزر روشی برای کاهش دائمی موهای زائد است نه رفع دائمی آن‌ها.

لیزر موهای زائد در طی جلسات میتواند رشد موهای زائد را متوقف نماید ولی پس از اتمام جلسات احتمال رشد مجدد این موها وجود دارد. [/su_box]

[su_box title=”فاکتورهای فردی مؤثر بر پایداری نتایج حاصل از لیزر موهای زائد” style=”noise” box_color=”#32f814″ title_color=”#110e0e”]

[su_animate type=”tada” duration=”2.5″]

[/su_animate]

اگر تصمیم دارید لیزر را به عنوان روشی برای رفع موهای زائد خود انتخاب کنید ، می توان مواردی را برای دستیابی به نتایج دلخواه بررسی کرد .

ساختار و نرخ رشد موها و همچنین نوع پوست و مو به میزان زیادی می تواند بر نتایج نهایی اثر بگذارد. در صورتی که نوع پوست ومو سازگار با لیزر نباشد به جلسات درمانی بیشتری نیاز است و یا ممکن است مجبور به تغییر دستگاه لیزر باشد .

بهترین کاندید برای لیزر ، افرادی با موهای تیره و پوست روشنی می باشند و پرتوهای لیزر جذب مناطقی می‌شوند که تجمع بیشتری از رنگدانه های ملانینی دارند مانند موهای قهوه ای و مشکی.

[su_animate type=”flip” duration=”2.5″]

[/su_animate]

همچنین زمانی که پوست اطراف این موها روشن باشد و ملانینی نداشته باشد، لیزر بهتر میتواند پرتوهای خود را متمرکز کند و این موهارا از بین ببرد.

حتما قبل از لیزر موهای زائد ، در خصوص دستگاه مورد استفاده با متخصص مشورت کنید و نگرانی‌های خود را با وی در میان بگذارید و احتمال شکست و موفقیت این روش را بررسی کنید.

بهترین لیزر موجود در بازار برای پوست های تیره لیزر آن دی یاگ و دیود است. بنابراین بهتر است پیش از لیزر موهای زائد به نکات احتیاطی توجه کنید. [/su_box]

[su_box title=”میزان رشد مو و تاثیر آن بر نتایج حاصل از لیزر درمانی” style=”noise” box_color=”#32f814″ title_color=”#110e0e”]

[su_animate type=”pulse” duration=”2.5″]

لیزر موهای زائد دست ها

[/su_animate]

میزان رشد موهای یک فرد می‌تواند تأثیر بسزایی بر نتایج حاصل از لیزر و البته پایداری این نتایج داشته باشد. ممکن است دو فرد همزمان از یک لیزر مشابه برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند ولی ممکن است روند لیزر درمانی برای یکی کوتاه‌تر و موفق‌تر باشد و در دیگری این اثر بخشی را نداشته باشد .

زمانیکه می‌خواهیم میزان پایداری نتایج حاصل از لیزر را بررسی کنیم، ابتدا بهتر است اطلاعاتی در خصوص چرخه رشد موها کسب کنیم. در این قسمت چرخه رشد مو را بررسی می‌کنیم:

[su_animate type=”flash” duration=”2.5″]

[/su_animate]

رشد کامل موها در سه فاز انجام می‌گیرد به نامهای اناژن یا مرحله رشد، کاتاژن یا مرحله انتقال، تلوژن یا مرحله استراحت. طول مدت این فاز ها در هر ناحیه از بدن متفاوت است. به عنوان مثال موهای ناحیه سر دیرتر از موهای بدن رشد می‌کنند و موهای ناحیه ابرو زودتر از موهای پا رشد می‌کنند.

همچنین تمام فولیکولهای مو در یکی از مراحل مشخص رشد به سر نمی‌برند و الگویی موزاییک مانند و تصادفی دارند.

ساختار موهای یک فرد با توجه به علائمی مانند سن، ارث، رنگ مو و قومیت متفاوت است. به عنوان مثال موها در سنین جوانی رشد بیشتری نسبت به میانسالی دارند.

بنابراین بهتر است قبل ازلیزر درمانی ، به این فاکتور ها دقت کنید و آن‌ها را بررسی کنید. همچنین می‌توانید از متخصص مربوطه بخواهید که احتمال پایداری نتایج حاصل ازلیزر را برای شما بررسی کند.

خود فرد هم میتواند تا حدودی میزان موفقیت روند درمانی را تشخیص دهد ، به عنوان مثال آیا موهای ضخیمی دارید؟ و یا آیا پس از شیو موهایتان پس از یک تا دو روز سریعا رشد میکند؟ [/su_box]

[su_box title=”ارزیابی مدت زمان ماندگاری نتایج حاصل از لیزر موهای زائد” style=”noise” box_color=”#32f814″ title_color=”#110e0e”]

به منظور ارزیابی بهتر و ماندگاری نتایج حاصل از آن حتما باید با یک متخصص مشورت نمایید . می‌توانید در خصوص کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد، تعداد جلسات درمانی و نتایج حاصل از لیزر با وی مشورت کنید.

[su_animate type=”slideOutUp” duration=”2.5″]

لیزر موهای زائد

[/su_animate]

بهتر است قبل از لیزر درمانی ، اطلاعات خود در خصوص لیزر موهای زائد و موارد احتیاطی لازم قبل و پس از آن را افزایش دهید.[/su_box]

[divider]

محقق و مترجم : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان پوست و لیزر موهای زائد

[divider]

[su_button url=” http://www.hairremovalforum.com/laser-hair-removal-research/how-long-does-laser-hair-removal-last/119/” target=”blank” style=”3d” background=”#adff26″ color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع [/su_button]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments