حتما قبل از لیزر موهای بدن این نکات را بخوانید

لیزر موهای بدن
لیزر موهای بدن

لیزر موهای بدن گزینه ای ایده‌آل برای افرادی است که میخواهند با صرف زمان و هزینه کمتر برای همیشه از شر موهای زائد خود راحت شوند.در واقع لیزر میتواند علاوه بر رفع موهای آزار‌دهنده ،به شما پوستی زیبا و شفاف هم ببخشد .ایا شما هم میخواهید ظاهر زیباتری داشته باشید ؟همه می‌خواهند .پس لیزر موهای بدن را امتحان کنید .
البته لیزر با هیچ سحرو جادویی همرا نیست و نمیتواند موهای شما را به صورت معجزه اسایی ناپدید کند ولی اثر بخشی خیلی خوبی در رفع و یا کاهش آن‌ها دارد .
در این پست به نکاتی می‌پردازیم که حتماً باید قبل از لیزر موهای بدن از آن‌ها مطلع باشید :

 

لیزر واقعاً چگونه عمل میکند ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

در طی جلسات لیزر موهای بدن ،پرتوهای قدرتمند لیزر به فولیکولهای مو گسیل می‌شوند و پس از سه تا شش جلسه درمانی ،رفع این موها به فرایندی دائمی تبدیل شده و دیگر نیازی نیست که نگرانی در خصوص شیو یا اپیلاسیون و بند نداختن و سایر روش‌های متداول رفع مو ها داشته باشید .

 

تناسب لیزر با نوع موی فرد

 

همه دستگاه‌های لیزر عمل‌کرد مشابهی ندارند ولی اثربخشی تمام آن‌ها زمانی افزایش می‌یابد که تفاوت رنگ مو و پوست زیاد باشد و در‌واقع میتوان گفت که فردی با موهای تیره و پوستی روشن گزینه ای مناسب برای لیزر موهای زائد بدن است .
اخیراً لیزر هایی به بازار آمده‌اند که قابلیت رفع موهای زائد افراد تیره پوست را نیز دارند مانند آن دی یاگ .این لیزر بدون توجه به رنگ پوست به راحتی میتواند فولیکولهای موی فرد را هدف قرار دهد .بنابراین قبل از آغاز روند درمانی ،حتما از تناسب لیزر انتخاب شده با مو و پوست خود اطمینان حاصل کنید .
عدم امکان لیزر موهای تمام نواحی بدن

 

به طور کلی میتوان پرتوهای لیزر را بروی تمام نواحی بدن گسیل نمود ولی اثر بخشی چندانی نخواهد داشت .مثلا اگر شما میخواهید موهای رنگ روشن و نازک بازو ها و یا موهای بور روی گونه هایتان را لیزر کنید ،بهتر است بدانید که احتمال عدم کسب نتایج ممکن وجود دارد .لیزر موهای زائد این نواحی از بدن به جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته و در نتیجه هزینه‌های بیشتری را هم برای شما بوجود خواهد آورد .
لیزر زیر ابروها و نواحی اطراف چشم نیز توصیه نمیشود زیرا برای چشمان خطرناک است .
دائمی به معنی عدم رویش همیشگی موها نیست

 

لیزر موهای زائد بدن متدی دائمی برای حل مشکل موهای زائد است ولی این واژه ممکن است کمی فریب دهنده هم باشد و یا شما را به اشتباه بیندازد .به طور کلی بیشتر مراجعین لیزر شاهد رشد مجدد موهای زائد در طی سه تا پنج سال پس از درمان هستند و به همین دلیل باید برای جلسات درمانی تثبیت مراجعه کنند .البته شرکت در جلسات درمانی به فاصله چندین سال یک بار خیلی بهتر از این است که مجبور باشید هر روز یا یک روز درمیان موهای خود را شیو کنیم .

اگر از شیو یا اپیلاسیون خسته شده‌اید ،لیزر موهای زائد بدن را انتخاب کنید ولی پیش از آن حتماً در خصوص مرکز مربوطه و مهارت متخصصین لیزر تحقیق کنید و از طریق سایت مرکز و یا سایر روش‌ها نظر سایرین را در این باره را بپرسید .مطمئنا نمی‌خواهید موهای زائد خود را با تغییر رنگ و زخم های پوستی جایگزین کنید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments