لایه برداری شیمیایی

جوانسازی صورت با RF

جوانسازی صورت با RF
جوانسازی صورت با RF

ظاهر پوست صورت ما تاثیر زیادی بر روی چهره مان دارد. پوست سالم و سفت باعث می شود جذاب تر و جوان تر به نظر برسیم. ظاهر خوب یک دارایی محسوب می شود، اما چهره زیبا اهمیت زیادی دارد و عجیب نیست که از ابتدای تاریخ بشریت و تقریبا در هر فرهنگی تلاش هایی انجام شده است تا پوست صورت بهبود پیدا کرده و جوان شود.

امروزه روش RF برای صورت یک روش مهم محسوب می شود و در کلینیک های زیبایی سراسر جهان پیشنهاد می شود، درست مانند لیزر و دیگر روش های جوانسازی غیرتهاجمی برای پوست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معکوس کردن افتادگی پوست صورت

همه پزشکان زیبایی می دانند که معکوس کردن افتادگی پوست صورت یک چالش دشوار است. روش های زیادی برای سفت کردن پوست وجود دارد، اما زمانی که افتادگی پوست اتفاق می افتد، گزینه های درمانی زیادی برای بهبود این حالت وجود ندارد.

در گذشته های نه چندان دور تنها راه برای کاهش افتادگی پوست صورت استفاده از جراحی و لیفتینگ پوست بود. این جراحی معمولا نتایج نسبتا خوبی به دنبال داشت اما پر هزینه بود و بهبود آن نیز مدت زیادی طول می کشد و بدون عوارض و پیامد نبود.

با استفاده از روش RF و دیگر روش های زیبایی غیر تهاجمی (مانند لیزر) برای صورت، در حال حاضر کاهش افتادگی پوست به طور قابل توجهی امکان پذیر شده است.

چگونگی استفاده از روش RF برای درمان پوست صورت

در روش RF با استفاده از یک الکترود انرژی الکترومغناطیسی فرکانس رادیویی به پوست صورت منتقل می شود. با استفاده از فرکانس های خاص امکان نفوذ این امواج به لایه های بیرونی پوست وجود دارد. سپس این انرژی توسط بافت های لایه های زیرین پوست جذب شده و باعث گرم شدن آنها می شود. خنک کردن سطح پوست با استفاده از اسپری برودتی مانع آسیب دیدن لایه بیرونی پوست می شود.

گرم کردن بافت های درونی پوست باعث می شود آسیب دیدن لایه های پوست کنترل شود. به علاوه گرم کردن باعث بهبود ضایعات پوستی، انقباض پوست و افزایش تولید کلاژن می شود. درمان RF باعث می شود اثرات چین و چروک به صورت عمقی و به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کند، لکه های پوستی حذف شوند، پوست سفت و منقبض شود و چهره جوان تر به نظر برسد.

RF تک قطبی و دو قطبی برای درمان پوست صورت

درمان پوست صورت با استفاده از روش RF به دو زیر شاخه تک قطبی و دوقطبی تقسیم می شود. در روش تک قطبی درمان با استفاده از یک الکترود مجزا انجام می شود، در حالیکه الکترود مخالف در محلی نسبتا دور از الکترود اول قرار می گیرد. در این روش انرژی به عمق حدودا 2 میلی متر زیر پوست نفوذ می کند و شدید می باشد. این روش برای کاهش افتادگی و شلی پوست و از بین بردن سلولیت استفاده می شود.

در RF تک قطبی هر دو الکترود روی صورت و به صورت نزدیک به هم قرار می گیرند. در این روش بافت های پوست تا عمق 2 تا 4 میلی متر گرم می شوند. به علاوه این روش با دیگر روش های درمانی مانند لیزر یا IPL ترکیب می شود.

منبع:

http://www.sharplightech.com/154165

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments