بهترین مراکز پوست و زیبایی کرمان

[su_animate type=”fadeIn” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

مراکز پوست و زیبایی

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_heading]

بهترین مراکز پوست و زیبایی کرمان

[/su_heading]


[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”انتخاب داروخانه ی مناسب” state=”close” ]

10 نکته ی کلیدی در مورد یک داروخانه ی حرفه ای

انتخاب داروخانه ی مناسب

هنگامی که قصد دارید تا داروخانه ای مناسب برای خود انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که بزرگتر همیشه بهتر نیست، در طی تحقیقاتی در سال 2003 مشخص شد که در یکی از ایالات آمریکا، داروخانه ای کوچک به دلیل برخورد عالی پرسنلش با مشتریان به عنوان پر کار ترین و پر درآمد ترین داروخانه شناخته شد.

از دیگر عوامل مهم و موثر در انتخاب یک داروخانه، نوع نیاز افراد به داروخانه است. گاهی شما نیاز دارید تا به داروخانه ای شبانه روزی و یا داروخانه ای کوچک و دنج در گوشه ای مراجعه کنید.

دکتر مالیکا مارشال در این مورد توصیه هایی دارد؛

سوال: چه نکاتی در انتخاب یک داروخانه مهم هستند؟ آیا آن ها همانند یکدیگر نیستند؟
  • خیر- مطالعات نشان می دهند که رقابت و میزان خدمات دارو خانه ها با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. و این موضوع برای سلامت خود و خانوادهی تان کاملا اهمیت دارد. زیرا در صورت دسترسی داشتن به یک داروخانه ی مناسب در هر زمان، این سلامت را برای خود و خانواده تان تضمین می نمایید. درمان با استفاده از داروها ، مانند سرمایه گذاری برای سلامتتان است. و شما به تضمینی قطعی برای رسیدن به سلامتی نیاز دارید.
سوال: عوامل کلیدی در انتخاب یک داروخانه چیست؟
  • یکی از مسائل مهم در انتخاب یک داروخانه ی خوب، مکان آن است. معمولا وجود یک داروخانه ی نزدیک همیشه بهتر از وجود یک داروخانه ی دور از خانه است.
  • از دیگر عوامل مهم در انتخاب صحیح یک داروخانه، نیاز شدید افراد برای تحویل داروهای تجویزی سریع و با دقت بالا است. هنگامیکه پرسنل یک داروخانه زمانی خاص را برای شما تعیین می کنند ، باید درست در همان زمان و بدون معطلی دارو را برای شما مهیا سازند.
  • ارتباط راحت و صمیمی میان پرسنل و مشتری ها بسیار اهمیت دارد.
سوال: انتظارات مهم و اساسی از داروخانه ای خوب و حرفه ای چیست؟
  • مسئله ی مهم که بر همه ی موارد یاد شده ارجعیت دارد، اطلاعات پرسنل داروخانه برای تهیه ی داروها در داروخانه است. آن ها باید به راحتی بتوانند اطلاعاتی جامع و عالی در مورد اسم، نحوه ی استفاده از داروی یاد شده، نحوه ی پیدا کردن و ساخته شدن دارو، و عوارض جانبی داروها را بدانند.
  • در صورتیکه یکی از بهترین داروخانه ها را پیدا کردید، به راحتی می توانید از توصیه های پرسنل مجرب آن داروخانه استفاده نمایید. آن ها معمولا در کنار داروی تجویز شده برای شما، داروهای دیگری را نیز در نظر می گیرند و با علم به اینکه این دارو ها در صورت مصرف همزمان باعث ایجاد عارضه ای نمی شوند، آن ها را به شما توصیه می کنند.
سوال: هنگامیکه فردی داروخانه ای مناسب برای خود می یابد، باید برای تمام نیازهای تجویزی دارو یا غیر تجویزی دارو به آن محل مراجعه نماید. چرا؟
  • یکی از مهمترین این دلایل این است که، داروخانه ای که شما سال ها با آن در تماس هستید، به تمام اطلاعات مفید از شما و خانواده تان مسلط است و از شما و سلامتتان اطلاعات کامل دارد. وظیفه ی آن داروخانه است که از تمام خطرات یک دارو مطلع باشد.
  • همچنین معمولا مشتریان قدیمی و همیشگی یک داروخانه، خدمات بهتری از آن داروخانه دریافت می کنند.
سوال: آیا فروشگاه های زنجیره ای انتخاب بیشتر وخدمات بهتری برای تهیه ی دارو ارائه نمی دهند؟ مزایا و معایب دارو خانه و فروشگاه های زنجیره ای در تهیه ی دارو چه چیز هایی هستند؟
  • تحقیقات نشان می دهد که، به طور کلی، داروخانه های مستقل و جدا معمولا خدمات عالی تر، سریعتر و با دقت تری به مشتریان ارائه می دهند. یکی از دلایل مهم در این مورد این است که شما در عموم مشکل خود را برای تهیه ی دارو مطرح نمی نمایید.
سوال: آیا هزینه ی دارو ها در داروخانه ها متفاوت هستند؟
  • بله – مردم معمولا با توجه به وضعیت مال خود به انتخاب داروخانه اقدام می کنند.

[/toggle]

[toggle title=”در این قسمت به معرفی چند داروخانه ی مطرح در کرمان می پردازیم ” state=”open” ]

در این قسمت به معرفی چند  داروخانه ی مطرح در کرمان می پردازیم ( به این نکته توجه داشته باشید که این لیست تنها تعدادی از داروخانه ها را نام می برد و به همه ی آن ها پرداخته نشده است)

  • داروخانه ی آزادی در کرمان
  • داروخانه ی امید در کرمان
  • داروخانه ی امام رضا در کرمان
  • داروخانه ی آفتاب در کرمان
  • داروخانه ی دکتر بهبودی نژاد در کرمان
  • داروخانه ی دکتر آقاخانی در کرمان
  • داروخانه ی دکتر اسدی پور در کرمان

[/toggle]

[yop_poll id=”7″]

[/su_note]

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”7 نکته ی اساسی در انتخاب یک کلینیک پوست، مو و زیبایی” state=”close” ]

7 نکته ی اساسی در انتخاب یک کلینیک پوست، مو و زیبایی

7 نکته ی اساسی در انتخاب یک کلینیک پوست، مو و زیبایی

پیدا کردن یک کلینیک پوست ، مو و زیبایی یکی از مواردی است که به علت ارتباط طولانی مدت با آن کلینیک بسیار اهمیت دارد.

یک کلینیک پوست و موی حرفه ای باید قادر باشد که به رفع مشکلات فیزیکی، دارویی، افزایش سن و لیزر موهای زائد کاملا تسلط داشته باشند. زیرا درمان های پوستی به زمان و هزینه ی زیادی نیازمند هستند.

در صورتیکه تنها با توجه به هزینه ی درمان کلینیک پوست و موی خود را انتخاب نمایید، در این صورت هزینه و زمان بیشتری را باید برای درمان صرف نمایید. زیرا در صورتیکه فقط هزینه ی عمل های زیبایی یک کلینیک کم باشد، ولی ایمن ، موثر و حرفه ای نباشد، برای افراد معمولا هزینه ی بیشتری در بر خواهد داشت.

[/toggle]

[toggle title=”در این قسمت به توضیح مهمترین موضوعات درمورد انتخاب یک کلینیک پوست و مو ی حرفه ای می پردازیم.” state=”open” ]

7 نکته ی اساسی در انتخاب یک کلینیک پوست، مو و زیبایی
در این قسمت به توضیح مهمترین موضوعات درمورد انتخاب یک کلینیک پوست و مو ی حرفه ای می پردازیم.
  1. مکان و موقعیت کلینیک – اکثر درمان های پوستی به جلسات درمانی مختلفی نیازمند است. به همین دلیل انتخاب کلینیکی که دسترسی به آن کاملا ساده و آسان باشد بسیار اهمیت دارد. این موضوع سبب می شود تا در وقت شما کاملا صرفه جویی شود. و شما با خیال راحت تر به برنامه های خود رسیدگی نمایید.
  2. مشاوره ی رایگان – یکی از بهترین خدمات یک کلینیک مشاوره ی رایگان آن است. آن ها با آغوش باز به اطلاع رسانی کامل شما در مورد موضوعات مختلف پزشکی و درمانی پوست می پردازند. و اینگونه شما را قبل از انجام هر عمل زیبایی و پوستی برای حفظ زمان و پول تان راهنمایی می کنند.
  3. اطلاعات پزشکی به طور آنلاین و در اینترنت – اکثر کلینیک های زیبایی می دانند که مشتریان خود را می توانند تا حد زیادی توسط اینترنت و به صورت آنلاین بدست آورند و از این طریق درآمد زایی بیشتری داشته باشند. همچنین آن ها به راحتی به طور آنلاین وقت می گیرند و برنامه و جلسات درمانی را تنظیم می کنند که سبب تسریع در روند انجام کار ها می گردد.
  4. تکنسین های مجرب با مدارک تخصصی – از تسلط تکنسین بر وسیله و روشی که برای شما انجام می شود، مطمئن شوید. به مدارک موجود بر روی دیوار کلینیک ها نشان دهنده ی مدرک تخصصی تکنسین ها ست توجه کنید. یک کلینیک حرفه ای معمولا تعداد زیادی تکنسین مجرب دارد.
  5. مجرب بودن کلینیک – یک کلینیک حرفه ای باید میزان بسیار زیادی درمان در زمینه های مختلف انجام داده باشد و به آن کاملا مسلط بوده و مجرب باشد.
  6. هزینه مناسب و معقول – یک کلینیک حرفه ای باید برای تمام اقشار جامعه بنا شده باشد. در واقع هزینه ای که برای تعداد جلسات درمانی در نظر گرفته می شود باید معقول و قابل پرداخت برای بیشتر اقشار جامعه باشد.
  7. بیمه – حتما قبل از اینکه توسط یک کلینیک مورد درمان قرار بگیرید، از تقبل بیمه توسط آن کلینیک مطمئن شوید. برای اطمینان از این موضوع به راحتی می توانید در جلسهی مشاوره آن را مطرح سازید.

کلینیک تخصصی دکتر محمد علی کریمیان در کرمان یکی از عالی ترین کلینیک های پوست، مو و زیبایی  در شهر کرمان است.

نشانی و تماس با بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و زیبایی در کشور

[/toggle]

[/su_note]

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”نکاتی اساسی در انتخاب یک سالن زیبایی منحصر به فرد” state=”close” ]

نکاتی اساسی در انتخاب یک سالن زیبایی منحصر به فرد

نکاتی اساسی در انتخاب یک سالن زیبایی منحصر به فرد

  1. بررسی میزان انجام کارهای مختلف توسط یک سالن زیبایی – قبل از اینکه به یک سالن زیبایی مراجعه نمایید بهتر است تا لیست اعمال و خدمات یک سالن را چک کنید. سالن های زیبایی معمولا تمام موارد و خدمات زیبایی را در راستای آرایش صورت، مانیکور، پدیکور، درمان های پوستی، وکس کردن، ماساژ، رفلکسولوژی و اکیوپانکچر ارائه می نمایند. در صورت داشتن اطلاعات کافی در مورد درمان مورد نظر و انتخاب آن در سالن زیبایی تان ، شما رابطه ای عالی با درمانگرتان برقرار خواهید کرد.
  2. محل و موقعیت سالن زیبایی – شما ترجیح می دهید که سالن زیبایی مد نظرتان نزدیک به خانه و یا محل کارتان باشد؟ آیا این سالن محل مناسبی برای پارک کردن ماشین دارد یا خیر؟ چطور می توان خود را به محل رساند؟
  3. هزینه – واضح است که انتخاب شما از یک سالن زیبایی باید بر اساس هزینه های شما باشد. البته به این معنا نیست که باید ارزان هم باشند. آیا شما به دنبال درمانی ساده هستید و یا به دنبال محلی لوکس با خدمات جانبی هستید؟
  4. کیفیت کار – اگر شما به دنبال سالن زیبایی ارزان قیمت هستید، به یک سالن زیبایی مراجعه نمایید که همه اماتور هستند و کیفیت کارشان بسیار پایین است. اما در صورتی که به دنبال ماساژ و درمان های زیبایی خلاقانه ای هستید، حتما به یک سالن زیبایی با هزینه ای معقول مراجعه نمایید.
  5. تمیزی و پاکیزگی سالن زیبایی – در اولین جلسه ی مشاوره با آرایشگر خود، شما به اطراف نگاه می اندازید و از خود می پرسید که ؛ آیا این مکان تمیز است؟ آیا بوی خوشی به مشام می رسد؟ آیا پرسنلی که در محل کار می کنند، راحت و بدون استرس به فعالیت های خود می پردازند ویا جوی سرشار از هیاهو و استرس است ؟ آیا وسایل موجود در کلینیک تمیز و قابل اطمینان هستند؟ برای مثال تاتو باید کا ملا تحت شرایط خاص و استریل انجام شود.
  6. سوال پرسیدن از دوستان در مورد بهترین سالن زیبایی – یکی از راه های کاهش تعداد سالن های زیبایی مورد اعتمادتان پرسیدن از دوستان و آشنایان است. همچنین چک کردن اینترنت نیز در این امر کمک می کند.

شما چطور سالن زیبایی خود را انتخاب می کنید؟

[/toggle]

[toggle title=”لیست تعدادی از سالن های زیبایی معروف در شهر کرمان” state=”open” ]

لیست تعدادی ازسالن های زیبایی معروف در شهر کرمان ( این لیست تنها تعدادی از سالن های زیبایی را در بر می گیرد و نه تمام موارد را در شهر کرمان)

  • سالن زیبایی شمیر در کرمان
  • سالن زیبایی آناهید در کرمان
  • سالن زیبایی رویال ونوس در کرمان
  • سالن زیبایی پرنسس در کرمان
  • سالن زیبایی سارا خداد در کرمان
  • سالن زیبایی روحی در کرمان
  • سالن زیبایی خانم گل در کرمان
  • سالن زیبایی گل پریا در کرمان

[/toggle]

[yop_poll id=”8″]

[/su_note]

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”چگونه کلینیکی برای لیزر موهای زائد انتخاب کنیم؟” state=”open” ]

لیزر IPL

چگونه کلینیکی برای لیزر موهای زائد انتخاب کنیم؟

لیزر موهای زائد یکی از درمان های محبوب برای رفع موهای زائد است. که تقریبا برای تمام قسمت های بدن استفاده می شود. این فرآیند معمولا در مراکز و کلینیک های زیبایی تحت نظر پزشکی مجرب و متخصص با کمترین عوارض جانبی انجام می شود. انتخاب یک کلینیک مناسب برای لیزر موهای زائد خطرات ناشی از لیزر موهای زائد را تا حد زیادی کاهش می دهد.

  1. در جلسه ی مشاوره ی آغازی از پزشک خود بپرسید که چه کسی بر درمان و رفع موهای زائد با لیزر نظارت دارد؟ – حتما از مجرب بودن و داشتن برد تخصصی در انجام لیزر موهای زائد، توسط تکنسین و یا پزشک خود، مطمئن شوید.
  2. در مورد دستگاه لیزر مورد استفاده در کلینیک مورد نظر خود اطلاعات کافی بدست آورید. این روزها انواع مختلفی از لیزر در بازار وجود دارند. با داشتن اطلاعات کافی در مورد لیزر موهای زائد کاملا از این موضوع مطمئن شوید.
  3. از مجرب و متخصص بودن پزشک تان در این رشته اطمینان حاصل نمایید.
  4. از کلینیک لیزر موهای زائد ی که برای انجام لیزر خود انتخاب کرده اید، بخواهید تا عکس های قبل و بعد از لیزر موهای زائد را به شما نشان دهد.
  5. قبل از اقدام به لیزر موهای زائد حتما برای مشاوره با پزشک خود آماده شوید. – این موضوع سبب می شود تا شما در صورت داشتن سوالات زیاد به راحتی آن ها را از پزشکان در طی جلسه بپرسند.
  6. کسب اطلاعات کافی در مورد نحوه ی انجام لیزر موهای زائد و هزینه های احتمالی برای آن بسیار اهمیت دارد.

یکی از شعب تخصصی لیزر موهای زائد زیبان ( آلومینا ) در شهر کرمان تحت نظر دکتر محمد علی کریمیان است که این کلینیک به دستگاه لیزر دایود سوپرانوی آمریکا مجهز است.

نشانی و تماس با بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و زیبایی در کشور

[/toggle]

[/su_note]

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”اقلیم و آب و هوای کرمان” state=”open” ]

اقلیم و آب و هوای کرمان

اقلیم و آب و هوای کرمان

شهر کرمان در جنوب شرقی ایران قرار گرفته است و به دلیل وجود ارتفاعات این لیزر بر رشته کوه های مرکزی ایران ، دارای آب و هوایی متفاوت و درخور توجه است. این رشته گوه ها  از آذربایجان تا بلوچستان کشیده شده اند. بنابراین آب و هوای رمان اینگونه است که؛ در شمال و شمال غربی  و مرکزی کرمان، آب و هوا خشک است. در جنوب . جنوب شرقی آب و هوا گرم و مرطوب است. کرمان به علت در برداشتن انبوه خاک و شن ، رطوبت هوایش تقلیل یافته است.

بنابراین در کرمان اکثر افراد دارای موهایی زبر و پوست هایی سبزه هستند. بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد در شهر کرمان، لیزر دایود است.  چرا که این دستگاه با داشتن طول موج های بلند و کوتاه برای افراد با پوست های تیره با زنگ پوست های 3 و 4 بسیار مناسب است.

نشانی و تماس با بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و زیبایی در کشور

[/toggle]

[/su_note]

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]

نحوه ی لیزر موهای زائد

[/box]

منابع

  1. http://www.cbsnews.com

  2. https://www.bradfordskinclinic.com

  3. http://beauty.allwomenstalk.com

  4. http://www.wikihow.com

  5. http://www.irimo.ir

محقق : میترا کرمانیان

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments