بهترین روش برجسته کردن لب ها چیست؟

برجسته کردن لب

بهترین روش برجسته کردن لب ها چیست؟

در این مقاله سعی شده تا به این سوال از دیدگاه متخصصین پاسخ داده شود. که در این جا چند مورد را با هم بررسی می کنیم.

دکتر پیتر اشجیان
دکتر پیتر اشجیان

به گفته ی دکتر پیتر اشجیان ” من اسید هیالورونیک را به افرادی که به دنبال لب هایی حجیم تر و برجسته تر هستند، پیشنهاد می کنم، که از نواع ان می شود به جوودرم یا ری استایلین اشاره کرد. معمولا این ژل ها و پرکننده ها را در کلینیک خودم تحت بیحسی موضعی انجام می دهم. مدت زمان ماندگاری این روش حدودا ۶ تا ۸ ماه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خوب….این روش در مقایسه با دیگر روش ها از عوارض کمتری برخوردار است. اگر بیمار از نتیجه ی پایانی رضایت نداشته باشد با ماساژ دادن اسید هیالورونیک ، حجم لب را کم می کنیم. اگر ماساژ هم موثر نبود از آنزیمی به نام  هیالورونیدیز استفاده می کنم که به لب تزریق می شود و اسید را حل می کند. اگر بیمار خواستار لب هایی برجسته با ماندگاری طولانی تری باشد از تزریق چربی استفاده می کنم. البته باید اشاره کنم که حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد از چربی تزریق شده پس از ۶ ماه  جذب می شود، بنابراین در چند جلسه باید ماندگاری این چربی را تثبیت کنم. حتی گاهی از ماده ی آلودرم نیز استفاده می کنم که نتایجی خیره کننده و طولانی را به همراه دارد.

افرادی هستند که به کلینیک من می آیند و در استفاده از پروتزهای دائم برای پر نشان دادن لب هایشان پافشاری می کنند، در این حالت من استفاده از پرکننده های موقت را پیشنهاد می کنم تا در صورت نارضایتی از نتیجه، به راحتی به چهره ای که در گذشته داشته اند باز گردند.”

دکتر کری تورگرسن
دکتر کری تورگرسن

به نظر دکتر کری تورگرسن “بهترین روش برای برجسته سازی لب، ژل های پرکننده هستند. این ژل ها با نام های اسید هیالورونیک، مانند: جوودرم، ری استالین، تئوسیال کیس، و ول بلا در بازار وجود دارند. انتخاب این مواد به مقدار پول و مدت زمان ماندگاری مد نظر شما بستگی دارد. ما به شما  تئوسیال کیس و ول بلا را توصیه می کنیم چرا که نتایج پایانی با این محصولات شگفت زده تان می کند.”

دکتر اریک جوزف
دکتر اریک جوزف

بر طبق گفته های دکتر اریک جوزف ” من به بیمارانم برای نتایج دائمی، پروتز سلیکن-۱۰۰۰ را پیشنهاد می کنم. در این روش تکنیک تزریق بسیار مهم است، و من به همه ی افرادی که در پی تزریق این ماده هستند توصیه می کنم که به پزشکی متخصص مراجعه نمایند.”

لری نیچر
لری نیچر

دکتر لری نیچر می گوید” نتایج بدست آمده از تزریق ری استایلین در بیماران متفاوت است و از ۶ ماه تا ۱ سال متغیر است. جووادرم الترا و الترا پلاس از پرکننده هایی هستند که از ۹ تا ۱ سال ماندگاری دارند.”

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

لینک منبع: https://www.realself.com/Lip-augmentation/reviews

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید