مراکز تخصصی و زیبایی در یزد | متخصص پوست یزد

[su_animate type=”fadeIn” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

فاکتور های مهم برای انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_heading]

کلینیک های پوست و مو – فاکتور های مهم برای انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو

[/su_heading]

در این روزها که رقابت در بین متخصصین بسیار زیاد است و بیش از پیش مردم به پوست و موی خود توجه نشان می دهند، برای داشتن بهترین کلینیک ها روش ها و کارهای بسیاری باید انجام داد.  باید کاملا جذاب و دلپذیر بود. مردم به دنبال مهارت و تخصص پزشک در عرصه ی پوست و مو هستند و برای داشتن این شرایط تا جای ممکن تلاش می کنند.

این روز ها افراد همه به دنبال داشتن پوستی زیبا و خوب هستند و برای جذب افراد به کلینیک باید نکته هایی بسیار مهم را دنبال نمود.

خانم ها و آقایان برای تزریق ژل، بوتاکس و زیبا سازی پوست با لیزر نقشه های فراوان می کشند.

افراد برای داشتن بدن لاغر و تراشیده دست به لیپوساکشن، لیپولیز ، لیپوماتیک و کویتیشن می زنند. خالکوبی های خود را با لیزر از بین می برند. پوست خود را با لیزر لیفت می کنند و غیره. همه و همه این روزها بسیار بر روال زیبایی افراد تاثیر گذاشته است.

زیبایی از دید افراد با گذشت زمان تغییر یافته است. معنای زیبایی شکلی جدبد به خود گرفته است.

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”نقش یک کلینیک پوست عالی و حرفه ای بر زیبایی افراد” state=”close” ]

نقش یک کلینیک پوست عالی و حرفه ای بر زیبایی افراد

نقش یک کلینیک پوست عالی و حرفه ای بر زیبایی افراد

افراد با انواع مختلف رنگ پوست ، مو و نوع پوستی وجود دارند. یک کلنیک پوست خوب باید مجهز به امکانات لازم برای درمان پوست های خشک، چرب، پوسته پوسته، پیر و پوست ترکیبی باشد. حتی پوست هایی که دچار کک و مک ، خطوط ریز، آکنه، زخم، لکه های سیاه، و وجود رنگدانه های بیش از حد بر پوست هستند نیز توسط یک کلینیک حرفه ای باید درمان شود.

یک کلینیک برای رسیدن به این سطح بالا از کار باید راه درازی را پشت سر بگذارد. باید به مشتریان خود اطمینان دهد که از تکنسین ها ، اوپراتورها و کارشناسان ماهر و با تجربه ای را درخدمت دارد و برای امنیت آن ها تا جای ممکن تلاش می کند. باید سطح دانش و اطلاعات خود را از تمام راه های درمانی پوست و مو به بیماران نشان دهند و توانایی خود را در تحلیل نوع پوستی به افراد نشان دهند.

خدمات درمانی

قبل از اینکه شما کلینیک مورد نظر خود را انتخاب نمایید باید مطمئن شوید که آن کلینیک سرویس ها و خدمات مورد نظر شما را انجام می دهد یا خیر….

بنابراین یک کلینیک حرفه ای انواع خدمات پوستی و مویی را باید برای مشتریان مهیا سازد.  برای مثال؛ یک کلینیک با تجربه و محبوب باید انمواع درمان ها را برای افراد مانند درمان ریزش مو، رفع موهای زائد، درمان رفع آکنه؛ و به همین ترتیب می توان ادامه داد تا جایی که بی پایان باشد و به همین دلیل باید از تمام خدمات یک کلینیک و سطح دانش متخصصین مشغول به کار در آن کلینیک توسط مشتریان حتما بررسی گردد.

تجربه ی تکنسین ها و کارمندان یک کلینیک

قبل از اینکه شما به هرگونه درمانی اقدام نمایید باید آن را مورد تجزیه و تحلیل بسیار قرار دهید و با پزشک متخصص خود در جلسه ی مشاوره مطالب را مورد بررسی قرار دهید؛ برای مثال تمام موارد میزان موفقیت، عوارض جانبی، مزایا و فواید یک روش و غیره را با پزشک خود در جریان بگذارید. برای رسیدن به نتایجی عالی، سریع و مثبت برای بیماران، یک کلینیک حرفه ای به انجام بهترین راه ممکن برای مراقبت های حرفه ای اقدام می کند.

وجود تجهیزات و ابزارهای پیشرفته

مراکز و کلینیک های تخصصی برای رسیدن به موفقیت باید از بهترین تجهیزات و ابزار ها برای ارائه ی بالاترین سطح خدمات استفاده نمایند. تکنسینی که با این ابزارها کار می کند باید کاملا با تجربه و ماهر باشد و در صورت بروز مشکل باید بداند که چطور با آن دست گاه کار کند و یا در صورت آسیب رسیدن به پوست باید قادر به درمان پوست باشد.

کلینیک حرفه ای با هزینه های کاملا مناسب

کلینیک های حرفه ای باید معمولا کاملا مقرون به صرفه و با دسترسی سریع باشند. این موضوع بسیار اهمیت دارد که در اولین جلسه تمام موارد مانند؛

  • هزینه ی کامل درمان
  • مدت زمان درمان
  • تعداد جلسات درمان
  • تمام هزینه های جانبی

برای بیماران شفاف سازی گردد تا افراد در پایان درمان دچار گیجی و شوکه شدن از هزینه ها نگردند. پزشکان همچنین باید داروهایی برای مراقب و نگهداری از شرایط به بیماران تجویز نمایند که برای افراد مقرون به صرفه باشد و فرد توانایی خرید و استفاده ی آن را در خانه داشته باشد.

تمام این نکات از موارد مهم و ضروری برای افراد برای رسیدن به بهترین نتایج بوده است.

[/toggle]

[toggle title=”کلینیک های پوست و مو در یزد” state=”open” ]

کلینیک های پوست و مو در یزد

کلینیک های پوست و مو در یزد

در این قسمت تنها به معرفی چند تن از پزشکان متخصص در شهر یزد می پردازیم ( این لیست شامل تمام پزشکان متخصص در شهر یزد نیست).

متخصص پوست، مو و زیبایی_  کلینیک او مجهز به دستگاه های روز برای

  • درمان چاقی با لیزر،
  • جوانسازی و لیفت پوست با لیزر
  • رفع خالکوبی با لیزر
  • رفع موهای زائد با لیزر

است.

دکتر نور بالا تفتی

کلینیک ساختمان پزشکان امید در یزد – متخصص در درمان بیماری های پوستی ( درمانولوژی)

دکتر محمد باقر الاولیا – فوق تخصص روماتولوژیست

دکتر پریچهر کفایی – متخصص پوست ، مو و زیبایی

[/toggle]

[yop_poll id=”4″]

[/su_note]

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″][toggle title=”10 نکته ی کلیدی در مورد یک داروخانه ی حرفه ای” state=”close” ]

10 نکته ی کلیدی در مورد یک داروخانه ی حرفه ای

10 نکته ی کلیدی در مورد یک داروخانه ی حرفه ای

رشته ی داروسازی این روز ها برای دانشجویان بسیار رونق یافته است. انتخاب یک داروخانه مناسب تصمیمی بسیار مهم برای تهیه ی دارو است. در این قسمت نکاتی بسیار مهم برای داشتن و انتخاب داروخانه ای حرفه ای به شما گفته خواهد شد؛

  1. دسترسی آسان و ساده ی داروخانه – یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب داروخانه، در دسترس بودن آن است. که دارای چند جنبه قابل توجه است:
  • شما از نزدیک بودن یک داروخانه به محل زندگی خود معمولا بسیار راضی و خرسند می شوید. هیچگاه یک فرد بیمار توانایی رفتن به داروخانه ی دور برای تهیه ی دارو را ندارد.
  • ساعات کاری داروخانه – همچنین برای شما بسیار اهمیت دارد که بدانید، داروخانه ساعات مناسب و معقولی برای عمل دارد. شما به یک داروخانه 24 ساعته حتما لازم ندارید ( اما می تواند یکی از خدمات آن داروخانه باشد.) اما میخواهید مطمئن شوید که داروخانه حداقل 8 صبح باز و ساعت 7 بعد از ظهر بسته است.
  1. بیمه
  • بیمه نسخه های پزشکی به طور دائم – شما می خواهید مطمئن شوید که آیا دارو خانه ی انتخابی شما برنامه های بیمه را می پذیرد یا خیر! برنامه ها و تعرفه های بیمه به طور مداوم در حال تغییر و تحول است. اگر از پذیرش این تعرفه های بیمه توسط داروخانه ی خود مطمئن هستید ، دیگر نیازی به نگرانی نیست.
  • مدیکر و مراقبت های دارویی D : اگر شما یک گیرنده ی مدیکر لازم دارید، مطمئن شوید که داروخانه تمام برنامه ی مراقبت های دارویی را می پذیرد. گاهی هزینه ها متفاوت می شوند و شما نیاز دارید تا مطمئن شوید در صورت تغییر برنامه مراقبت های دارویی تان نیاز به تغییر داروخانه نیست.
  1. خدمات بدون بیمه
  • از داشتن خدمات بدون بیمه در آن داروخانه نیز مطمئن شوید تا با خیال راحت تر در صورت نداشت بیمه به آن مکان مراجعه نمایید.
  1. از اینکه داروخانه ی انتخابی تان به شما در مورد داروی مد نظرتان مشاوره می دهد مطمئن شوید…
  2. هنگامیکه داروی جدیدی در کنار داروی انتخابی تان استفاده می شود، در دارو خانه ی مد نظرتان پیدا شود و نیازی نباشد تا برای تهیه ی آن به داروخانه ای دیگر بروید.
  3. پزشکان داروساز با تجربه و با اطلاعات بسیار در محل داروخانه حاضر باشند. تکنسین های خوش برخورد با اطلاعات بالا به کار مشغول باشند.
  4. یک داروخانه ی حرفه ای باید همیشه دارای میزان و مقدار بالایی از یک دارو برای رفع نیاز بیماران باشد. تا نیازی به پس زدن بیمار به علت تمام شدن دارو نباشد.

[/toggle]

[toggle title=”در این قسمت به معرفی چند دارو خانه ی حرفه ای در یزد می پردازیم ” state=”open” ]

در این قسمت به معرفی چند دارو خانه ی حرفه ای در یزد می پردازیم ( این لیست شامل تمامی دارو خانه ها نمی باشد. )

داروخانه ی دکتر حیدری

دارو خانه ی دکتر فخار

داروخانه ی دکترر موسوی

داروخانه ی دکتر رشیدی

[/toggle]

[yop_poll id=”5″]

[/su_note]

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”چگونه سالن آرایشی حرفه ای و موفق داشته باشیم؟” state=”close” ]

چگونه سالن آرایشی حرفه ای و موفق داشته باشیم؟

چگونه سالن آرایشی حرفه ای و موفق داشته باشیم؟

  1. دسترسی و موقعیت یک سالن زیبایی بسیار اهمیت دارد. – بسیار مهم است که سالن انتخابی دارای جای پارک مناسب برای ماشین، مسیری مستقیم با آدرسی مناسب باشد که به راحتی توسط افراد پیدا شود.
  2. سالن حرفه ای باید دارای کادر و پرسنلی مجرب و حرفه ای باشد. افرادی که به ارائه ی خدمات در این محل می پردازند باید بسیار خوشرو و خوش برخورد باشند.
  3. پرسنل سالن ها باید برای هر کار زیبایی مدرک تخصصی و جداگانه ای داشته باشند. برای مثال: مدارک تخصصی رنگ، مدارک تخصصی برداشتن ابرو و غیره داشته باشند.
  4. کادر یک آرایشگاه و سالن زیبایی حرفه ای باید همیشه به روز باشد.
  5. در صورت نیاز برای مشتریان خود توضیحاتی در مورد نحوه ی عملکرد ماده و یا روش بدهند.
  6. قبل از انجام هر کاری با مشتری در مورد رنگ پوست و مدل مو و آرایشش و فصل و هوای مناسب برای فرد، صحبت هایی شود.
  7. ظاهر سالن زیبایی در انتخاب آن بسیار اهمیت دارد.
  8. داشتن مدارک خارجی و تخصص های متفاوت باعث ایجاد اطمینان کافی برای فرد خواهد شد.

[/toggle]

[toggle title=”در این قسمت به معرفی چند آرایشگاه در شهر یزد می پردازیم ” state=”open” ]

در این قسمت به معرفی چند آرایشگاه در شهر یزد می پردازیم ( این لیست تنها تعدادی از سالن های زیبایی موجود در شهر یزد است).

سالن زیبایی میخک طلایی

سالن زیبایی آنیتا

سالن زیبایی حدیث

سالن زیبایی بانو مهدیان

سالن زیبایی سایه

سالن زیبایی زهره

سالن زیبایی مژان

سالن زیبایی سایا

[/toggle]

[yop_poll id=”6″]

[/su_note]

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”10 نکته ی اساسی که شما باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید” state=”close” ]

لیزر IPL

10 نکته ی اساسی که شما باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید

آیا می دانستید که لیزر موهای زائد ماه ها طول می کشد؟

آیا می دانستید که در صورت برنزه کردن پوست خود، قادر به لیزر موهای زائد نیستید؟

آیا می دانستید که لیزر موهای زائد گاهی سبب افزایش موهای زائد شما می شود؟

لیزر موهای زائد روشی موثر و ایمن برای از بین بردن موهای زائد ناحیه ی تناسلی، زیر بغل، پاها، قفسه ی سینه، پشت و حتی صورت است. این روش برای هر کسی توصیه نمی شود.

  1. لیزر موهای زائد از پرتوهای نوری منسجمی تشکیل شده است که توسط رنگدانه های موجود در پوست جذب می گردد. اگر موها رنگدانه نداشته باشند ( مانند، موهای سفید، بلوند، قرمز روشن، خاکستری) لیزر به خوبی بر پوست عمل نخواهد کرد. چرا که با جذب این پرتو ها با ضربه یا پالس های نوری شدید در ریشه و فولیکول مو گرما تولید می شود و ریشه ی موها را می سوزاند.
  2. هر چه پوست شما تیره تر باشد، ریسک و خطر آسیب و سوختگی پوست شما بالاتر است. در واقع لیزر رنگدانه ها را هدف می گیرد ( چه این رنگدانه های در پوست باشند و چه آن ها در مو قرار داشته باشند). بنابراین در صورت تیره بودن بیش از حد پوست احتمال جذب شدن پرتوهای نوری لیزر توسط رنگدانه های موجود در پوست نیز بالاست.
  3. شما نمی توانید قبل و بعد از لیزر موهای زائد به هر طریقی به برنزه کردن پوست خود اقدام نمایید. زیرا دوباره موضوع تیرگی پیگمنت یا رنگدانه های پوستی تکرار می شود و فرد در معرض سوختگی قرار می گیرد.
  4. انتخاب یک کلینیک در رفع موهای زائد بسیار اهمیت دارد. به یاد داشته باشید برای جلوگیری از ایجاد عوارض احتمالی به پزشکی متخصص مراجعه نمایید. باید در مقابل تمام عوارض این روش احساس ایمنی و امنیت داشته باشید.
  5. قبل از لیزر موهای زائد تمام قسمت های بدن به خصوص صورت، با پزشک خود در ارتباط باشید و او را از تمام داروهایی که مصرف می کنید، مطلع سازید. زیرا گاهی به دلایل هورمونی و یا مصرف دارویی خاص، با لیزر موهای زائد موهای آن قسمت از بدن افزایش می یابد و با در میان گذاشتن سابقه ی پزشکی خود با پزشکتان به راحتی می توان از وقوع چنین حوادثی پیشگیری نمود.
  6. شما باید به موهای زائد خود پس از لیزر اجازه دهید تا حداقل در حدود 2 هفته رشد کنند.
  7. قیمت لیزر موهای زائد از کلینیک به کلینیک دیگر متفاوت است. این تفاوت به دلیل نوع دستگاه، نوع مو، میزان تراکم موها، تعداد جلسات تعیین شده برای فرد و شخصی که به لیزر موهای زائد بدن شما اقدام می کند بستگی دارد.
  8. به این علت که جلسات درمانی متعددی برای رفع موهای زائد به طور دائمی با لیزر نیاز است، در بین جلسات فواصلی تعیین می گردد.
  9. از این موضوعات قبل از لیزر موهای زائد بدن خود اطمینان حاصل کنید؛
  • چه نوع دستگاه لیزری توسط آن ها برای شما مورد استفاده قرار می گیرد؟
  • بهترین نوع لیزر برای پوست شما چیست؟
  • چه عوارض احتمالی برای لیزر موهای زائد شما را تهدید می کند؟
  • چه مزایای دیگری برای شما خواهد داشت؟
  • به چه تعداد جلسه ی درمانی برای شما نیاز است؟

استفاده از لیزر نامناسب با تنظیمات نامناسب برای پوست مراجعین، سبب ایجاد تغییر رنگ در پوست، عمل نکردن لیزر برای پوست، درد و قرمزی، و حتی ایجاد اسکار و زخم ی شود.

  1. لیزر موهای زائد به علت تولید گرما و آسیب رساندن به فولیکول های مو کمی دردناک است. اکثر افراد درد لیزر را به اصابت یک کش به پوست توصیف می کنند.

[/toggle]

 

[/su_note]

منابع

[su_button url=”https://www.berkowits.in/blog/skin-clinic-important-factors-to-consider-while-choosing-the-best” target=”blank” style=”3d” background=”#f489ae” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 1[/su_button]

[su_button url=”http://www.wikihow.com/Choose-a-Pharmacy” target=”blank” style=”3d” background=”#f489ae” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 2[/su_button]

[su_button url=”http://www.lockhart-meyer.co.uk/how-to-start-a-successful-hair-or-beauty-salon/” target=”blank” style=”3d” background=”#f489ae” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 3[/su_button]

[su_button url=”http://thedermblog.com/2008/05/21/ten-things-you-should-know-about-laser-hair-removal/” target=”blank” style=”3d” background=”#f489ae” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع 4 [/su_button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments