بهترین مرکز لیزر تاتو کیوسوییچ

بهترین مرکز لیزر (کیوسوییچ) تهران برای محو تاتو/خالکوبی!

بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ برای پاکسازی انواع تاتو/خالکوبی

بهترین مرکز لیزر پاکسازی تاتو با لیزر کیوسوییچ سپهر

سلام هموطن. امروز درباره رابطه سیستم لنفاوی با تاتو و بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ.

چند سوال مهم در این باره ازیکی از بهترین مرکز لیزر تاتو پرسیدیم. پاسخ ها در لابلای متن پایینه?. می تونین با نگاه به فهرست بالا، عنوان دلخواه تون رو کلیک کنین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین مرکز لیزر تاتو (Q-switched laser): مقدمه

هنر تاتو از گذشته تاکنون یه جنبه منحصر به فرد خودشو حفظ کرده: خودنمایی یا اعلام هویت فردی یا گروهی. رده سنی نوجوان-جوان بیشتر به خالکوبی علاقه دارن. هر چند مثل دنیای مخدرها و روان گردها، اینگونه افراد نمی دونن چه بازی خطرناکی با سیستم ایمنی بدنشون می کنن.

امروزه ثابت شده که جوهر تاتو، به خصوص رنگدانه سیاه و آبی، می تونه به رگ های لنفی زیر پوستی و گردش خون نفوذ کنه. نفوذ مواد آلوده شیمیایی و حتی گیاهی به عمقِ پوست به معنی اختلال در نظم سیستم لنفاوی هست. در نتیجه، ممکنه ظرف یک تا چند سال بعد از تاتو، بیماری های جور واجور سراغ فرد بیاد.

لیزر کیوسویییچ از سال 1983 تاکنون در پاکسازی تاتو موفق عمل کرده. البته فن آوری های لیزری همیشه در حال بهسازی بوده و کیوسوییچ هم مدرن تر شده.

دنیای لیزر و پاکسازی تاتو 

امروزه کمپین های تبلیغاتی متعددی در دنیا برای راهنمایی نوجوون ها فعالیت می کنن. همه اونها از افراد می خوان از رفتارهای ناسالمی مثل تاتو کردن بدن برحذر باشن.

علاوه بر کمپین، انواع لیزرها، به ویژه، لیزر کیوسوییچ، برای بیرون کشیدن جوهر تاتو  از لایه های زیرپوست مشغول فعالیت ان. البته انجام لیزر شرایط خاص خودشو داره. اما برای پاکسازی تاتوهایی با عمق کم، متوسط و حتی شدید خیلی کمک کننده هست.

پیش از لیزر کیوسوییچ، از لیزرهای تهاجمی دی کسید کربن (10.600 نانومتر) و اِر.یاگ 2940 نانومتری استفاده میشد. اما امروزه، لیزر غیرتهاجمی کیوسوییچ پنجره ای از نور و امید رو به دنیای جوانسازی پاز کرده. پرکاربردترین طول موج کیوسوییچ برای رفع تاتو  1064 نانومتر با مد فرکشنال هست.

مرکز لیزر برکه را برای پاکسازی تاتو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. برای تماس، اینجا کلیک کنید.

چگونگی پاکسازی تاتوی شما با لیزر کیوسوییچ؟

در بهترین مرکز لیزر تاتو پیشنهادیمون، در جلسه اول، حدود 80 درصد از مواد تاتو پاکسازی میشه. فن آوریِ کیوسوییچ، فرکشنال هست. یعنی، جدیدترین تکنولوژی روز دنیا. امواج لیزر به صورت عمودی و در قالب دسته های فوق باریک (نانو) به نقاط دقیقی از زیر پوست اصابت می کنن. به عبارتی، سلول ها و بافت های پهلویی سالم و دست نخورده باقی می مونن. ضمن اینکه بین هر چند پاس لیزر، 5 دقیقه استراحت میدن تا مویرگ های پوست خونریزی نکنن.

یکی از طول موج ها 1064 نانومتره. سرعت این لیزر در حد نانوثانیه یا پیکوثانیه (فوق سریع) هست. هر پالسِ فوقِ-کوتاه لیزر می تونه یه ذره 40 نانومتری از جوهر تاتو رو هدف گیری کنه.

صبوری شما و تعداد جلسات پاکسازی تاتو  عمیق

بعضی جوهر ها خیلی سمج هستن و به این سادگی پاکسازی نمیشن. بنابراین، در بهترین مرکز لیزر تاتو، به حدود 8 تا 12 جلسه با فاصله 2 تا 3 ماه بین هر جلسه نیاز میشه. البته در فن آوری جدید کیوسوییچ (پیکوثانیه)، بین 4 تا 6 جلسه لازمه. به هر حال، باید صبور باشین. هندونه رو خود شما خوردی، بالاخره یه کمم باید پای لرزش بشینی. کلیپ زیر رو ببینیم.

اینستاگرام مرکز برکه برای پاکسازی تاتو با بهترین دستگاه لیزر: berkelyzerr


بهترین مرکز لیزر تاتو: گاز لیزر زیر پوست و پرفلئورو-دکالین

یک خبر: در اثر امواج اکوستیک نوری لیزر، حین پاکسازی تاتو، یک سری حباب های گاز زیر پوست ایجاد میشه که ناخوشاینده. مهندسان پزشکی در آینده نزدیک این عارضه رو هم برطرف خواهند کرد. فعلا از ماده موضعی پرفلئورودکالین (حلال گاز لیزر) برای کاهش این عارضه استفاده میشه.

آیا اعتماد شما کافیست؟ ترکیبات سازنده جوهر تاتو؟

ترکیبات جوهر تاتو اونقدر متنوعن که نمیشه همه رو یکجا نوشت. هر شرکتی ممکنه جوهرهایی با ترکیب دلخواه تولید کنه.

هشدار: هیچ قانونی مبنی بر نظارت بر ترکیبات تاتو و شرکت های تولید کننده حتی در آمریکا وضع نشده. به عبارتی، FDA هیچ گونه ارتباطی با شرکت های تولیدکننده جوهر تاتو نداشته. در نتیجه، امکان آلوده بودن مواد تاتو، حتی با وجود ادعای سالم بودن توسط شرکت سازنده، وجود داره. بنابراین، هرگز به نوشته، تبلیغ، برچسب، یا این ادعاها روی محصول تاتو اعتماد نکنین!

بهترین مرکز لیزر: نقش اندازه ذرات تاتو در بدن

بهترین مرکز لیزر تاتو کیوسوییچ

برخی ترکیبات جوهر تاتو عبارتند از: آب، اتانول، گلیسرین، مواد نگهدارنده، رنگدانه آلی یا ترکیبی با اندازه های مختلف، ذرات کربنی سیاه با قطر 41 تا 165 نانومتر، پاتالوسیانین در رنگدانه آبی تاتو + ترکیبات شیمیایی دیگر در رنگدانه های زرد، سبز، قرمز و غیره. اغلب رنگدانه ها قطری کمتر از 100 نانومتر دارن. اما بعضیشون تا بیش از 700 نانومتر قطر نیز دارند.

هشدار: هر چه قطر ذرات تاتو کمتر باشه، فعالیت اون ها در سیستم لنفاوی بیشتر خواهد بود. به ویژه، ذرات کربن سیاه که در صنعت لاستیک سازی (برای مثال، تایر) کاربرد داره. جدا چرا اجازه بدیم یه همچین موادی داخل بدن بشن؟

بهترین مرکز لیزر: تخریب سلول های سالم با جوهر تاتو

رسوب ذرات تاتو چه بلایی بر سر پوست می آورد؟

ذرات تاتو رفته رفته در سلول های فاگوسیت زیرپوستی گیر می افتند. برای مثال، در فیبروبلاست ها، ماکروفاژ، و سلول های ماست سل (آزاد کننده هپارین و هیستامین و ایجاد کننده واکنش های آلرژیک). هر یک از این سلول ها یک سری وظایف رو در حفظ ایمنی پوست و سیستم لنفی برعهده دارن. ممکنه تاتوی روی بازو کردین.

اگه بعد از چند سال دیدین یهویی زیربغل شما ورم کرده و درد شدید دارین، می تونه از تداخل در عملکرد همین سلول ها و سیتم لنفاوی زیربغل باشه.

بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ: چگونگی تعامل با تاتو

طول موج های لیزری به لحاظ عمق نفوذ در پوست با هم تفاوت دارن. لیزر کیوسوییچ از امواج اکوستیک-نوری بهره می بره. به عبارتی، جذب تشعش نوری امواج صوتی رو ایجاد می کنه. این صوت در کسر میلیارد در ثانیه تولید و سبب ایجاد گرمای شدید (بیش از 300 درجه سانتی گراد) روی ذرات تاتو میشه. این گرما برای رسیدن به ذراتی که در عمق پوست جا خوش کردن لازمه.

کار لیزر اینه که ساختار و ترکیب شیمیایی ذرات تاتو رو میشکنه و به ذرات مطلوب تر تبدیل میکنه. یعنی، از حالت مضر درمیاره. غشاء سلول هایی که تاتو در اونها نفوذ کرده پاره شده و ذرات تاتو آزاد و به سطح پوست کشانده میشن. این ذرات آزاد شده از راههای مختلفی از بدن دفع میشن: برای مثال، سیستم لنفی که اون ها رو به عنوان مواد دفعی میشناسه، دفع بیرونی از پوست.

لینک پرسش و پاسخ درباره لیزر کیوسوییچ: مراقبت ها، دارو …

دوستان? دنیای لیزر دنیای کوچکی نیست چون با سلامت ما سروکار داره. هر مطلب ما به بعضی جنبه های لیزر کیوسوییچ می پردازه. برای اینکه بیشتر بدونین، لینک زیر رو کلیک کنین.?

[su_button url=”goo.gl/DxkjPE” target=”blank” style=”3d” background=”#f18c8b” color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک درونی پاسخ و پرسش درباره لیزر کیوسوییچ[/su_button]

آدرس و شماره های تماس بهترین مرکز لیزر تاتو تهران

دوستان. تمام خدمات پاکسازی تاتو/ خالکوبی با لیزر کیوسوییچ در مرکز زیر ارایه میشه.

لطفا پایین این صفحه رو ببینین?????????

?????

??
?

? دنیای تازه ای از حس امنیت و سلامت با لیزر کیوسوییچ!
???
??????
?????????

[su_button url=”goo.gl/DxkjPE” target=”blank” style=”3d” background=”#f18c8b” color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک درونی پاسخ و پرسش درباره لیزر کیوسوییچ[/su_button]

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

لینک منبع 4

دوستان. تمام خدمات پاکسازی تاتو/ خالکوبی با لیزر کیوسوییچ در مرکز زیر ارایه میشه.

لطفا پایین این صفحه رو ببینین?????

 

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments