تغذیه سالم و اثرات شگفت انگیز آن بر بدن

تغذیه سالم
تغذیه سالم

تغذیه سالم از اصول زندگی سالم است و اگر می خواهید عمری طولانی با سلامتی کامل داشته باشید،یک رژیم غذایی سالم را برای خود انتخاب کنید.

در این پست به تعدادی از ویژگی شگفت اور تغذیه سالم اشاره شده است :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1.رهایی از افسردگی

مواد غذایی سرشار از کربوهیدرات ها باعث افزایش سطج سروتونین مغز می‌شوند .سروتونین نوعی ماده شیمیایی است که در مغز ترشح می‌شود و به بهبود وضعیت روحی شما کمک میکند .کربوهیدرات های پیچیده هم انتخاب خیلی خوبی برای کنترل سطح قند خون هستند .

2.دانش و آگاهی بیشتر

زمانی که شما یک رژیم غذایی سالم و متعادل را برای خود انتخاب می کنید،در کنار آن در خصوص انواع مواد غذایی سالم و مزایای آن‌ها و نحوه طبخشان نیز اطلاعاتی را گرد اوری میکنید که در نهایت به افزایش دانش و آگاهی تان در خصوص روش‌های متفاوت طبخ و این غذاها منجر می‌شود .حتی اگر بخواهید تغییراتی در رژیم غذایی مصرفی تان بوجود اورید،گزینه های بیشتری داشته و میتوانید غذاهای متنوع تری میل کنید .

3.کاهش چربی های شکمی

سدیم زیاد ،نوشدنی های گازدار و یبوست همه از عواملی هستند که باعث ورم معده می‌شوند .رژیم غذایی کم نمک و نوشیدنی های کم قند و بی گاز همه به تخت شدن شکم شما کمک میکنند .

4.لبخند زیبا

مصرف یک رژیم غذایی سالم باعث می‌شود تا انواع اختلالات دهانی مانند دندان‌درد ،بوی بد دهان،بیماری های لثه ای از بین بروند و شما لبخندی زیبا با دندانهایی درخشان داشته باشید .

در نهایت بدن شما به مواد غذایی سالم نیاز دارد تا بتواند سلامت خود را حفظ کند و با بیماری‌ها مبارزه نماید .اگر شما بدنتان را از مواد غذایی سالم محروم کنید،در واقع به خودتان آسیب می‌زنید و نتیجه نهایی آن را هم در طی زمان خواهید دید .

رژیم غذایی سالم باعث بهبود سلامتی فیزیکی و روحی شما خواهد شد و طول عمرتان را افزایش خواهد داد .بنابراین تغییراتی را در مواد غذایی مصرفی تان بوجود اورید تا از فواید آن برخوردار شوید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments