حذف مو توسط لیزر (لیزر موهای زائد)

انواع لیزر1

اگر شما با اصلاح ، موچین و یا موم برای برداشت موهای زائد خود رضایت ندارید و یا استفاده از این روش ها شمارا خسته کرده است. به شما نوید می دهیم که روش با ارزشی برای خلاصی از موهای زائد وجود دارد. لیزر موهای زائد روند از بین بردن موهای زائد با استفاده از پالس های نور لیزر است که  فولیکول مو را تخریب می کنند .

لیزر موهای زائد هم اکنون روشی پذیرفته شده و عمومی برای از بین بردن موهای زائد بدن در آقایان و خانمهاست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مفید بودن برداشت مو توسط لیزر :

 برداشت موهای زائد توسط لیزر از قسمت های زیر بغل ، بازو ، پا ، صورت ، خط بیکینی و دیگر قسمتهای صورت انجام می گیرد.

منافع حاصل از برداشت مو توسط لیزر :

دقیق بودن لیزر :

 به کمک لیزر می توان با دقت و بصورت ناحیه به ناحیه موهای ضخیم را برداشت و از آسیب قسمتهای دیگر پوست جلوگیری کرد.( دقت کنید که لیزر IPL فاقد چنین خاصیتی است و بصورت غیر اختصاصی عمل می کند)

سرعت :

 هر ضربه ای که توسط لیزر وارد می شود تنها ثانیه ای زمان می برد و حجم بسیاری از موهای زاید را در بر می گیرد که در هر ثانیه به طور تقریبی در حدود4/1 را از ناحیه ی مورد نظر در بر می گیرد . نواحی کوچک تر مانند بالای لب تنها کمتر از یک دقیقه طول می کشد و مناطق وسیع تر پوست که موهای زائد درآن قرار دارند مانند پشت و یا پاها یک ساعت طول می کشد .

قابل پیش بینی :

 درحدود  90 درصد  بیماران موهای زائد پس از 3 تا 5 جلسه به طور کامل برطرف می شود.

چگونه باید برای برداشت موهای زائد آماده شد؟

برداشت موهای زائد تنها پاک شدن پوست نیست بلکه یک پروسه ی پزشکی است که نیازمند آموزش و  اجرا است و ریسک آن نیز در نظر گرفته می شود که قبل از بکارگیری آن باید صحت و درستی عملکرد و تکنیکهای این روند مدنظر قرار گیرد .

قبل از اینکه بخواهید این کار را انجام دهید از 6 هفته قبل از آغاز لیزر باید عمل وکس الکترو لیزر که توسط لیزر از بین می رود را انجام دهید، موها نباید ضخیم باشند و تا 6 هفته قبل و بعد از قرار گرفتن در مقابل آفتاب پرهیز شود زیرا آفتاب سبب می شود لیزر اثر حقیقی و واقعی خود را بر روی پوست از دست بدهد و نتیجه ی مورد نظر حاصل نشود .

چه چیزی در طی عمل لیزر مورد انتظار است ؟

قبل از لیزر موهای شما باید تا اندازه ای که مورد نظر است بلند شود و سطح پوست را بپوشاند . ابزار لیزر بر طبق رنگ پوست ، ضخامت و محل قرارگیری پوست بکارگیری می شود. بر حسب لیزر و یا نور مورد استفاده ، شما نیاز به یک عینک چشمی و یک ژل خنک کننده دارید زیرا که نور لیزر به قسمت بیرونی پوست بیمار نفوذ می کند.

در مرحله ی بعد پزشک معالج میزان نور اشعة لیزر یا پالس هایی برای منطقه ی مورد نظر که موی زائد در نظر می گیرد ، اطمینان حاصل می کند و تنظیمات صورت گرفته و واکنش های احتمالی و بد پوست را در نظر دارد.

وقتی تمام مراحل طی شده گذرانده می شود یک بسته یخ و یک کرم و یا لوسیون ضد حرارت و یا آب سرد به بیمار داده می شود تا التهاب پوست را برطرف نماید و جلسه ی بعد 4 تا 6 هفته بعد خواهد بود و تا زمانی ادامه می یابد که رشد مو متوقف شود .

خطرات احتمالی و احیای پوست

 برای یک یا دو روز این ناحیه مثل  پوستی است که سوخته باشد و کمپرس سرد و ماساژ بسیار کمک کننده خواهد بود . صورت پس از درمان خود را می توانید پس از یک روز آرایش کنید مگر اینکه پوست شما متورم شده باشد.

در طی ماه بعد مشکل پوست شما کم می شود و باید از ضد آفتاب استفاده کنید تا رنگ قسمت تحت درمان پوست بر اثر آفتاب تغییر نکند . پوست به ندرت متورم می شود اما این مسئله در افرادی که پوست تیره تری دارند ممکن است رخ دهد . از دیگر عوامل مختل کننده روابط اجتماعی در روزهای اول بعد از لیزر قرمزی و ورم و ایجاد زخم است و همچنین تغییر رنگ و یا زخم پوست نیز بسیار به ندرت شکل می گیرد(در صورت انجام این عمل توسط متخصص پوست و مو).

گروه پزشکان تهران اسکین یکی از علمی ترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران است . دراین مرکز  لیزر توسط لیزرهای اختصاصی و زیر نظر متخصصین پوست و مو انجام می شود.

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments