جدیدترین روش های ضد پیری

روش های ضد پیری

جدیدترین روش ها در مراقبت های ضد پیری پوست

به گفته کارشناسان این صنعت ، برنامه مراقبت ضد پیری از پوست زودتر و هرچه زودتر شروع می شود. در واقع، تعداد زیادی از مردم که دردهه 20 و 30 از زندگی خودشان هستندو به دنبال پیشگیری از عوارض بالا رفتن سن با روش های غیر جراحی هستند افزایش قابل ملاحطه ای داشته است .

می توان گفت برای انجام این کار هرگز خیلی زود نیست.به گفته تحلیل گران صنعت زیبایی و گروه های تحقیقات بازار در سی و نه درصد از صاحبان ژن Y دموگرافیک [ سن 25 تا 36 متولدین 1978-1990] استفاده از روش های ضد پیری مهم و مفیداست ، با جهش قابل توجه 19 درصدی از افراد 18تا24 هم با این امر موافق هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

“شرکت های محصولات مراقبت از پوست نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا متناسب با تقاضا، گرینه های انتخابی از بسته های جایگزین جراحی شامل محصولات حاوی اسید هیالورونیک ، کلاژن و پپتید ارائه دهند.

در واقع، افزایش رطوبتی که توسط اسید هیالورونیک بوجود می آید پیدایش خطوط ریز و آثار دیگر پیری را متوقف می کند. اسیدهای چرب امگا 3 نیز در بین مواد تشکیل دهنده ضد پیری دارای رونق است . به ویژه هنگامی که در رابطه با اسید هیالورونیک استفاده می شود، به چاق شدن پوست کمک می کند. این اعمال افتادگی پوست را کمتر می کند. اکنون یکی از رایج ترین روش هادر صنعت مراقب از پوست ، سوزن میکرو است .

پانج کنترل شده پوست توسط این سوزن ها، فرآیندهای رشد سالم را در پوست فراهم می کند . این عمل، که فیبروبلاست را برای تولید کلاژن و الاستین بیشتر تحریک می کند ، معمولا برای کاهش خطوط ریز ، چین و چروک ، اسکار، آکنه وجای کشیدگی پوست استفاده می شود.

مهم ترین چیز ی که باید بخاطر داشته باشید وقتی گفته می شود محصولات ضد چروک ، منظور از مراقبت پوست تنها محدود به محصولاتی که روی پوست یا درون آن تزریق می شود نیست بلکه هر چیزی در این محدوده را هم شامل می شود.آنچه که پیری بیرونی پوست نامیده می شود اثراتی است که در حال حاضر در مورد آن صحبت می کنیم .

نتیجه آسیب های ناشی ازنور خورشید ، انتخاب مواد غذایی، استرس ، خواب، انتخاب سبک زندگی و بهداشت ،بر روی پوست ما است.

ژنتیک نیز دراین میان نقش دارد، اما می توانیم عوامل موثر در بیری بیرونی را کنترل کنیم. این به معنی خواب بیشتر، کنترل استرس یا اصلاح اساسی رژیم غذایی است که داریم .

صحبت کردن از مراقبت حرفه ای پوست یعنی چگونه روند پیری بیرونی را محدود کنیم که یکی از طبیعی ترین و موثرین روش ها برای کنترل پیری پوست است .

نگارنده:فریبا فیاض

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments