عوارض جانبی احتمالی میکرودرم ابریژن چیست؟

تخفیف میکرودرم صورت در تهران (فقط به صورت محدود)

تخفیف میکرودرم فیس آپ

مرکز تخصصی پوست و لیزر برکه در تهران

میکرودرم آبریژن
میکرودرم آبریژن

سلام.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به خانه تخفیف ویژه “میکرودرم فیس آپ پوست” خوش آمدید.

بهترین و جدیدترین روش پاکسازی و لایه برداری صورت “فیس آپ” اینجاست.نیازی به لیزر ندارید، دستگاه فیس آپ بدون درد اینجاست.

تجربه من از تخفیف میکرودرم صورت

داستان زیر کاملا واقعی ست:

“من خانمی هستم چهل و پنج ساله. هیچوقت یادم نمیره شوهر قدرنشناسم به خاطر لک های صورت و جای زخم و اسکار بعد از تصادفم کم کم منو فراموش کرد و دل به عشق یه دختر 19 ساله بیست سال کوچکتر از خودش سپرد. من قبل از تصادف از زیبایی کم نداشتم و تنها مشکلم لکه های صورتم و تیرگی دور و زیر چشمام بود و البته خودشم همسن من بود…”

“از بی توجهی شوهرم افسردگی شدیدی گرفتم و هر راهی رفتم نتونستم کنارم نگهش دارم. البته متوجه عیبای خودم نبودم و فکر می کردم شوهری که ده سال منو با لک صورت پذیرفته؛ حتما تقصیر از اون دخترک جوان هست که با عشوه گری دل همسرمو برده…

گذشت تا اینکه، یه دوست قدیمی بعد از چند سال خونه م اومد. ایشون از افسردگی و خستگی چهره م خیلی ناراحت شد و علت رو پرسید. منم براش تعریف کردم. همون روز به پیشنهاد دوستم، بعد از مدت ها رفتم آرایشگاه و یه دستی به سر و روم کشیدم و لباس زیبایی پوشیدم. تنها چند دقیقه شوهرمو بیرون خونه دیدم و به خاطر پسرم  مجبور بودم صحبتی کنم آخه خیلی وقت بود داخل خونه نمی یومد؛ یا سر کارش بود یا با اون دختره. یادم نمیره که شوهرم از اینکه کمی به خودم رسیدم تعجب کرد…

برگشتم و دوستم برام از مزایای پاکسازی پوست با دستگاه جدید فیس آپ و تخفیف میکرودرم ابریژن در یه مرکز خوب گفت…”

قیمت پاکسازی پوست میکرودرم

“با هم به اون مرکز سری زدیم و ظرف چند جلسه با فواصل منظم با دستگاه فیس آپ تمام لکه های صورتم از بین رفت و دیگه هم برنگشتن. مزوتراپی غیرتزریقی هم انجام دادم. جالبه که اطراف و زیر چشمم هم روشن و جوانسازی شد.

شوهرم باز برای دفعه بعدی منو دید و ایندفعه واقعا سورپرایز شد: یه لباس قرمز و گلبهی ست کرده بودم و حسابی زیبا شده بودم. خنده هام توجهش رو جلب کرد. کم کم با گذر زمان تونستم نظر شوهرمو جلب کنم و اونو به زندگی مشترک برگردونم. به قول خودش، از ادا و اطوارهای دخترک کم سن و سال و ولخرجی های اون خسته شده بوده و زن باوقار و در عین حال شیک و زیبای خودش رو بیشتر می خواد… باورم نمیشه که تنها چند جلسه تخفیف فیس آپ پوست با قیمت بسیار مناسب زندگی منو از این رو به اون رو کرد.”

تفاوت میکرودرم ابریژن فیس آپ

دوستانی به مرکز برکه مراجعه می کنند و به تصور آنها تخفیف میکرودرم همان میکرودرم سابق با عوارض پودر کریستالی ست. آنها اغلب از درد و سوزش و التهاب پوست بعد از میکرودرم شکایت دارند.

اما به این دوستان عزیز توضیح می دهیم که در مرکز برکه خبری از میکرودرم پرعارضه سابق نیست؛ بلکه، پاکسازی و لایه برداری با دستگاه فیس آپ، جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن بدون هیچگونه پودر کریستالی، انجام می شود.
به چند تفاوت اصلی فیس آپ با میکرودرم سابق اشاره می کنیم تا خیالتان از بابت ارزش تخفیف میکرودرم در برکه راحت شود:

