تاثیر رنگ پوست در رسیدن به نتیجه مطلوب در لیزر مو

بهترین لیزر مو برای خانم های دارای پوست تیره

همه ما می دانیم که با لیزر موهای زائد به تدریج از حجم موها کاسته شده و از رشد دوباره آنها جلوگیری می شود، حال آنکه رنگ پوست می تواند نقش مهمی را در روند لیزر موهای زائد ایفا کند. بسیاری از مردم کنجکاوند بدانند که چه نوع پوستی و چه رنگ پوستی برای لیزر مو مناسب است. مطمئنا صحبت های زیادی در این زمینه وجود دارد و افرادی که لیزر مو را در برنامه آینده خود دارند، قطعا از آن استفاده خواهند کرد.

دستگاه های لیزر مو به شدت به رنگ پوست که گاهی اوقات از آن بعنوان رنگ دانه (رنگ مایه) و ملانین (مشکینه) حساس اند. در داخل ریشه مو نیز ماده یا عنصری به نام ملانین وجود دارد. هر چه مو مشکی تر باشد، ملانین بیشتری در آن وجود دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه لیزر مو یک وسیله بسیار پرقدرت و پر انرژی ست که از خود اشعه های لیزری ساطع می کند که بسیار قوی بوده و گرمای زیادی تولید می کنند. هدف اصلی از لیزر موهای زائد این است که دستگاه لیزر متناسب مو یا رنگ مو باشد و بتواند به اندازه ای گرما ایجاد کند تا پیازک های مو به طور کامل از بین بروند.

در حالی که انتظار می رود اشعه لیزر پیازک مو را از بین برود، در کنار آن نگرانی وجود دارد مبنی بر اینکه پوست آسیب ببیند، چون سطح پوست آماده و مستعد جذب نور است.

اشعه لیزر انسان نیست که تشخیص بدهد که تنها ریشه مو را از بین ببرد و نه پوست. هر چه رنگ پوست تیره تر باشد، احتمال اینکه آسیب بیشتری به پوست وارد شود، زیاد است.

با استفاده از یک دستگاه لیزر مناسب و ژل خنک کننده یا تسکین دهنده درد، درمانگر و متخصص اطمینان حاصل پیدا می کند که در روند لیزر مو مشکلی برای پوست بوجود نمی آید. در داخل دستگاه های لیزر پیشرفته کنونی، خنک کننده ها یا مواد بی حس کننده ای تعبیه شده است که درد ناشی از لیزر مو را کاهش می دهند.

مطالعات نشان می دهد که پوست روشن در ترکیب با موی تیره موجب راحت تر شدن روند لیزر مو می شود. در این حالت، اشعه لیزر بیشتر جذب موی تیره میشود تا پوست روشن و در نتیجه آسیبی به پوست وارد نمی شود و در این صورت فرد به تعداد جلسات کمتری برای لیزر موهای زائد خود نیاز دارد.

افرادی که از پوست تیره تری برخوردارند، بیشتر در معرض آسیب پوستی و اشعه لیزر قرار می گیرند و قطعا به تعداد جلسات لیزر بیشتری برای رفع کامل موهای زائد نیاز دارد. با وجود رنگ پوست، درمانگر می بایست دستگاه لیزر را متناسب با ویژگی های فردی هر مراجع انتخاب و تنظیم کند.

بنابراین اگرچه رنگ پوست عامل مهمی در روند لیزر مو به شمار می رود، برای رنگ مو نیز بدنی نحو است. رنگ پوست و رنگ مو باید در کنار هم مورد توجه قرار بگیرند.

اگرچه امروزه دستگاه های لیزر پیشرفته ای ساخته شده اند که برای افراد با پوست تیره هم به کار می روند، بسیاری از متخصصان زیبایی  هنوز هم ترجیح می دهند که افراد دارای پوست روشن با موی تیره از روش لیزر مو برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند که در اینصورت بهترین نتیجه را خواهند گرفت.

منبع:

http://www.hairremoval.org

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments