بهترین روش رفع موهای زائد چانه چیست ؟

مزیت های لیزر

موهای زائد ناحیه چانه برای اقایان و خانمها خجالت اور و نامطلوب است ولی میتواند با روشی ایمن و موثر این  موها را برای همیشه کاهش داد و از رشد مجدد ان ها و حساسیت پوستی و موارد مشابه  پیشگیری نمود .

بیشتر خانمها در طی دوران یائستگی  موهای زائدی را در ناحیه چانه خود مشاهده میکنند که به دلیل سطح پایین هورمون  استروژتن و تحریک رشد موهای صورت است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رشد این موها در اقایان مسئله ای کاملا طبیعی است ولی مشکل از انجایی اغاز میشود که فرد میخواهد از شر این موها راحت شود و نمی تواند به سادگی به این هدف دست یابد .

در این پست به انواع روش های رفع موهای زائد چانه می پردازیم و بهترین را انتخاب  میکنیم :

رفع موهای زائد چانه با شیو 

شیو یا اصلاح روشی بسیار اسان  برای رفع موهای زائد است و بیشتر اقایان هم  به سراغ این روش می روند و در صورتی که پوست این افراد در معرض حساسیت و موهای زیر پوستی و موارد مشابه نباشد ،شیو گزینه خوبی برای انهاست

خانمها به میزان بیشتری به عوارض شیو این ناحیه حساسیند و به همین دلیل تناسب این روش برای انها خیلی کمتر است .شیو باعث بروز عوارضی مانند موهای زیر پوستی ،حساسیت  پوستی و خشکی میشود و ته ریش بوجود امده هم  در طی مدتی طولانی تر رشد میکند .بهترین روش رفع موهای زائد این ناحیه ،رفع انها به صورت عمقی و ریشه ای است نه سطحی .

رفع موهای زائد  چانه با اپیلاسیون

اثرات ناشی از اپیلاسیون  به نسبت شیو پایداری بیشتری دارند .البته بهتر است این کار در سالنهای زیبایی و توسط فردی حرفه ای صورت گیرد .

در این روش مومی داغ بروی ناحیه چانه مالیده میشود و سپس  توسط پارچه ای موهای این ناحیه کنده میشوند .بهترین مزیت اپیلاسیون در این است که موها را از ریشه جدا میکند و به همین دلیل رشد مجدد موها به دو تا سه هغته نیاز خواهد داشت .این روش کمی دردناک است ولی اگر ان را برای مدتی طولانی ادامه دهید به نتایج خوبی دست می یابید .

رفع موهای زائد  چانه با الکترولیز 

الکترولیز روشی دائمی برای رفع موهای زائد است و در ان در یک سوزن در هر فولیکول مو فروبرده میشود .این روش بسیار هزینه بر و زمان بر ست و برای نواحی بزرگ بدن کاربرد ندارد.

رفع موهای زائد چانه با لیزر 

ناحیه چانه از بهترین مناطق بدن برای لیزر موهای زائد است و مراجعین بسیاری هم دارد .در این روش پرتوهایی به فولیکول مو گسیل میشوند .معمولا خانمها نتایج خوبی از لیزر موهای این ناحیه میگیرند و از انجایی که موهای زائد چانه رنگ تیره ای دارند ،لیزر به خوبی انها را از بین میبرد .

تعداد جلسات لیزر درمانی ناحیه چانه با توجه به الگوی رشد موی فرد بین 4 تا 6 جلسه است .در صورتی که لیزر موهای این ناحیه موفق باشد ،فولیکولهای مو به خوبی نابود میشوند و امکان رشد مجدد موها به صفر میرسد .

هزینه لیزر موهای این ناحیه هم پایین است زیرا ناحیه کوچکی است .در صورتی که ابهامی در این زمینه دارید با یک متخصص مشورت نمایید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments