بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد کدام است ؟

لیزر موها

امروزه دستگاههای لیزر متفاوتی در بازار وجود دارند و بسیاری از افراد میخواهند از بهترین دستگاه موجود استفاده کنند و ان را بشناسند .

ولی بهترین دستگاه لیزر برای هر فرد بسته به نوع پوست و نوع موهای بدنش متفاوت است .به طور کلی تعدادی ار دستگاههای لیزر محبوبیت بیشتری بین کاربران دارند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پرتوی مستقیم لومنیس و یا دایود به استاندارد طلایی در بین کاربران لیزر معروف است و برای انواع پوستها نیز مناسب میباشد .این ماشین مراحل انجام لیزر را کاهش میدهد و سرعت این پروسیجر را افزایش میدهد و بهترین نتایج ممکن را بوجود می اورد .

ابن دستگاه ,یک فناوری پیشرفته را به همراه پالس های کوتاه و بلند به کار میگیرد تا موهای زائد انواع پوستها حتی پوستهای برنز شده را رفع نماید .

لیزر پرتوی مستقیم دوئت نوعی پیشرفته تر از همان لیزر دیود میباشد و درواقع نسلی جدید و پیشرفته تر از تمام لیزر های موجود به شمار می آید .سرعت این دستگاه بسیار بیشتر است و درد و سوزش کمتری ایجاد میکند .همچنین این دستگاه دارای یک سیستم خلا میباشد و بر فضای بیشتری تمرکز میکند .

لیزر دوئت میتواند موهای  ناحیه پاها و پشت را در زمان 15 دقیقه رفع نماید بدون انکه نیازی به ژل و کرمهای متفاوت داشته باشد .

در واقع با این روش زمان درمان 75 درصد نسبت به راههای دیگر کاهش می یابد .

لیزر الکساندریت نیز یکی دیگر از انواع محبوب کاربران میباشد که در هر جلسه بر ناحیه بزرگتری تمرکز میکند و نرخ تکرار ان هم بیشتر است و به همین دلیل سریع ترین نوع موجود شناخته میشود .از این دستگاه برای رفع موهای بخش های بزرگ تر بدن اتسفاده میشود .

بسیاری از کاربران بر این باورند که جذب نور توسط ملانین (رنگدانه های مو ) به طول موج این لیزر نزدیک میباشد و برای افرادی با پوستهای روشن بهترین گزینه است .

لیزر های یاگ نیز یکی دیگر از انواع شناخته شده هستند که بیشتر برای رفع موهای زائد پوستهای تیره به کار میروند .این نوع از لیزر از مدتها پیش طرفداران بسیاری داشته و برای انواع پوستها کاربردی میباشد .

به طور کلی میتوان گفت که سه نوع لیزر دایود ,الکساندریت و یاگ بهترین  و موثرترین انواع شناخته شده برای رفع موهای زائد میباشند .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد

 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 92 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments