بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در خیابان شریعتی

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چند تا است؟

لیزر موهای بدن
جلسات لیزر موهای زائد صورت

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چند تا است؟

جلسات لیزر موهای زائد به بزرگی و کوچکی منطقه تحت درمان ربطی ندارد. عاملی که در تعیین تعداد جلسات لیزر موهای زائد تأثیر دارد ، داشتن زمان کافی برای انجام کار است.  لیزر موهای زائد نیاز به چند جلسه درمانی برای انجام کار به طور مؤثر دارد.

یکی از جنبه های مثبت لیزر موهای زائد کوتاه بودن جلسات است. در حالی که معمولا 3 تا 5 جلسه لازم است تا رشد مو را به طور دائم متوقف کنید ، با توجه به مشخصات کاربر و ناحیه تحت درمان هر جلسه تقریباً همیشه یک ساعت طول می کشد تا تکمیل شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرحله های مختلف رشد مو

موها در چند سیکل رشد می کنند ، موها با توجه به مناطق مختلف بدن معمولاً هر 4 تا 6 هفته ، رشد تازه ای را تجربه می کند. در طول این دوره ها، هر یک از موهای بدن شما برای رشد کردن از سه مرحله مجزا عبور می کند :

  • آناژان (مرحله رشد) ؛
  • کاتاژن (فاز شکنی) ؛
  • تلوژن (مرحله استراحت) ؛

خبر بد : حذف موهای لیزر تنها در یکی از این سه مرحله یعنی مرحله آناژن مؤثر است.

خبر خوب : حذف موهای زائد توسط  لیزر در مرحله آناژن مؤثر است.

در حالی که مرحله های رشد کاتاژن و تلوژن به مدت تقریباً 2 هفته تا 3 ماه طول می کشد. مرحله رشد آناژان به مدت 2 تا 3 سال و گاهی اوقات طولانی تر ادامه خواهد داشت.

در هر زمان ، تقریبا 75٪ از موهای بدن در مرحله رشد آناژن قرار خواهند گرفت. این فاز به درمان لیزر واکنش نشان می دهد زیرا فازی است که طی آن فولیکول مو می تواند پرتو لیزر را جذب کند.

پس از اولین جلسه ، جلسات لیزر درمانی دیگری به منظور فولیکول موهایی که قبلا در فاز آناژن نبوده اند ، انجام خواهد شد. درمانگر لیزر شما معمولاً  نیاز به 3 تا 5 جلسه برای درمان به طور کامل دارد و تمام موهای منطقه مورد هدف را به طور دائم از بین می برد.

یک درمان منحصر به فرد برای یک شخص منحصر به فرد

مهمترین جلسات لیزر موهای زائد
جلسات لیزر موهای زائد

جلسات لیزر درمانی به همان اندازه منحصر به فرد است که شخصی که درمان می شود منحصر به فرد است.  تعیین تعداد جلسات لیزر موهای زائد بستگی به برخی از ویژگی های بدن شما مانند رنگ پوست ، رنگ مو و ضخامت موها دارد.

لیزر موهای زائد هنگامی مؤثر تر است که تناقض میان رنگ پوست و رنگ مو بیشتر باشد. به عنوان مثال ، پوست های رنگ پریده با موهای تیره و ضخیم  یک ترکیب ایده آل برای لیزر موهای زائد است.

قبل از شروع لیزر درمانی یکی از پرستاران با تجربه ما در مورد رنگ پوست ، مدت زمان هر جلسه و تعداد جلسات درمانی با شما مشاوره می کند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد و همچنین مدت زمان هر جلسه بستگی به عوامل متعدد و منحصر به فرد برای شما خواهد داشت. تن پوست ، رنگ مو و ضخامت مو همه در تعیین تعداد جلسات درمان مؤثر هستند.  اما معمولاً این مدت کمتر از یک ساعت درهرجلسه است و از 3 تا 5 جلسه نیز تجاوز نمی کند.

حذف لیزر موهای زائد هرگز نمی تواند در یک جلسه انجام شود. زیرا رشد مو در سه مرحله صورت می گیرد که در ابتدای مقاله در مورد آن توضیحات کافی داده شد. از آنجا که حذف موهای زائد توسط  لیزر تنها در مرحله آناژن مؤثر است ، شما مجبور خواهید بود برای جلسات دیگری به کلینیک بازگردید تا موهایی که درجلسات قبلی در مراحل دیگر رشد بودند ، لیزر شوند.

به طور کلی کاهش موهای دائمی با لیزر موهای زائد به حدود  6 تا  9  جلسه جداگانه صورت می گیرد که نیاز به  4 تا 8 هفته فاصله بین هر دو جلسه دارد. موهای زائد پس از درمان با لیزر تا 70 – 90 ٪  کاهش می یابند.

مانند همه چیزهای خوب ، حذف موهای زائد با لیزر زمان می برد. اگر چه شما باید چند جلسه لیزر درمانی انجام دهید اما در نهایت در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران
کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران

با مراجعه به یک کلینیک معتبر و خوش نام مانند تهران اسکین با خیال راحت لیزردرمانی را انجام دهید.  تجهیزات لیزر کلینیک های تهران اسکین در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات و به خصوص لیزر موهای زائد می باشند.  بهترین کلینیک ها دستگاه های مختلف لیزر دارند زیرا هیچ لیزری به تنهایی نمی تواند بر روی انواع پوست عمل کند. لیزر الکساندریت به عنوان موثر ترین لیزر مو برای پوست های روشن و متوسط پوست مورد ارزیابی قرار گرفته است و لیزر هایی با پالس طولانی برای پوست تیره یا برنزه مؤثر واقع می شود.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://myskinlaser.com.au/resources/how-many-laser-hair-removal-treatments-will-i-need/http://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.realself.com/question/sessions-average-needed-stop-body-hair-growthhttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید