جراحی بینی : نحوه انتخاب جراح !

جراحی بینی  نحوه  انتخاب جراح !

جراحی بینی : نحوه انتخاب جراح !

هر ساله هزاران نفر انواع مختلفی از جراحی بینی را انجام می دهند. اگر چه در اغلب موارد روش کار نسبتا ساده است ، اما به شدت توصیه می شود که بیماران جراح مناسب را انتخاب کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در زیر چند راهنمایی ساده برای این فرآیند انتخاب آمده است :

تجربه و بورد تخصصی

اگر چه بسیاری از جراحان پلاستیک تجربه انجام انواع جراحی زیبایی را دارند، ضروری است که متخصص جراحی بینی انتخاب شود تا مطمئن شوید که او توانایی جراحی در طیف گسترده ای از انواع پوست، ویژگی های صورت و شکل کلی صورت را دارد. انتخاب متخصص جراحی بینی شما را در خصوص نتیجه نهایی و شکل بینی اسوده خاطر می کند. قبل از هر نوع عمل بینی از تخصص پزشکتان مطمئن شوید!

تحقیق اینترنتی و مطالعه نظرات دیگر بیماران در خصوص جراح

یکی از بهترین روشهای تحقیق جستجوی اینترنتی است. با مطالعه نظرات دیگر بیماران می توانیم بفهمیم که جراح فردی قابل اطمینان است و یا نه! اگر نظرات مثبت بودند که نشاندهنده درستی انتخابتان است و در غیر این صورت تغییر جراح گزینه مناسب تری است. گاهی اوقات نظرات زیادی دیده نمیشود که می تواند نشاندهنده این باشد که جراح ترتیبی داده است تا نظرات مخالف ثبت نگردد!!! آگاه و هوشیار باشید.

بررسی رفتار پزشک

باید بتوانید به پزشکتان اطمینان کنید و با او احساس راحتی داشته باشید. باید مطمئن شوید که رفتار پزشک قبل و بعد عمل درست و یکسان باشد. برخی پزشکان پس از عمل رسیدگی کم و پاسخگویی مناسب ندارند که نشاندهنده بی حوصلگی آنها در برخورد با بیمار است. این پزشکان را صرف نظر از اسم و رسمشان انتخاب نکنید زیرا آنها بیمارانشان را دوست ندارند و به آنها اهمیت نمی دهند!

بازدید فضای جراحی

بازدید محل جراحی امری لازم است. از پزشک آن را بخواهید و از تمیز بودن فضای عمل ، ابزار جراحی ( تمیزی و پیشرفته بودن) و از مراقبت های بعد از عمل اطمینان پیدا کنید. اگر جراح با این امر مخالفت کرد، آن را مانند یک هشدار در نظر بگیرید!

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست، زیبایی و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments