جوانسازی پوست با فرکانس رادیویی ( رادیوفرکوئنسی)

رادیوفرکوئنسی

این یک واقعیت است که مقابله با افتادگی و پیری پوست از اقدامات بسیار سخت می باشد. با اینکه مراقبت مداوم از پوست باعث به تعویق انداختن پیری پوست می گردد، اما هنگامی که علائم پیری پوست ظاهر شدند تنها راه موثر جراحی به نظر می رسد. مشکل این است که این نوع اعمال جراحی بسیار پرهزینه و پرعارضه می باشند.علاوه بر آن زمان بهبودی پس از جراحی، 2 تا 4 هفته می باشد. با این وجود جالب است بدانید که یک روش غیر تهاجمی فرکانس رادیویی بدون موانع فوق، باعث بهبود وضعیت پوست می گردد.

چگونه فرکانس رادیویی به جوانسازی پوست کمک می کند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این دستگاهها، فرکانسهای مشخصی از امواج رادیویی توسط بافتهای بدن جذب می شوند. نفوذ امواج الکترو مغناطیسی باعث گرمایش بافت و همچنین برخی تغییرات مولکولی می شود. (این اثر مشابه عملکرد اجاق های مایکرویو  در طبخ غذا می باشد که در آن امواج رادیویی با فرکانس بالا باعث حرارت و طبخ غذا می شوند.)

در این روش، با قرار دادن الکترود بر روی پوست، فرکانس موردنیاز بطور متناوب به پوست وارد می گردد. در این حالت، عمق پوست تحت درمان با دوز کنترل شده امواج رادیویی قرار می گیرد و لایه سطحی پوست، متشکل از اپیدرم و لایه خارجی درم ،با یک اسپری خنک کننده، از سوختگی باز  داشته می شوند.(به ویژه هنگامی که سطوح بالاتری از انرژی استفاده می شود). این نوع درمان باعث آسیب حرارتی در عمق پوست و همچنین انقباض کلاژن می شود که منجر به سفت شدن پوست می گردد. بهبود ضایعات میکروسکوپی حرارتی در قسمت درمیس باعث سفتی بیشتر پوست شده و به کاهش چین و چروک کمک می کند. لازم به ذکر است، از آنجا که سطح پوست  تخریب نمی شود،بهبودی پس از درمان بسیارکوتاه است.

درمان  با رادیوفرکوئنسی برای چه افرادی مفید است؟

با توجه به اینکه برای توقف کامل تاثیرات جاذبه و زمان بر پوست هیچ راهی نیست، درمان RF راه حل مناسبی برای مبارزه با پیری است. عضلات یا پوستی که بر اثر حاملگی و یا لیپوساکشن شل شده است در این روش سفت می شود ، نواحی صورت و گردن را متناسب وبازسازی می کند و خطوط ریز و چین و چروک را صاف تر می کند. از آنجایی که این روش هیچ ضرری ندارد و روش درمان فقط شامل گرم کردن بافت زیر پوست می شود،  افراد در هر سن و سال با هر نوع پوستی، تیره یا روشن می توانند از این درمان بهره ببرند.

پس از درمان چه اتفاقی می افتد؟

بلافاصله پس از درمان اندکی  التهاب و قرمزی روی پوست دیده و احساس می شود که این علائم معمولا در عرض چند ساعت تا حداکثر 1 یا 2 روز ناپدید می شود.

چه زمانی می توان نتیجه را مشاهده کرد؟

پس از اولین درمان تقریبا در همه بیماران تاثیرات فوری قابل مشاهده است. به علاوه نتایج دلخواه را پس از یک دوره درمان کامل با کاهش چشم گیر خطوط  ریز و چین و چروک ها و تناسب و لیفتینگ صورت و گردن می توانید مشاهده کنید.همچنین استفاده کنندگان از این روش معتقدند اندازه دور شکم  و بازوهایشان کوچک تر و بافت آن سفت تر شده است.

انواع RF :

انواع مختلف و جدید RF بر اساس یک قطبی (uni & monnopollar) و یا چند قطبی بودن  (bi&tripollar) ویا استفاده از الکترودهایی با سوزنهای متعدد (fractional RF) در کشور موجود می باشد.

 (FRF(Fractional radio frequency 

فرکشنال رادیوفرکوئنسی  سیستم جدیدی از تکنولوژی RF است که با انتقال انرژی به لایه های پایین پوست بدون آسیب به اپیدرم، درمان موثرتری را ارائه می کند. این دستگاه دارای سوزن های بسیار ظریفی می باشد که انرژی RFرا برای ایجاد اثر حرارتی در بافت هدف (یعنی درم) می رساند. سیستم فرکشنال رادیو فرکانسی به طور مکانیکی و حرارتی ستون های آسیب دیده ای در درم عمقی ایجاد می کند. از آنجایی که نواحی اطراف ستون های ایجاد شده جهت  انتقال حرارت آسیبی ندیده اند فرایند بهبود بسیار سریعتر خواهد بود و التهاب و تورم کمتری پس از درمان وجود دارد.در ضمن به واسطه دور زدن اپیدرم هیچگونه آسیبی برسطح پوست بوجود نخواهد آمد.

بیشترین کاربرد های این سیستم برای لیفتینگ ،درمان چین چروک، آکنه های فعال و منافذ باز پوست ، اسکارهای پوست است. در درمان آکنه، این سیستم با ایجاد انرژی حرارتی بالا باعث فشردگی غدد sebaceous   و از بین رفتن باکتری های مسبب آکنه می گردد و نهایتاً آکنه فعال را درمان می نماید. در درمان منافذ باز نیز علاوه بر فشردگی غدد Sebaceous  به علت ایجاد حرارت در درم باعث تحریک کلاژن سازی شده و به بسته شدن منافذ باز پوستی کمک می کند.

 

RF Before and after

RF Before and After

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ارام
ارام
9 years ago

سلام
من 26 سالمه پوستم نرمه و اصلا سفت نیست و نازکه به همین دلیل از الان خط خنده دارم و زیر چشمم هم خط داره که اونم خطش بر اثر خط خندمه وقتی میخندم خطای دور لبم میره تو و زیر چشمم خط میوفته. چه روشی برای از بین بردن این خطا که بر اثر پیری نیست برای من بهتره؟ لیزر؟ بوتاکس؟ فیلر؟
ممنون

بهار
بهار
5 years ago

سلام خسته نباشید
من 24 سالمه و غبغب دارم
میخواستم بدونم کدم روش برای من بهتره؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  بهار

سلام دوست عزیز
برای پاسخ قطعی در این خصوص نیاز به ویزیت و مشاهده پوست شما می باشد. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.