جوانسازی پوست با روشی نوین

جوانسازی پوست

همان طور که میدانید افزایش سن باعث ایجاد چروکهای پوستی میشود و دیگر عوامل از جمله استرس ,هورمون ها ,قرار گیری در معرض نور مستفیم افتاب و دیگر عوامل میتوانند شادابی پوست شما را کاهش دهند .

در این حالت پوست شما انعطاف پذیری خود را از دست میدهد و بافت ان تغییر میکند و سپس خطوط عمیقی بروی ان ظاهر میشوند و یا حتی رنگ پوست تان هم تغییر خواهد کرد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بسیاری از افراد پس از 40 سالگی به دنبال جوانسازی پوست خود میباشند .در این زمنیه جدیدترین فناوری کاربردی ترکیبی از ای پی ال و فرکانس های رادیویی میباشد که باعث شاداب سازی پوست شده و لکه های قرمز و قهوه ای را از بین میبرد .

تکنیک ترکیبی ای پی ال و فرکانس رادیویی چگونه عمل میکند ؟

این روش بر خلاف لیزر میباشد که در ان اشعه های تابیده شده از یک طول موج تشکیل شده اند .در واقع ای پی ال در هر لحظه امواجی با چندین طول موج متفاوت را به سطح پوست میتاباند و این کار باعث میشود تا ای پی ال قادر باشد تا انواع مشکلات پوست را به طور همزمان درمان نماید .این روش برای شاداب سازی پوست به کار میرود بدون انکه کوچک ترین عوارضی داشته باشد و همچنین گرمای فرکانس های رادیویی برای برای کاهش انقباض کلاژن ها و سفتی پوست به کاربرده میشوند و در نهایت این دو تکنیک با هم ترکیب شده اند تا نتایج بهتری حاصل شود .

نتایج حاصل از این شیوه درمانی چیست ؟

این روش به درمان لکه های حاصل از پیری و افتاب سوختگی و تغییر رنگ پوست و دیگر مشکلات پوستی میپردازد و چون از فرکانس های رادیویی دو قطبی استفاده میکند ,تولید کلاژن را بهبود میبخشد و و چروک ها و روزنه ها را نرم تر کرده و میپوشاند .نتایج مشاهده شده در هر جلسه بهبود می یابند و در نهایت شما پوستی زیباتر و جوانتر و سلامت تر خواهید داشت .

درمان چگونه انجام میگیرد ؟

معمولا فرد در طی درمان گرما را حس میکند و جلسات درمانی به مدت یک ساعت طول میکشند .میتوان از این روش برای درمان صورت و گردن و کمر و دستها استفاده نمود .همچنین میتوانید پس از جلسه درمانی به کار های روزمره خود بپردازید معمولا یک رژیم حفاظت از پوست به فرد داده میشود تا روند درمان سرعت یابد .

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز چقدر است ؟

بهبود لکه های پوستی و رنگ ان و وضعیت کلی پوست پس از سه جلسه دیده میشود ولی به طور کلی 3 تا 5 جلسه نیاز است تا به نتایج بهنیه برسیم .

چه کسی کاندید مناسبی برای این روش درمانی میباشد ؟

تمام افراد علاقمند به زیبایی و جوانسازی پوست  میتوانند از این روش استفاده نمایند .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

   مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments