بوتاکس درمان جادویی برای زیبایی و سردرد میگرنی | مرکز لیزر و زیبایی برکه

تزریق بوتاکس قبل یا بعد از لیزر درمانی ؟

تزریق بوتاکس قبل یا بعد از لیزر درمانی ؟

 

تزریق بوتاکس توسط پزشک

پاسخ همه سؤالات خود را در مورد تزریق بوتاکس، مزایا و عوارض آن در این مقاله پیدا می کنید.

دکتر هاردیک سونی :  بوتاکس سمی است که با فلج کردن موقتی عضلات چین و چروک را از بین می برد.  لیزر درمانی تأثیری در از بین رفتن سریع تر اثرات بوتاکس نمی شود.  اما اگر می خواهید بوتاکس تزریق کنید،  این کار را چند روز پس از لیزر درمانی و حتماً توسط متخصص انجام دهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دکتر رضا تیرگری :  با توجه به این که لیزر درمانی یک پروسه ای است که با ایجاد حرارت انجام می شود، ما جوانب احتیاطی را رعایت می کنیم.  قبل از هر گونه درمان صورت با لیزر باید حداقل یک هفته پس از تزریق بوتاکس تأمل کنید.  این کار به پیشگیری از گسترش ناخواسته بوتاکس کمک می کند. نتیجه نهایی را تحت تأثیر قرار می دهدو مانع بروز عوارض جانبی می شود.

دکتر الکس اسحاقیان :   بوتاکس یک پروتئین خالص است که برای رفع چین و چروک  صورت مورد استفاده قرار می گیرد.  درمان با لیزر ممکن است باعث گرم شدن و احتمالاً منجر به  تورم پوست بشود.   در نتیجه به  افزایش انتشار بوتاکس منجر می شود.  اگر بوتاکس  به عضلات مجاور گسترس یابد، ممکن است عوارض جانبی مانند افتادگی پلک بوجود آورد.   به همین دلیل توصیه من این است که  یک هفته بعد از تزریق  بوتاکس  درمان با لیزر را انجام بدهید.

 

دکتر استوارت متخصص پوست : تزریق بوتاکس برای زیبایی باعث شل شدن عضلات صورت می شود.  به طوری که این عضلات مانند قبل  قادر به ایجاد خطوط و چین و چروک نمی باشند.   اکثر روش های لیزر درمانی  برای ترمیم و جوانسازی صورت انجام می شود.  هر دو روش تزریق بوتاکس و لیزر درمانی برای جوانسازی واقعاً به هم وابسته است.   نظر من این است که  بیماران نیازی  به تزریق  بوتاکس قبل از لیزر درمانی ندارند.  البته به استثنای  آن دسته از بیمارانی که از قبل هم بوتاکس تزریق می کرده اند.

آیا تزریق بوتاکس در دوران بارداری ممکن است؟

بوتاکس پیشونی

در مورد تأثیر بوتاکس بر روی جنین هیچ مورد مشکوک یا ثابت شده ای موجود نیست.  هیچگونه تحقیق و مطالعه ای نیز در این مورد صورت نگرفته است.  با این حال ما به زنان باردار و مادران شیرده و زنانی که برای بارداری آماده می شوند،  توصیه می کنیم که از تزریق بوتاکس  و سایر درمان های آرایشی و بهداشتی غیر ضروری اجتناب کنند.

آیا برنزه کردن پس از تزریق بوتاکس امکان پذیر است؟

 

برنزه کردن تأثیری بر روی نتیجه بوتاکس نمی گذارد.  مگر اینکه شما بلافاصله پس از تزریق بوتاکس بخواهید پوست خود را برنزه کنید.  توصیه پزشکان این است که به منظور کاهش خطر انتشار بوتاکس در سایر عضلات تا  4 ساعت پس از تزریق بوتاکس برنزه نکنید.

اما به طور کلی جداً به شما پیشنهاد می کنیم که از برنزه کردن خودداری کنید .  زیرا قرار گرفتن در معرض نورهای خاص برای برنزه شدن شما را در معرض سرطان پوست قرار می دهند.

آیا ممکن است بوتاکس به عضلات مجاور پخش شود؟

 

من داستان های ترسناکی در مورد عوارض بوتاکس شنیده ام.  از جمله افتادگی پلک،  اسپاسم عضلانی، بی حسی،  و چپ شدن چشم .  آیا این داستان ها واقعیت دارد؟

بوتاکس فقط در محدوده تزریق می ماند و نمی تواند تا قسمت های دورتر پخش شود.  بوتاکس ایجاد بی حسی نمی کند.  بلکه با اثر گذاشتن بر روی عصب و ارتباط عضلات عمل می کند.  بوتاکس تأثیری بر روی گیرنده های درد ندارد.

از آنجا که تزریق بوتاکس عامل افتادگی پلک شناخته شده است.  به همین منظور ما توصیه می کنیم که برای تزریق بوتاکس حتما به پزشک تجربه دیده در این کار مراجعه کنید.

هنگامی که تأثیر بوتاکس از بین برود و عضلات صورت شما دوباره شروع به انقباض کنند، شما می توانید مجدداً بوتاکس تزریق کنید.

آیا وقتی اثر بوتاکس از بین برود، صورت به حالت اولیه خود برمی گردد؟

پس از این که اثر بوتاکس از بین برود، صورت شما دقیقاً به حالت قبلی خود باز می گردد.  به همین دلیل است که ما به بیماران خود توصیه می کنیم صورت خود را تغییر ندهند.  پس از این که تزریق بوتاکس چندین بار تکرار شود، کاهش چین و چروک ها محسوس خواهد بود.

اما اگر تزریق بوتاکس را ادامه ندهید، چین و چروک ها مانند قبل دیده خواهند شد.

تزریق بوتاکس پیشانی

آثار بوتاکس چقدر باقی می ماند؟

آثار بوتاکس معمولاً  بین 3 تا 4 ماه باقی می ماند.  این بستگی به محل تزریق و عضلات نیز دارد.  تزریق مکرر بوتاکس نیز تأثیر اندکی بر دوره اثر بوتاکس خواهد داشت.  اگر هر چند ماه یک بار بوتاکس تزریق کیند و اگر دوز بوتاکس را به تدریج افزایش دهید،  این دوره طولانی تر می شود.  اما قیمت آن بیشتر است و ممکن است منجر به افتادگی پلک بشود.

آیا با تزریق بوتاکس می شود گونه ها را لیفت کرد؟

خیر با بوتاکس گونه ها بالا کشیده نمی شوند.  اما این کار با روش های مختلف جراحی و یا غیر جراحی امکان پذیر است.

آیا تزریق بوتاکس خطوط بالای لب افراد سیگاری را از بین می برد؟

بوتاکس اگر به مقدار بسیار کم به اطراف دهان تزریق شود، خطوط برجسته عمودی لب  را کاهش می دهد.

آیا تزریق بوتاکس تأثیری بر تیرگی زیر چشم ها دارد؟

 

در این مورد بوتاکس هیچ اثری ندارد.  اما درمان های دیگری برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد. تیرگی زیر چشم به علت کاهش چربی در زیر چشم ها است.  برای رفع این مشکل شما می توانید از پرکننده ها برای حجم بخشیدن به زیر چشم های خود استفاده کنید.

آیا بوتاکس موجب بروز بیماری های خود ایمنی می شود؟

بوتاکس هیچ اثری در بروز بیماری های خود ایمنی ندارد.

آیا می شود از بوتاکس برای درمان فلج بل استفاده کرد؟

خیر تزریق بوتاکس نه تنها کمکی به درمان فلج بل نمی کند، بلکه آن را بد تر می کند.


[button color=”red” size=”small” link=”http://www.realself.com/question/dallas-tx-facial-laser-after-botox” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.skincareguide.com/question/do-you-need-to-get-botox-before-laser-procedure-11144″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.skincareguide.com/question/if-you-have-had-botox-injections-are-you-allowed-to-go-to-tanning-salon-7398″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

6 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
لیلا
لیلا
3 years ago

سلام وقت بخیر چندروز بعد بوتاکس میشه آراف فرکشنال انجام داد؟

فاطمه اکبری
فاطمه اکبری
2 years ago

سلام ببخشید اگه تزریق بوتاکس داشته باشیم تا چه مدت نمی تونیم لیزر موهای زاید صورت رو انجام بدیم ممنون می شم جواب بدید یعنی فاصله آشون چقدر باید باشه

امير
امير
2 years ago

سلام خسته نباشيد اگر خانومم يك ساعت بعد از ليزر صورت ، بخواد بوتاكس انجام بدهد ، ايرادي نداره؟؟