  1. فیس آپ به عنوان نسل جدید میکرودرم ابریژن از نظر تکنولوژي و بهداشت بسیار بالاتر از میکرودرم و حتی میکرودرم ابریژن است.
  2. در فیس آپ پوست خبری از حواشی عوارض و پودر نیست.
  3. یکی از تفاوت های منحصر به فرد فیس آپ استفاده راحت در اطراف چشم و رفع کامل انواع لک و تیرگی و خال و کک و مک و ناخالصی ها از پوست پلک ها و اطراف چشم ست.
    نکته: در میکرودرم، امکان پاکسازی پوست دور چشم وجود نداشت و بسیار پرعارضه بود.
  4. به علت استفاده از هدهای مخصوص و مجزا برای هر متقاضی برای مناطق پوستی مختلف، فیس آپ بسیار ایمن تر و بهداشتی تر از میکرودرم است.
  5. فیس آپ به غیر از اهداف پاکسازی برای موارد زیر عالی عمل می کند:
    شادابی و روشن شدن پوست،
    رفع جوش های سرسیاه، بستن منافذ و رفع جای جوش و آکنه،
    رفع انواع تیرگی گردن، زیر بغل، کشاله ران، قوزک، زانو، روی پا و کمر و رفع یک سری لک ها

نمونه تخفیف میکرودرم کل صورت و بدن توسط مرکز تخصصی برکه در شمال تهران


درباره میکرودرم ابریژن و فیس آپ پوست بیشتر بدانید:

میکرودرم

میکرودرم صورت یا همان میکرودرم ابرژن یا روشی غیرتهاجمی برای رفع جای جوش و پاکسازی پوست است. در این روش پاکسازی پوست لایه بالایی سلول های مرده پوست لایه برداری یا صیقل داده می شوند، و درعین حال رشد کلاژن تحریک می شود تا پوست سالم جدید که ظاهر بهتری دارد و صاف تر است، نمایان شود. انجام میکرودرم برای پوست خشک ، رفع چین و چروک های ریز، درمان منافذ باز پوست، کک مک،لکه ها، کمرنگی پوست و لکه های خورشیدی و آفتاب سوختگی پوست در صورتی که در جلسات درمانی منظم انجام شود، می تواند آنها را بهبود بخشد.
متخصص پوست بهره‌گیری از روش‌هایی نظیر میکرودرم یا میکرو نیدلینگ را برای درمان منافذ باز پوست پیشنهاد می‌دهد. محصولاتی مثل مرطوب کننده، کرم ها و لوسیون ها آسان تر جذب می شود و از این رو پس از انجام روش میکرودرم ابریژن تاثیرگذاری بیشتری دارند. میکرودرم صورت ، روش درمانی بدون درد و کم ریسک است و می توانید آن را برای زیباتر به نظر خود مورد استفاده قرار دهید.

زمان مراجعه برای انجام روش میکرودرم ابریژن

• در صورتی که می خواهید پاکسازی پوست صورت انجام دهید پوست خود را روشن کنید و پوست سالمی دارید
• در صورتی که لکه خورشیدی، جای زخم آکنه یا چین و چروک ریز دارید و نیاز به از بین بردن جای جوش صورت دارید
• در صورتی که حفره های پوست شما مسدود شده باشند و اغلب دانه های سرسیاه یا سرسفید در پوست شما بوجود می آید
• در صورتی که می خواهید پوست سالم و شفافی داشته باشید
چه کسانی می توانند روش میکرودرم ابرژن را انتخاب کنند
میکرودرم ابریژن یکی از روش های پاکسازی پوست می باشد که در واقع هیچ محدودیتی برای انوع پوست وجود ندارد.

مراقبت های بعد از میکرودرم ابریژن و بهبودی

پزشک در مورد زمان از سرگرفتن فعالیت ها روزمره و کار با شما صحبت می کند. پس از درمان، شما و فرد مراقب شما دستورالعمل هایی در مورد مراقبت های پس از جراحی دریافت می کنید که شامل اطلاعاتی در مورد موارد زیر است:
• علائم نرمالی که تجربه می کنید
• علائم و عوارض میکرودرم
از فواید میکرودرم ابرژن می توان به عوارض جانی و مدت از کار افتادگی جزئی اشاره کرد. مکش و لایه برداری ممکن است بسته به حساسیت پوست فرد، باعث ورم و قرمزی جزئی پوست شود. پس از استعمال یک مرطوب کننده حاوی SPF، پوست شما خیلی سریع به وضعیت اولیه خود برمی گردد. می توانید آرایش کنید و فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.
همانند اغلب روش های غیرتهاجمی، توصیه می شود که قبل از انجام هر گونه فعالیت سنگین پس از جراحی، 24 ساعت صبر کنید. همیشه توصیه می شود که در خارج از خانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا پوست شما از اشعه های زیان بار فرابنفش در امان باشد.
در صورتی که دردی شدید یا طولانی مدتی دارید، یا ورم یا قرمزی در پوست خود احساس می کنید، با پزشک جراح تماس بگیرید تا متوجه شوید این علائم طبیعی است یا نشان دهنده بروز مشکلی است.

بهترین تخفیف میکرودرم فیس آپ تهران برکه

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید