جوانسازی پوست با مصرف کرم کلاژن

جوانسازی پوست با مصرف کرم کلاژن

 

جوانسازی پوست با مصرف کرم کلاژن

 

با مصرف کرم کلاژن پوست خود را جوانسازی کنید .  با بالا رفتن سن ،  تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد .  پوست شل تر و چین و چروک ها بیشتر می شوند .

انعطاف پذیری پوست نیز کمتر می شود .  افزایش سطح کلاژن پوست را محکم تر ، و صاف ترمی کند .  با افزایش سطح کلاژن سلول های پوست ترمیم و بازسازی می شود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کلاژن نقش مهمی در ساختار پوست دارد .  زیرا به صورت شبکه ای از الیاف موجب زیرسازی پوست می شود .  پوست های جوان به علت داشتن کلاژن ، رطوبت لازم را دارا هستند و خاصیت آلاستیکی خود را حفظ کرده اند .  اما با گذشت زمان ، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد .

بهترین مرکز بوتاکس

استفاده مکرر از عضلات صورت مانند اخم کردن ، و لبخند زدن بخشی از طبیعت انسان است .  اما این حرکات تکراری عضلات موجب از دست دادن کلاژن می شود .  و به تدریج چین و چرو ک ها پدیدار می شوند .

خواص ضد پیری کلاژن باعث شده که کرم های حاوی کلاژن یکی از بهترین محصول های طبیعی برای مراقبت از پوست باشند .

مزایای استفاده از کرم کلاژن

 

از  آنجا که میزان کلاژن پوست با بالا رفتن سن کاهش می یابد ، استفاده از یک مکمل کلاژن به حفظ سطح کلاژن کمک می کند .

  • کلاژن به حفظ استخوان و مفاصل کمک می کند .
  • کلاژن ساختار بافت همبند را شکل می دهد . مانند استخوان ها ، دندان ها ، پوست و مفاصل .
  • کلاژن پروتئینی است که در غضروف موجود است . کلاژن  کمک می کند تا غضروف در اطراف استخوان ها و مفاصل شکل بگیرد .
  •  کلاژن اولترا هیدرولیز تولید می کند که نوعی اسید آمینه است .  از این اسید آمینه  برای تولید انرژی استفاده می شود .

لوسیون کلاژن اورئال

لوسیون های حاوی کلاژن اورئال حجم دهنده و برطرف کننده کم آبی پوست هستند .  این لوسیون دارای SPF  می باشد .   مصرف این لوسیون به جوانسازی پوست کمک می کند .  رطوبت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد .

کرم کلاژن

کلاژن موجود در این لوسیون  پس از گذشت یک مدت چین و چروک ها را پر می کند ، پوست را صاف می کند و حجم پوست را افزایش می دهد .  همچنین خطوط  اطراف بینی و دهان را از بین می برد .  و در عرض 4 هفته ما را جوان تر می کند .

استفاده از کرم های صورت حاوی کلاژن  برای پوست های خسته و پیر تأثیر بسیاری دارد .  کرم هایی که حاوی عنصر فعال کلاژن هستند ، خشکی پوست را برطرف می کنند ،  لکه های ناشی از نور خورشید را کاهش می دهند ، چین و چروک پوست را کاهش می دهند .  کرم های حاوی کلاژن به عنوان مرطوب کننده برای انواع پوست عمل می کنند .

مصرف کرم های صورت حاوی کلاژن به برطرف شدن خشکی و آسیب دیدگی پوست کمک می کند .  کلاژن موجود در این کرم ها خشکی پوست را از بین می برد ، قرمزی پوست را کاهش می دهد ، پوست شما را درخشان و سالم و شفاف می کند .

 

هنگام که پوست کلاژن را جذب کند ، انعطاف پذیری پوست بیشتر می شود و به همین دلیل چهره شما جوان تر به نظر می رسد .  کلاژن با حجم دادن به صورت ، خطوط ریز و چین و چروک های جزئی را از بین می برد .

بسیاری از تولید کنندگان  کرم های صورت ، مصرف کرم های حاوی کلاژن را برای مبارزه با نشانه های پیری ، مانند خطوط ریز ، چین و چروک ، یا چروک های پا کلاغی در گوشه های چشم ها  را  توصیه می کنند .

مزایا و عوارض جانبی مصرف مکمل کلاژن

بسیاری از زنان ژاپنی اثرات مصرف مکمل کلاژن را تجربه کرده اند .  همان طور که می دانید پوست بزرگترین عضو بدن است .  پوست مسئول احساس حرارت ، فشار ، و بسیاری از عملکرد های دیگر می باشد .  کلاژن بخش عمده ای از ساختار پوست را می سازد .

بهترین کرم کلاژن

کاهش خاصیت ارتجاعی پوست  چین و چروک را افزایش دهد.  مکمل کلاژن قدرت انعطاف پذیری  پوست را بالا می برد.  مصرف مکمل کلاژن ساختار پوست و بافت پوست را تقویت و محکم می کند .   سرعت افتادگی پوست را کم می کند . منافذ پوست را می بندد و در نتیجه پوست جوان ترمی شود .  و روند پیری پوست را به تأخیر می اندازد .

استفاده روزانه از مکمل  کلاژن  نه تنها کلاژن از دست داده بدن به علت پیری را باز می گرداند ، بلکه بدن شما را برای تولید مجدد کلاژن تحریک می کند .

[button color=”red” size=”small” link=”http://draxe.com/what-is-collagen/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.lorealparisusa.com/products/skin-care/products/facial-moisturizers/collagen” target=”blank” ]لیک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.lorealparisusa.com/products/skin-care/products/facial-moisturizers/collagen” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.wisegeek.com/what-are-the-benefits-of-face-cream-with-collagen.htm” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://amino-collagen.com/collagen-benefits-side-effects.html” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
لند
لند
5 years ago

وب سایت خیلی خوبی دارید. خیلی ممنون