تغذیه و کاهش سطح تری گلیسیرید خون

تغذیه سالم
تغذیه

1.به نحوه تغذیه خود توجه کنید

مصرف اسپرسو خامه ای ،پنیر گریل شده یا اسکوپ های بستنی پیش از خواب میتواند منجر به افزایش سطح تری گلیسیرید شود .اگر شما در اغلب موارد بیش از میزان سوخت و سا ز بدنتان کالُری مصرفی میکنید ،ممکن است سطح تری گلیسیرد خونتان افزایش یابد .غذاهای شیرین و پرچرب مانند پنیر و گوشت قرمز و شیر پرچرب اصلی‌ترین مواردی هستند که به افزایش سطح تری گلیسیرید منجر می‌شوند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

2.از مصرف مواد غذایی قندی خودداری کنید

اگر شما به تری گلیسیرید بالا دچار هستید ،به میزان کمتری از مواد غذایی قندی و شیرین مصرف کنید ..قند های معمولی به‌خصوص فروکتوز که در میوه‌ها یافت می‌شود میتواند سطح تری گلیسیرد خونتان را افزایش دهد .نوشابه های گازدار ،شکلات ،ماستهای طعم دار

وبیشتر سرئالهای صبحانه و بستنی و شیرینی‌ها تأثیر منفی بروی سلامتی شما خواهند داشت .

3.قندهای پنهان را جدی بگیرید

سعی کنید تا پیش از مصرف هر ماده غذایی میزان قند موجود در آن را از روی برچسب بخوانید .به این کلمات بروی برچسب‌های غذایی توجه کنید :شکر قهوه ای ،شربت ذرت ،کلماتی که به وز منتهی می‌شوند(مانند دکستروز ،فروکتوز ،گلوکوز ،لاکتوز ،مالتوز ،ساکروز)،عسل ،عصاره میوه‌ها ،شربت نیشکر ،قند نیشکر ،قند خام ،قند مالت و ملاس .

4.به میزان بیشتری از مواد غذایی فیبری استفاده کنید

مواد غذایی سرشار از ارد سفید فراوری شده را با غلات کامل عوض کنید .در این صورت میزان مصرف فیبر شما افزایش می‌یابد و به همین دلیل تری گلیسیرد شما کاهش خواهد یافت .میتوانید برای صبحانه به جای نانهای شیرین حلقوی یا سرئالهای شیرین از یک‌کاسه از جودوسر خرد شده مصرف کنید .در هنگام ناهار هم یک سالاد سرشار از سبزیجات و لوبیا گاربانزو را انتخاب کنید .برنج قهوای هم جایگزین خوبی برای پاستا و سیب زمینی در وعده شام است .

5.از چربی های صحیحی مصرف کنید

مصرف کم چربی های سالم میتواند برای بدن شما مفید باشد .از غذاهایی مصرف کنید که حاوی چربی های اشباع شده مونو و پلی میباشد مانند :اووکادو ،گردو ،مرغ بدون پوست ،روغن کانولا و روغن زیتون و از مصرف چربی های ترانس خودداری کنید که در بسیاری از غذاهای فراوری شده یافت می‌شود مانند سیب زمینی سرخ کرده ،کراکر ،کیک و چیپس و مارگارین .سعی کنید تا به میزان زیادی از چربی های اشباع شده که در گوشت قرمز و بستنی و پنیر و مواد پخته شده کره ای وجود دارد ،مصرف کنید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments