روش جایگزین بجای بوتاکس که چروکها را از بین می برد | تزریق بوتاکس، نتیجه، هزینه، عوارض

بوتاکس چه خطراتی دارد ؟

 

موارد استفاده از بوتاکس
بوتاکس

بوتولینیوم توکسین و یا بوتاکس ماده‌ای است شناخته شده که به مدت بیش از 50 سال برای موارد پزشکی به کار برده شده است .در مراحل اولیه از آن برای بهبود تنبلی چشم و ناتوانی در حرکت پلک چشم و کجی گردن بهره گرفته شده است .

در سال 2002،از بوتاکس برای بهبود و شل کردن خطوط اخم در ناحیه بین چشمان بروی پیشانی استفاده شد .از آن زمان بیش از 11 میلیون نفر از بوتاکس برای رفع خطوط یاد شده استفاده کرده‌اند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در سال 2004،مشخص شد که بوتاکس ماده‌ای مؤثر در تعریق بیش از حد است و در سال 2010 بوتاکس به عنوان ماده‌ای در درمان سردرد های میگرنی شناخته شد .

عده زیادی باور دارند که بوتاکس عضلات یک ناحیه را فلج میکند ولی این مورد فقط در صورتی رخ میدهد که میزان خیلی بالایی از بوتاکس تزریق شود .بیشتر پزشکان فقط به میزانی از بوتاکس تزریق میکنند که به بیمار اجازه میدهد تا فعالیت‌های محدودیتی در آن ناحیه داشته باشد .

این ماده  باعث نمیشود که فرد نتواند حالات چهره خود را به خوبی نشان دهد بلکه فقط از اخم کردن و یا حالتهایی که به عادت تبدیل شده اند،جلوگیری میکند .

اگر این کار به درستی و توسط یک متخصص صورت گیرد،فرد اثرات منفی بوتاکس را مشاهده نخواهد کرد و فقط متوجه جوانی و شفافیت پوست می‌شود .

خطرات تزریق بوتاکس

ریسک این روش درمانی خیلی کم است و ممکن است شامل سردرد،درد و بیماری‌های انفولانزا مانند شود .در مواردی معدود هم احتمال افتادگی پلک چشم یا ابرو وجود خواهد داشت .بهتر است که جراح پیش از تزریق این ماده  وضعیت پلک بیمار را بررسی کرده و در صورتی که پلک‌ها خیلی حالت افتاده دارند و یا با جراحی بالا برده شده اند،از تزریق بوتاکس خودداری نماید .

ممکن است در 5 درصد موارد ،فرد پس از تزریق این ماده  دچار افتادگی شدید پلک شود که در صورت تزریق مناسب  این احتمال به صفر خواهد رسید .احتمال برگشت این عوارض هم خیلی کم بوده و بر اثر گذشت زمان از بین خواهد رفت .

اخیراً نیز نگرانی‌هایی در خصوص امکان حرکت این ماده به سمت سیستم عصبی مرکزی وجود داشته است که میتواند آسیب های بلند مدتی را بوجود آورد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments