تاثیرات مخرب نور خورشید پس از لیزر درمانی

مزایا و معایب اشعه های خورشید

تاثیرات مخرب نور خورشید پس از لیزردرمانی

در دو دهه ی اخیر تکنولوژی لیزر محبوبیت بیشتری یافته است. این تکنولوژی، روشی مورد پسند در از بین بردن موهای زائد است. با هدف قرار دادن ملانین در فولیکولهای مو، نور شدید و متمرکز لیزر موهای زائد را حذف می کند. مانند دیگر روند های پزشکی، لیزر نیز مضرات و عوارض جانبی دارد که قبل از شروع کار باید در مورد آنها به مراجع اطلاعاتی داده شود تا با در نظر گرفتن آنها درمان را شروع کند.

ملاحظات

در تکنولوژی لیزر از دستگاههای بسیار پیشرفته و حساس استفاده می شود. اگرچه لیزر ابزاری برای اعمال زیبایی بر بدن و صورت است، اما اگر توسط فردی غیر حرفه ایی و نابلد انجام شود، نتایجی دردناک و تاسف بار خواهد داشت. با پرسیدن سوالات درست و دریافت اطلاعات، از معتبر بودن مرکز لیزر و متخصص آن اطمینان حاصل کنید. سوالات باید در خصوص نحوه ی آماده سازی و عوارض جانبی پیش و پس از انجام لیزر، مانند تاثیرات مخرب نور خورشید پس از لیزر، باشد. متخصص پوست فردی مناسب برای انجام این کار است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اعمال پیش از لیزر درمانی

نور خورشد بر پوست حساس پس از لیزر، اثرات مخربی دارد. در صورت امکان، مراجعین چندین هفته قبل از لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرند. چنانچه به هر نحوی نتوانند این کار را انجام دهند، ناحیه لیزر را بپوشانند و از کرم ضد آفتاب به مقدار فراوان استفاده کنند. هرچند قبل از لیزر، ناحیه مورد نظر باید پاک از هر نوع کرم ضد آفتاب، لوسیون یا هر ماده ی محافظتی باشد.

پوست برنزه و لیزر

پوست برنزه بیشتر مستعد ابتلا به عوارض جانبی خاص مرتبط با لیزر مو، از جمله تاول و یا تغییر رنگ پوست در محل درمان، است. لیزر درمانی برای پوست برنزه توصیه نمی شود. روند درمان را پس از برگشت پوست به رنگ عادی شروع کنید. برای جلوگیری از اثرات مخرب لیزر، توصیه می شود که قبل از درمان به هبچ عنوان برنزه نکنید.

اعمال پس از لیزر درمانی

لیزر مو به طور معمول دارو و یا باند نیاز ندارد، اگر چه در موارد نادر برخی مراجعین خونریزی داشتند. شایع ترین عوارض جانبی قرمزی و تورم در منطقه تحت درمان است، با این حال این عوارض به طور معمول پس از روز اول از بین می روند. بعضی از بیماران در محل درمان خارش و گزش دارند که سک تا دو روز پس از درمان از میان می رود. گاهی اوقات محل تحت لیزر در چند ساعت اولیه پوسته پوسته می شود.همچنین ممکن است در 24 تا 48 ساعت اولیه سوزش وجود دارد. برای مواجه با این پوسته پوسته شدن، برخی از وازلین استفاده می کنند. تاثیرات نور خورشید ناحیه لیزر شده به نور خورشید بسیار حساس است به نحوی که ممکن است موجب سوختگی پوست با تاول شود. این امر به ویژه در افراد دارای پوست تیره و پوست برنزه صادق است. پس از لیزر برای دو هفته از کرم ضد آفتاب با SPF 25استفاده کنید. استفاده از مرطوب کننده به مقدار فراوان از ناراحتی منطقه لیزر شده، می کاهد.

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزردرمانی  و برطرف کردن موی زاید

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments