بهترین روش رفع موهای زائد برای روابط جنسی طولانی

بهترین روش رفع موهای زائد برای روابط جنسی طولانی

بهترین روش رفع موهای زائد

اگر علاقه ی شدیدی به رفع موهای زائد خود دارید، و از این موضوع به نفع روابط جنسی خود سود می برید، به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد بدن، درصد میل جنسی شما را بالا می برد. بهترین راه برای جذب رضایت همسر خود چیست؟ نظر شما چیست؟ از طفره رفتن بپرهیزید، بهترین راه برای رسیدن به نتیجه ای عالی، مراجعه به پزشکی متخصص است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وکس کردن

وکس کردن

بهترین روش رفع موهای زائد

نتیجه:

مطابق با بدن هر شخص، وکس کردن و یا موم انداختن موهای زائد در حدود 5 تا 6 هفته طول می کشد تا دوباره موها رویش داشته باشند. از این فرصت و وقفه برای داشتن روابط جنسی عالی استفاده کنید. قیمت و هزینه ی وکس کردن در سالن های مختلف متنوع است. و البته مسئله ی مهم تر وسعت سطح منطقه ی لیزر است.” اما شما باید بدانید هر ماه مقدار پول مشخصی را برای این کار باید کنار بگذارید.”

پس از وکس کردن فواصل و دوره ی زمانی روابط جنسی بین شما و همسرتان چقدر است:

پس از وکس کردن شما به 24 ساعت زمان برای داشتن روابط جنسی نیاز دارید. این زمان برای پوشیدن لباس زیر تنگ و یا در معرض نور شدید خورشید قرار گرفتن بسیار لازم است. اگر شما در همان روز با همسر و یا شریک زندگیان رابطه ی جنسی داشته باشید، ممکن است باکتری ها به منطقه ی مورد نظر وارد شوند و فرد را پس از چندی دچار مشکل کنند. حتی عرق کردن و مالیده شدن پوست نیز باعث صدمه به آن می شود.

آمادگی برای وکس کردن:

برای وکس کردن بسیار مهم است که یک چهارم موها بلند باشد، اگر این موها بلندتر باشد، بهتر است. برای کمک به رویش مجدد موها، شما باید چندین روز قبل از وکس کردن به اسکراب پوست بپردازید، و سلول های مرده سطح پوست را از بین ببرید. سعی کنید لباس های زیر نخی بپوشید و از هیچ روغن یا لوسیون در روز وکس استفاده ننمایید.

مجرب بودن پزشک:

از میزان وکسی که برای شما استفاده می شود، اطمینان حاصل نمایید. وکس سفت و سبز روی پوست بهتر عمل می کند و برای افراد با پوست حساس بسیار مناسب است. وکس های سبز موجود بر روی پوست مانند پلاستیک عمل می کنند. هر منطقه از پوست در حدود 15 دقیقه طول می کشد. اگر شما باکره هستید و قصد وکس کردن دارید، حتما قبل و بعد از وکس از کمپرس یخ استفاده نمایید. و کاملا در حدود 24 ساعت از هر گونه عرق کردن و سایر مسائل دور بمانید.

شیو کردن

شیو کردن یا تراشیدن موهای زائد

بهترین روش رفع موهای زائد

نتیجه ای که شیو کردن در پایان برای افراد دارد:

شیو کردن نتیجه ای موقتی در بردارد. از آن جا که موها تنها از سطح پوست رفع می شوند، پس از مدتی دوباره می رویند و در سطح پوست آشکار می شوند. و سریع تر از آنکه فکر کنید دوباره می رویند.

پس از شیو کردن فواصل و دوره ی زمانی روابط جنسی بین شما و همسرتان چقدر است:

درست مانند وکس کردن، شما باید یک روز به بدن خود اجازه دهید تا موها و پوست برای روابط جنسی آماده شود.

چگونگی عملکرد شیو کردن:

حتما برای داشتن شیوی تمیز، ژل یا کرم اصلاح استفاده نمایید. بهترین راه برای داشتن اصلاحی کامل، شیو کردن بدن تحت هوایی شرجی بسیار مهم و مطلوب است چرا که سبب نرم شدن فولیکول های مو شده و تمیزترین، و نزدیکترین شیو ممکن به پوست انجام خواهد شد.

تجربه ی کافی برای شیو کردن بدن:

همانطور که دستور کار این مسئله واقف هستید، در منطقه ی مورد نظر باید بسیار دقت به خرج داد. از روغن جوجوبا برای ملایم شدن پوست استفاده نمایید، این روغن به پ هاش   (PH)پوست بسیار نزدیک است.

لیزر موهای زائد

لیزر درمانی

بهترین روش رفع موهای زائد

نتیجه :

در این روش شما باید رضایت کامل خود را نسبت به انجام این کار نشان دهید. شما باید 6 تا 8 جلسه ی درمانی برای لیزر موهای زائد داشته باشید تا به نتیجه ی مطلوبی دست یابید. این جلسات بهتر است با فواصل 6 تا 8 هفته ای باشند.

پس از لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی و ژنیتال چه زمانی می توان رابطه ی جنسی با شریک زندگی خود برقرار کرد:

شما باید از عرق کردن در این ناحیه در حدود 24 ساعت اجتناب کنید. در این صورت شما باید حتما 24 ساعت از داشتن رابطه ی جنسی پرهیز نمایید.

آمادگی های قبل از لیزر موهای زائد:

قبل از لیزر موهای زائد، شما باید به طور کامل منطقه ی مورد نظر خود را شیو کنید و یا کامل بتراشید. قبل از لیزر و پس از لیزر حتما مطمئن شوید که حدود 2 تا 3 هفته از نور شدید خورشید اجتناب نمایید. اگر پوست شما حساس است، به یاد داشته باشید که بدن خود را در دو روز قبل از لیزر حتما شیو و بتراشید. بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد پوست روشن و موهای تیره است.

تجربه :

لیزر موهای زائد هیچ دوره ی نقاهتی ندارد. اگر شما پوستی حساس دارید. در روز جلسه ی درمانی، لباسی گشاد بپوشید.

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

شما چه روشی را برای رفع موهای زائد خود و آمادگی برای رابطه ی جنسی استفاده می کنید؟

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments